W trakcie naprawy stwierdzili, że mam uszkodzony akumulator. I nakazali wymianę, okazało się, że akumulator ma kondycję 86% . Naciągacze i hochszttaplerzy.
Po dłuższym namyśle i ocenie jakości naprawy lakierniczej (05.2023) muszę ocenić ją zdecydowanie negatywnie. Auto zostało mi oddane zakurzone w środku, szyby oraz niemalowane elementy karoserii pełne smug i zakurzu lakierniczego, na malowanych elementach "skórka pomarańczy" i tzw. hologramy. Mój detailer złapał się za głowę widząc auto po malowaniu. Na szczęście udało się to wyprowadzić, konieczne było nałożenie nowej powłoki ceramicznej nawet na elementy, które nie były malowane, polerowanie szyb. Oczywiście moim dodatkowym kosztem. Dziś odpadła farba z klapki wlewu paliwa. Pod spodem nie do końca zmatowiona baza, a przez to brak przyczepności nowego lakieru. Komuś się po prostu nie chciało, albo jest dyletantem.
Przedstawiciel serwisu idąc w zaparte twierdził, że wszystko jest zrobione zgodnie ze sztuką.
Dla chętnych dysponuję dokumentacją fotograficzną.
Wielokrotnie prosiłem o wycenę wymiany części, nikt nie oddzwaniał. Pracownik teleobsługi za każdym razem obiecywał że sprawa trafia właśnie do kierownika i dostanę wycenę. Przestałem prosić po 4 razie. Szkoda czasu, amatorskie zarządzanie we Wrocławiu, albo w ogóle brak kierownictwa.
Nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają. Deklarują, że wymiana opon zajmie 1,5h, mycie auta dodatkową godzinę. W praktyce wymiana opon zajmuje 4h, a auto nie umyte. Tylko dla ludzi o mocnych nerwach, chociaż lepiej wybrać konkurencję u Wróbla.
Korzystałem z serwisu - Duda dwukrotnie i jestem pod wrażeniem profesjonalizmu zarówno warsztatu jak i osoby prowadzącego moja sprawę Pana Arkadiusza Hrankowskiego. Wysoki poziom obsługi tego Pana jak i szczegółowość na każdym etapie naprawy, plus stały kontakt ze mną z mojego punktu widzenia są bardzo komfortowe. Sama naprawa wykonana powyżej moich oczekiwań. Auto po naprawie perfekcyjnie. Dziękuje i sadze ze przyjaźń moja z firma Duda Cars będzie się rozwijać dalej.
Wybrałem się do salonu z zamiarem spełnienia swojego motoryzacyjnego pragnienia pt. Mercedes E i mimo, że to się nie udało jestem pod wrażeniem zarówno miejsca jak i poziomu obsługi i nie żal mi przejechanych kilometrów i poświęconego czasu. Zaopiekował się mną pan Tomasz - z samochodów używanych - okazał się być profesjonalistą w każdym calu, każde pytanie znalazło odpowiedż i nawet to wydające się być oczywistą oczywistością potraktowane było z pełną powagą i znalazło wyczerpującą odpowiedz , poza tym kultura osobista p. Tomasza - najwyższy poziom . Jak kupować Mercedesa to we wrocławskim DUDA-CARS i przy udziale p. Tomasza !!!!
12.12.2022 roku kupiliśmy używanego GLA. Przyjęto nas w salonie sprzedaży nowych samochodów (to nie jest oczywiste np. w Sosnowcu używane Mercedesy można kupić w baraku obok salonu). Obsługiwał Nas Pan Kacper Filipowski, był bardzo rzeczowy i profesjonalny. Nawet dziś po upływie miesiąca odpowiada na każdy mój telefon. SUPER! Polecam!!
Nie polecam tego serwisu. Dzwoniłem o info ile kosztuje inspekcja A3, miała kosztować 1800 zł gdy już przyjechałem zrobiło się 2900zł. Po przejechaniu 100 km wyświetla się komunikat kluczyk nieczytelny. Pozdrawiam
Bardzo miła i pomocna obsługa. Dzwoniłem w sprawie sprawdzenia ET felgi z nr VIN i pan bez żadnego "umawiania na wizyty itp. by wyciągnąć trochę pieniędzy" udzielił mi potrzebnych informacji. Warto dzwonić i pytać
Miejsce ładne, reprezentatywne. Co do samej obsługi - słabo. Jestem zdecydowany na V-klasę, kwestia jazdy próbnej, umówiona jazda, wracam z rodzina na 2 auta z miasta specjalnie na jazdę, Pan Mateusz oznajmia ze nie ma auta które umawialiśmy bo chłopaki pojechali sobie na szkolenie. Przeprosiny i deklaracja telefonu który do tej pory nie zadzwonił, minął miesiąc. Zdecydowałem się na inny salon.