Chciałabym wyrazić swoje ogromne zadowolenie z obsługi, jaką otrzymałem w salonie Volvo, a szczególnie od Pana Piotra Winnickiego. Jego profesjonalizm, wiedza, i zaangażowanie były widoczne na każdym etapie procesu zakupu samochodu. Co więcej, nawet po finalizacji transakcji, Pan Piotr wykazał się troską i pomagał nam w rozwiązywaniu wszelkich pojawiających się problemów. Takie podejście do klienta jest naprawdę rzadkością. Serdecznie polecam współpracę z tym salonem i Panem Piotrem.
Obsługa przez jaśnie państwo to zupełnie inny wymiar. Na recepcji nikogo, kilku nażelowanych eleganckich panów zajętych rozmowami ze sobą, rozmowami telefonicznymi, udają że nie widzą klienta.
W końcu może sam wyjdzie.
Jeżeli już bardzo się upierasz aby kogoś o coś zapytać, pan przewracając oczami wyraźnie zniecierpliwiony wybąkuje "był Pan umówiony?". Jakby zapytanie go o cokolwiek w kontekście samochodu na który zamierzasz wydać kilkaset tysięcy wiązało się ze specjalnym anonsowaniem. Pewnie jego czas jest zbyt cenny.
Umówienie się na jazdę próbną graniczy z cudem, a co ciekawe niejednokrotnie widać pracowników Domu Volvo podrozunacych w różnych godzinach samochodami dla Klientów wracającymi z różnych prywatnych wojaży, nagminnie łamiących przepisy - jazda bus pasem, skręt w Karczunkowska z pasa do tego nie przeznaczonego, wpychanie się do skrętu bez czekania na swoją kolej.
Ceny zawyzone w stosunku do innych punktów o kilkanaście %.
A teraz najlepsze - na pytanie skierowanie do Pana sprzedawcy w salonie: jaka jest pojemność bagażnika? Odpowiedź brzmi: mniej bo jest bezpieczniej.
Brawo, gratuluję podejścia, pracowników, jakości i podejścia do Klienta.
Mam wrażenie że tam trzeba wymienić wszystkich od kierownictwa po sprzątaczki, może być to coś pomogło.
Bardzo profesjonalna obsługa - opiekował się mną Pan Krzysztof Skiba, kompleksowo podszedł do moich potrzeb zakupowych, niestety ten salon nie posiadał aut od ręki, a ekspozycyjne przewyższało moje możliwości zakupowe. Zostałam jednak obsłużona tak, jakbym kupila auto, czułam się zrozumiana i zaopiekowana. Jestem przed podjęciem finalnej decyzji i poważnie rozważam zakup w tym salonie, ze względu na profesjonalna obsługę.
Parking - ciasno, ale Pan ochroniarz ruszył z pomocą, byłam z dzieckiem, przygotował mi odpowiednie miejsce, abyśmy nie mieli problemu z wysiadaniem. To miły gest na sam początek przygody z Volvo - zaznaczyłam Panu, że jeśli kupię auto, to także dzięki jego pomocy:)
Salon Volvo z autoryzowanym serwisem i brak miejsca na zaparkowanie pojazdów klientów jak też aut oczekujących na przyjęcie do serwisu. Na plus serwis kawowy. Mało elastyczni handlowcy. Nowe fabryczne auto, pierwsza rejestracja odebrałem już z przebiegiem kilkudziesięciu km - podobno wszystko jest w porządku i jest to dopuszczalne że ktoś sobie nim gdzieś pojeździł. Ale było minęło. Wnioski niech każdy wyciągnie sam.
Szczerze NIE POLECAM tego salonu. Zamówiłem XC60 - proces zamówienia przebiegł bez zastrzeżeń, samochód wyprodukował się zgodnie z ustalonym terminem. W dniu odbioru podczas oględzin samochodu okazało się, że jest uszkodzone prawe przednie nadkole - rysa około 20 cm. Po zgłoszeniu tego pracownikowi salonu - usłyszałem, że tego nie zauważyli i że mogło to się zdarzyć podczas transportu z fabryki (pracownicy salonu patrzyli na mnie jak kosmitę, że to zauważyłem i generalnie, że mi to przeszkadza - pozostaje cieszyć się, że podczas tego transportu samochód nie został bardziej uszkodzony). Po wymianie kilku zdań i przekonanie pracowników Volvo, że to nie jest normalna sytuacja - nowy samochód został zabrany na polerowanie uszkodzonego elementu. Po powrocie okazało się, że rysa nie została zlikwidowana. Na koniec końców postanowiłem odebrać samochód, a od pracownika Volvo zostałem zapewniony, że po weekendzie skontaktują się ze mną i naprawią usterkę ponieważ "Volvo nie ucieka od odpowiedzialności". Niestety po weekendzie nikt z Volvo się ze mną nie skontaktował, kontakt nastąpił z mojej strony. Zostałem umówiony na kolejne polerowanie, które nie zakończyło sprawy. Niestety pomimo zapewnień, że Dom Volvo nie ucieka od odpowiedzialności to sprawa nie została rozwiązana. Bardzo żałuje, że zdecydowałem odebrać się ten samochód. Jedyne co zostało mi zaproponowane przez Dom Volvo to trzecie polerowanie uszkodzonego elementu. Nie tego spodziewałem się po takiej marce. Szczerze nie polecam.
W jakiej formie została do mnie wysłana propozycja wymiany elementu na nowy? Od kwietnia nie dostałem żadnej propozycji poza polerowaniem uszkodzonego elementu.
Odwiedziłem ten salon Dom Volvo ul. Puławska, pierwszy raz z zamiarem kupna modelu XC 40 i... poezja p.Daniel - specjalista ds. Sprzedaży wytłumaczył rzeczowo, doradził, na zadane pytania odpowiadał wyczerpująco... Polecam ten salon wystrój, fachową pomoc i... kto to wie może auto będzie zakupione
Dom Volvo charakteryzuje niesłychany profesjonalizm z bardzo ciepłym przyjęciem przez ludzi pracujących w tym miejscu. Nie przypadkowo słowo „Dom” znajduje sie w nazwie salonu. Człowiek czekając na swoją kolej, żeby załatwić sprawy nie ma problemu spędzić trochę czasu przy pysznej kawie podziwiając nowe modele Volvo lub zasiadając w wygodnej kanapie. Serwisujemy tu nasz samochód już drugi rok i nie mieliśmy nigdy żadnego „ale” lub nieprzyjemnych sytuacji. Wybierając się na kolejny serwis lub po nowy samochod na pewno zawitamy do Domu Volvo w pierwszej kolejności.
To naprawdę fajne, klimatyczne miejsce. Samochody - kwestia gustu - choć jestem bardzo zadowolony po roku użytkowania. Ale przyjazd na serwis, obsługa, doradztwo..., to przyjemne doświadczenie (przynajmniej dla mnie).