DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.

22 oceny
Rafał Kropidłowski
22 październik 2024 19:45
Absolutnie odradzam. Źle zaadresowana przesyłka powinna powrócić do nadawcy. Przez 2 tygodnie nie mogli jej znaleźć. Teraz niby ją namierzyli ale to już 4 tydzień a paczki nadal nie zwrócili.

Dział reklamacji nie odpisuje na maile.
pokaż więcej...
Patryk Nowak
29 wrzesień 2024 14:31
Urządzenie przyjechało pęknięte, kurier nawet nie zapytał o podpis tylko położył paczkę na podłodze i się ulotnił łamiąc procedury. Zawnioskowałem o protokół szkodowy ale nikt się nie pojawił, co pokazuje jak traktujecie klientów. Na szczęście sklep (a nie kurier naprawił szkodę). Po paru miesiącach nagle przyszedł jakiś niemiły kurier(co pokazuje waszą kulturę) z DHL i zaczął się pytać o jakąś nieistniejącą paczkę jaką niby miałem nadać(?!?). Powiedziałem mu, że żadnej paczki nie nadaję i sobie poszedł a potem przyszedł jakiś mail, że sprawa tego protokołu szkodowego została zamknięta. Żenująca firma, najgorsza w Polsce moim zdaniem.
pokaż więcej...
Dawid Ciesielski
20 wrzesień 2024 11:24
Jeżeli chcesz żeby twoja paczka dotarła to polecam unikać tej firmy jak ognia. Paczka zamówiona do punktu odbioru, kurier z nieznanego mi powodu nie dostarczył paczki, dzień w dzień przez cały tydzień zmieniał status na doręczenie nieudane. Wielokrotnie zgłaszalem mailowo i otrzymałem odpowiedź że paczka zostanie dostarczona jutro (oczywiście nie została) zgłosiłem zaginięcie paczki otrzymałem maila, że sprawa zostanie wyjaśniona i do mnie wrócą z informacją (oczywiście nie wrócili). Paczka bez żadnego powodu i informowania mnie została odesłana do nadawcy. Rada od pani na infolinii? Kontaktuj się z nadawcą. Oczywiście nie potrafiła powiedzieć też dlaczego jej doręczenie przerosło kompetencje kuriera. Kpina, unikać tej pseudo firmy kurierskiej i wszystkich sklepów, które realizują wysyłkę za jej pośrednictwem.
pokaż więcej...
Lelani Van der Westhuizen Korczynski
23 sierpień 2024 16:33
Szanowna Centrala DHL.



Nie wiem na jaki adres wysłać tego maila, ale proszę o przesłanie go do centrali w Polsce.

Z Waszym działem obsługi klienta do niczego nie dojdziemy. Mój mąż dzwonił i rozmawiał z wieloma osobami (+48 42 6 345 345 numer telefonu DHL), a przełożeni i menadżer nie chcą rozmawiać z moim mężem. Przez cały ten czas byliśmy bardzo cierpliwi i uprzejmi, ale teraz sprawa ta jest krytyczna.



1) Moje paczki wysłane w poniedziałek 19.08.2024 z Gdańska nadal NIE zostały dostarczone do Krakowa na dzień 23.08.2024.

Opłacono 9 skrzynek, w tym dodatkowe opłaty za usługę kurierską od drzwi do drzwi. Wszystko w ramach Twoich specyfikacji.



2) Następnie w środę 21.08.2024 wysłałem 4 skrzynki na ten sam adres. Te 4 pudełka zostały właśnie dostarczone do Krakowa dzisiaj 23.08.2024 i 1 z partii wysłanej w poniedziałek, ale kurier odmówił dostarczenia paczek pod drzwi. Zapłaciłem za dostawę pod drzwi zgodnie z Twoją stroną internetową.



Właśnie wysłałem kolejne 2 paczki dzisiaj 23.08.2024.



Pamiętaj, że jeśli moje 8 paczek z poniedziałku 19.08.2024 nie dotrze do poniedziałku 26.08.2024 do Krakowa, będziesz ponosić odpowiedzialność za wysłanie moich paczek do Republiki Południowej Afryki.

Twoje błędy systemowe nie są moim problemem. Nie mogę zrozumieć, dlaczego nie wiesz, jak rozwiązać swoje własne problemy. Nie jesteśmy w stanie zrozumieć, dlaczego paczki nie są dostarczane. Masz adres. Dostarczyłeś tam dzisiaj.



Muszę zauważyć, że był jeden dżentelmen, który bardzo się starał, aby pomóc. Dziękuję, ale to nie rozwiązuje naszego problemu, że nasze pudełka nadal nie zostały dostarczone.



To daje DHL ZŁĄ IMIĘ.



Proszę o aktualizację dokładnych godzin, kiedy wszystkie moje paczki (8 z poniedziałku i 2 z dzisiaj = 10) zostaną dostarczone w poniedziałek?



Przemysław Mikołaj Korczyński

Lelani Korczyński
pokaż więcej...
Gregory Sory
01 lipiec 2024 14:00
Witam, To co się dzieje w tej firmie przechodzi ludzkie pojęcie, od razu zaznaczam że to nie firma kurierska ale logistyka magazynowa, pracowałem w DHL w Jasionce obok Borg Wornera i nie polecam nawet myśleć o tym żeby tam pracować, kadra zarządzająca to gwóźdź do trumny tej firmy. Podam jeden konkretny przykład kiedy kierownik obraził starszego pracownika słowami "cham i prostak" przy świadku, nastąpiło spotkanie ale że kadra zarządzająca swoim krzywdy nie da zrobić sprawę zamieciono pod dywan, firma nie szanuje swoich pracowników. Odradzam pracy w tej firmie przynajmniej jeśli chodzi o Jasionke.
pokaż więcej...
Elżbieta9999 k Romanowska
09 maj 2024 14:24
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, beszczelność kurierów przekracza granice przyzwoitości
pokaż więcej...
Bartlomiej Szczepaniak
16 kwiecień 2024 08:11
pokaż więcej...
Krystian Nerc
07 kwiecień 2024 15:47
pokaż więcej...
Christiaan Grobler
05 grudzień 2023 10:45
Kierowcy DHL są naprawdę żałośni.



Twoi kierowcy są niesamowicie niegrzeczni i traktują klientów jak zwierzęta!



Dzisiaj otrzymałem moją pracę po tym, jak kierowca DHL powiedział nam wczoraj 4 grudnia, że ​​„teraz albo nigdy”, jeśli nie wrócimy do domu w ciągu 15 minut!



Przesyłka miała zostać nadana w punkcie DHL (9 w naszej okolicy) i tak się nie stało.



Dziś rano przesyłka została dostarczona 5 grudnia.



Jest to całkowicie nieprofesjonalne, przydarzyło mi się to już trzeci raz.



Wysłałem raport o numerze 0011485/12/23.



Nie przestanę, dopóki nie uporam się z tymi konkretnymi sterownikami.



Nie ma to jak tak rozmawiać z klientami!
pokaż więcej...
Nadia Andriiovych
10 sierpień 2023 09:54
Wasza służba jest okropna

Nikt nie odbiera, nie aktualizuje przesyłki i nie pomaga w rozwiązaniu problemu

Jestem w kontakcie z dostawcą od 31 lipca i za każdym razem odpowiadają mi tymi samymi zwrotami, nic nowego
pokaż więcej...
Marcin Mrugała
02 sierpień 2023 19:15
pokaż więcej...
Wo Jak
18 kwiecień 2023 13:47
pokaż więcej...
Janusz Madurski
26 styczeń 2023 17:43
Debile przywoza paczki, nikomu nie daja znac, po czym odsylaja, marnujac wszystkim czas
pokaż więcej...
Beata Zaremba
17 wrzesień 2022 16:19
pokaż więcej...
Kasia K
03 czerwiec 2022 14:14
pokaż więcej...
Сергій Гануляк
12 styczeń 2022 11:33
pokaż więcej...
Алина Бондаренко
20 maj 2021 14:06
pokaż więcej...
Piotr T
27 sierpień 2020 14:15
DHL Supply Chain nie jest firmą kurierską i nie świadczy takich usług. Wydaje mi się, że osoby, które pisały te opinie miały na myśli inny podmiot...
pokaż więcej...
Anna Wiśniewska
06 wrzesień 2019 13:17
Nie ma chyba gorszej firmy kurierskiej, która nie trzyma się absolutnie żadnych standardów. Podają godziny dostarczenia przesyłki, w rozpiętości 4 godzin, ale telefonu do kuriera już nie - więc siedź człowieku w domu i czekaj, bo kurier dzwoni jak już jest pod drzwiami (oczywiście licząc na to, że nikogo nie ma w domu). Jak się powie, że się będzie w domu w godzinach podanych przez DHL, to kurier zawsze, ale to zawsze ma problem. Dno absolutne.
pokaż więcej...
UlaM
17 luty 2019 07:17
Świadczyliśmy usługę dla tej firmy. Termin płatności 60 dni wypadało 5 stycznia 2019r. Do tej pory brak zapłaty. Telefony nie odpowiadają. Po kontakcie ze spedytorem 1 @ bo na więcej nie odpisywał stwierdził że firma nasza zapodziała się przy dodawaniu. Kwota śmieszna bo niecałe 800 zł brutto i nie mogą zapłacić. Omijać ich jak najdalej.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DHL Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości