Szanowna Centrala DHL.
Nie wiem na jaki adres wysłać tego maila, ale proszę o przesłanie go do centrali w Polsce.
Z Waszym działem obsługi klienta do niczego nie dojdziemy. Mój mąż dzwonił i rozmawiał z wieloma osobami (+48 42 6 345 345 numer telefonu DHL), a przełożeni i menadżer nie chcą rozmawiać z moim mężem. Przez cały ten czas byliśmy bardzo cierpliwi i uprzejmi, ale teraz sprawa ta jest krytyczna.
1) Moje paczki wysłane w poniedziałek 19.08.2024 z Gdańska nadal NIE zostały dostarczone do Krakowa na dzień 23.08.2024.
Opłacono 9 skrzynek, w tym dodatkowe opłaty za usługę kurierską od drzwi do drzwi. Wszystko w ramach Twoich specyfikacji.
2) Następnie w środę 21.08.2024 wysłałem 4 skrzynki na ten sam adres. Te 4 pudełka zostały właśnie dostarczone do Krakowa dzisiaj 23.08.2024 i 1 z partii wysłanej w poniedziałek, ale kurier odmówił dostarczenia paczek pod drzwi. Zapłaciłem za dostawę pod drzwi zgodnie z Twoją stroną internetową.
Właśnie wysłałem kolejne 2 paczki dzisiaj 23.08.2024.
Pamiętaj, że jeśli moje 8 paczek z poniedziałku 19.08.2024 nie dotrze do poniedziałku 26.08.2024 do Krakowa, będziesz ponosić odpowiedzialność za wysłanie moich paczek do Republiki Południowej Afryki.
Twoje błędy systemowe nie są moim problemem. Nie mogę zrozumieć, dlaczego nie wiesz, jak rozwiązać swoje własne problemy. Nie jesteśmy w stanie zrozumieć, dlaczego paczki nie są dostarczane. Masz adres. Dostarczyłeś tam dzisiaj.
Muszę zauważyć, że był jeden dżentelmen, który bardzo się starał, aby pomóc. Dziękuję, ale to nie rozwiązuje naszego problemu, że nasze pudełka nadal nie zostały dostarczone.
To daje DHL ZŁĄ IMIĘ.
Proszę o aktualizację dokładnych godzin, kiedy wszystkie moje paczki (8 z poniedziałku i 2 z dzisiaj = 10) zostaną dostarczone w poniedziałek?
Przemysław Mikołaj Korczyński
Lelani Korczyński
pokaż więcej...