Odradzam kupowania w tej firmie kłopoty z reklamacją nie uwzględniają . Trzeba wystąpić na drogę prawną by uwzględnili reklamację .Ponadto naciągają ,wymieniają dobre części na nowe i kasują duże pieniądze mnie naciągnęli na wymianę motoreduktora a okazało się że mój jest sprawny wymienili mi potem szufladę podajnika a po paru miesiącach się zepsuła i nie chcieli uwzględnić reklamacji . Serwis to jakaś wielka porażka .
Oceniam serwis, nie produkt. Produkt jaki kupiłem widziałem. Mogłem kupić tańszy, mogłem droższy. Ze swojego DEFRO Home Impuls ME jestem zadowolony. Po pewnym czasie farba na klamce uległa uplastycznieniu. Zdarza się. Ważne co firma robi ze sprawą reklamacji. I TU moja opinia: serwis w bardzo dobrym kontakcie mailowym, telefonicznie trudniej, bo to linie internetowe chyba. Otrzymuję informację o uznaniu reklamacji, pomimo, iż wina uplastycznienia mogła wynikać z niewłaściwego wygrzania farby przeze mnie jako użytkownika, proponuja dwa rozwiązania stal bez farby i rozwiązanie tożsame do posiadanego. Dają wybór. Uznali. Wymienią. Otrzymuję informację telefoniczną o wizycie. Zakres godzinowy 10-11. Tylko jedna godzina, nie cały dzień jak bywa. 9:59 podjeżdża serwisant, Samochód czysty, człowiek ubrany w firmową odzież, uśmiechnięty, rzeczowy, profesjonalny. Bardzo kulturalny, rzeczowo przystępuje do prac. po 20 minutach nie ma po nim śladu prac w domu, czysto. Uprzejmie. POLECAM!!!
Stanowczo odradzam zakup kotła na pellet jak również korzystanie z serwisu fabrycznego Defro. Za przyjazd kasują 600 zł i nie ma żadnej gwarancji, ze po wyjeździe serwisanta problem zniknie. Jeżeli jest nadal źle, to ponownie trzeba zapłacić 600 zł za kolejną wizytę. Jeżeli nie ma przy sobie właściwej części zamiennej, to przyjedzie ponownie za 600 zł + koszt części. Szybciej można nazbierać na nowy kocioł lepszej firmy:(
Stanowczo odradzam, produkt serii defro Home seria Orbis, po dwóch tygodniach użytkowania pękły okładziny betonowe, po trudach uwzględnił serwis reklamacje jeszcze nie dotarła, ale już jeśli chodzi o czarny dekor na szybie nie chcą uwzględnić reklamacji z Uwagi na złe użytkowanie zły sposób mycia szyby, pomimo że nie była dostarczona instrukcja jak to robić winę zrzucają na użytkownika. Z drugiej strony chyba każdy myje szyby w kominku tak samo nic nadzwyczajnego środek do mycia odczekać chwilę i zetrzeć ręcznikiem papierowym Ale wg serwisu jest to naganny sposób. Miałem do wyboru produkt Norweski a Polski padło na Polski i żałuję piecyk 2 miesiące jakoś dodatkowe źródło 2 reklamacje rdza odradzam stanowczo nie kupować jeszcze muszą dużo się nauczyć.
Nowy piec na ekogroszek, dwa pełne sezony palenia i 3 sezon do teraz, ślimak szrot nadaje się do wyrzucenia (wytarty jak kartka papieru), ale to ponoć klasyka że 2-4l wytrzymują ;), oraz poszedł sterownik od pieca, nowy kosztuje 1400zl (gwarancja klasycznie 2l).
Drugi raz zastanowił bym się bardzo mocno nad tą firmą.