Defro R. Dziubeła spółka komandytowa

20 ocen
Konrad Widera
03 październik 2024 14:33
Od marca 2024 r mam problem z kotłem elektrycznym. Serwis był raz, problem nie ustąpił, wezwany serwis drugi raz i zero kontaktu. Przy kontakcie ponownym z serwisem Defro dostałem odpowiedź od pracownika, że "jego nie interesuje, że mam zimno w domu, bo przekazali sprawę do firmy TECH i stawiam go w bardzo niekomfortowej sytuacji dzwoniąc do serwisu defro". Firma TECH broni się oczekiwaniem na kontakt ze strony firmy Defro, a firma Defro twierdzi, że nie było kontaktu z firmy TECH. Jedni zrzucają na drugich, a klient końcowy ma 12° w domu i brak ogrzewania
pokaż więcej...
chonikzusek
27 wrzesień 2024 08:28
Kotly tragedia firma i marketing jedynie dobry
pokaż więcej...
Dawid Kwiatkowski
27 sierpień 2024 11:21
Witam wymiana kopciucha na piec na pellet przebiegła jak najbardziej pozytywnie. Panowie przyszli , zamontowali piec następnie hydraulik zrobił co trzeba i to jest profesjonalizm oraz piec i zbiornik CWU oraz grupy pompowe na najwyższym poziomie jakości i do tego specjaliści z DEFRO wytłumaczyli i nauczyli obsługiwać sterownik pieca. Polecam również Pana Mateusza Kołodzieja który koordynował inwestycje na zasadach prefinansowania. Polecam tę firmę i Pana Mateusza gdyż jestem bardzo zadowolony i polecę tę firmę innym użytkownikom starych kotłów. Teraz w kotłowni jest o niebo czyściej. Pozdrawiam.
pokaż więcej...
Monika Kwestorowska
27 sierpień 2024 11:08
Fachowość,kontakt,dobór źródła ciepła wszystko na 6+ .

Z każdym pytaniem bez problemu mogłam się zwrócić do Pana Mateusza Kołodzieja ( audytora) i zawsze uzyskałam odpowiedź i pomoc .Polecam .
pokaż więcej...
Ja
19 sierpień 2024 07:56
Jak czytam komentarze to większości negatywnych komentarzy dałoby się uniknąć gdyby w firmie był dział kontroli jakości. U mnie rura doprowadzająca powietrze do pieca trzyma się na jedbym glucie pasty uszczelniającej bo ten co to uszczelniał nie trafił w łączenie i poleciał obok.
pokaż więcej...
Kamil Kasprzyk
10 kwiecień 2024 21:13
Mam stąd piec nie wiem czemu ludzie tak narzekają na tą firmę. Już 6 rok od montażu minął i jest wszystko ok. Fachowca też mi polecili dobrego pozdrawiam Pawła. Polecam tą firmę każdemu kto szuka dobrego pieca w rozsądnej cenie. Nie mam pojęcia kto pisze te negatywne opinie o tej firmie ale co do jakości pieców nie ma się do czego przyczepić. Narzekają ludzie na pracę w tym defro ale zawsze można się przecież zwolnić tylko że do tego trzeba mieć trochę odwagi.
pokaż więcej...
Bartłomiej Krasuski
09 kwiecień 2024 13:57
pokaż więcej...
K K
02 kwiecień 2024 20:25
Jestem w posiadaniu od roku rekuperatora Defro DRX 400 V. Zaczęły się kłopoty z pracą rekuperatora. Po zgłoszeniu usterki do firmy Defro otrzymaliśmy informację, że musimy pozmieniać ustawienia i powysyłać zdjęcia pracy urządzenia na każdych innych parametrach.(Ok 12zdjęć) Tydzień czasu nikt się nawet nie skontaktował w tej sprawie. Po ponagleniach otrzymaliśmy informację że potrzeba jest jeszcze rozebrania czerpni, wyrzutni nawiewu i wyciągów w celu zbadania przyczyny nieprawidłowej pracy. Dodam iż było to zaizolowane wełną jak i skręcone i sklejone. Brak efektu spowodował iż zadzwonił Pan Wojciech z instrukcją przez telefon żeby pozmieniać kolejne ustawienia i wysłać zdjęcia pracy rekuperatora jak i filtrów. Nie przyniosło to efektów. Pan Wojciech robiąc z Nas ludzi niedouczonuch sugerował iż przyczyna może być w filtrach i na pytanie kiedy możemy spodzoewać sie serwisu odpowiedział że on dopiero dnia poprzedniego dostał zgłoszenie. Gdzie zgłoszenie było już tydzień wcześniej. I stwierdził że można śmiało sobie poskręcać wszystkierury i włączyć na 1 bieg i nic mu nie będzie. Na przyszłość zachęcam Pana Wojciecha do mówienia prawdy przynajmniej a nie robienia z ludzi kretynów odnośnie zgłoszenia. Ta teleporada była słaba.

Uratowało sytuację to że chociaż serwisant ktöry był punktualnie na miejscu znalazł przyczynę jak i wytłumaczył wszystko jak użytkować.

Dlatego opinia ta jest tak słaba ze wzglédu na taką teleporadę gdzie z całym bałaganem zostaliśmy sami. Zachęcam do przeszkolenia odpowiednich ludzi na odpowiednie stanowiska.

Praca z ludźmi rządzi się innymi prawami.
pokaż więcej...
Magdalena Skóra
21 marzec 2024 13:50
Nie polecam! Serwisanci nie mają pojęcia co robią. Firmę Defro interesuje wyłącznie kasa.
pokaż więcej...
Martyna Dadak
16 marzec 2024 19:41
Kupiłam kominek waszej firmy jednak szyba musiala zostac wymieniona przez ryse która była niezauważalna przy montażu. Firma godna polecenia szybka reakcja ze strony firmy i bezproblemowy kontakt. POLECAM :) POZDRAWIAM SERDECZNIE.
pokaż więcej...
R. Van U.
08 styczeń 2024 17:23
Nie kupuj niczego od DEFRO!

Będziesz potrzebować prawnika, jeśli kupisz tutaj.



Muszę napisać tę recenzję po miesiącach frustracji i rozczarowaniach związanych z firmą Defro. Moje doświadczenie było niczym innym jak koszmarem. Początkowo skontaktowałem się z Defro w sprawie ciągłego, niepokojącego i irytującego dźwięku stukania w moim systemie ogrzewania. Mimo licznych prób uzyskania ich pomocy przez kilka miesięcy, moje prośby były ignorowane.



W ciągu kilku tygodni to nierozwiązane problem eskalowało i niestety doprowadziło do tego, że cały mój system, który ma zaledwie rok, całkowicie się zepsuł.



W zimie zostalem bez ogrzewania i bez cieplej wody, w przeciagu paru dni musiałem zamontować inne ogrzewanie, co łaczy sie z kolejnymi kosztami ktore musiałem ponieść.

Defro odmówiło honorowania gwarancji producenta, któro obowiązuje przez co najmniej pięć lat.

Czuje sie oszukany i wykorzystany, poniosłem niesamowite koszty i straciłem tylko swój cenny czas.



Mówią, że to błędna instalacja bez żadnych dowodów, podczas gdy ignorują mnie przez pół roku, kiedy proszę o pomoc. To ich wina, że jest zepsute, bo nie pomogli wcześniej, a teraz nie biorą żadnej odpowiedzialności. Oszukali mnie na dużą sumę pieniędzy bez żadnego odszkodowania. Ich gwarancja producenta to kłamstwo.



Nigdy nie widzieli, jak to było instalowane, więc jak mogą tak twierdzić? Instalacja została przeprowadzona przez profesjonalistów, którzy zainstalowali już wiele takich urządzeń.



Klienci oczekują i zasługują na niezawodne produkty oraz na system wsparcia, który stoi za swoim produktem. Defro zawiodło na obu frontach. Ich lekceważace podejscie do klientow i brak jakiej kolwiek jakości produktu.

Ostrzegam potencjalnych klientów, aby wzieli pod uwagę moje doświadczenie jako przestrogę przed zaangażowaniem się z Defro.

Jedna gwiazdka to więcej niż hojna ocena dla poziomu usług i jakości produktu, które doświadczyłem.
pokaż więcej...
Grueso
08 styczeń 2024 08:56
noras wentylacja
pokaż więcej...
ЦВветелина Петкова
26 grudzień 2023 16:57
Cześć!

Korzystamy z kotła i Twojego palnika na pellet! Mamy duży problem, bo instrukcja obsługi!

Ciągle wyskakuje błąd 17 i nie wiemy jak go skonfigurować.

Proszę pomóż!

Prześlij nam instrukcję obsługi - jakie błędy jak to ustawić!

Jesteśmy z Bułgarii - stacja służby zdrowia Bov - PK 2270

Doktor Ognyan Todorov

Dzięki!
pokaż więcej...
silverado sz
21 grudzień 2023 13:49
Gratuluje firmie Defro za utratę klienta ! Firma Defro chyba nie chce sprzedawać piecy? Dzwoniłem do firmy 6 razy z prośbą aby przyjechał przedstawiciel i pomógł dobrać piec peletowy , firma twierdzi z każdym telefonem że oczywiście przedstawiciel zadzwoni i żeby się umówić na audyt, po czym po 3 tygodniach od ostatniego mojego telefonu oddzwania pan który informuje mnie że on przekażę nr tel do przedstawiciela i ten sprano podjedzie na wycenę , a jeśli do dwóch dni go nie będzie to mam zadzwonić do pana z informacją że nikt nie dojechał ! SZANOWNI PAŃSTWO Z DEFRO NIE JESTEŚCIE JEDYNI NA RYNKU ! CZASY W KTÓRYCH KLIENT MUSI SIĘ PROSIĆ SKOŃCZYŁY SIĘ WRAZ Z PRL
pokaż więcej...
Michał
15 grudzień 2023 21:32
6 lat użytkowałem kocioł na ekogroszek Defro Komfort Eko 15 kW. Dokupiłem siłownik 4D Afrisio, listę Tech L8 do sterowania zaworami ogrzewania podłogowego i powiem szczerze że działało to naprawę super. Kocioł ostateczne sprzedałem ponieważ ze względu na ceny węgla w 2022r zamontowałem pompę ciepła i wbrew pozorom jest ona dużo mniej zaawansowana niż piec na ekogroszek firmy Defro. Oczywiście zdarzały się drobne usterki ale wszystkie z mojej niewiedzy bądź wręcz winy. Infolinia Defro jest za to bardzo pomocna i złego słowa nie powiem :) POLECAM :)
pokaż więcej...
Stefan Czaja
12 maj 2023 13:23
Odradzam kupowania w tej firmie kłopoty z reklamacją nie uwzględniają . Trzeba wystąpić na drogę prawną by uwzględnili reklamację .Ponadto naciągają ,wymieniają dobre części na nowe i kasują duże pieniądze mnie naciągnęli na wymianę motoreduktora a okazało się że mój jest sprawny wymienili mi potem szufladę podajnika a po paru miesiącach się zepsuła i nie chcieli uwzględnić reklamacji . Serwis to jakaś wielka porażka .
pokaż więcej...
Przemek Jabłoński
10 maj 2023 14:31
Oceniam serwis, nie produkt. Produkt jaki kupiłem widziałem. Mogłem kupić tańszy, mogłem droższy. Ze swojego DEFRO Home Impuls ME jestem zadowolony. Po pewnym czasie farba na klamce uległa uplastycznieniu. Zdarza się. Ważne co firma robi ze sprawą reklamacji. I TU moja opinia: serwis w bardzo dobrym kontakcie mailowym, telefonicznie trudniej, bo to linie internetowe chyba. Otrzymuję informację o uznaniu reklamacji, pomimo, iż wina uplastycznienia mogła wynikać z niewłaściwego wygrzania farby przeze mnie jako użytkownika, proponuja dwa rozwiązania stal bez farby i rozwiązanie tożsame do posiadanego. Dają wybór. Uznali. Wymienią. Otrzymuję informację telefoniczną o wizycie. Zakres godzinowy 10-11. Tylko jedna godzina, nie cały dzień jak bywa. 9:59 podjeżdża serwisant, Samochód czysty, człowiek ubrany w firmową odzież, uśmiechnięty, rzeczowy, profesjonalny. Bardzo kulturalny, rzeczowo przystępuje do prac. po 20 minutach nie ma po nim śladu prac w domu, czysto. Uprzejmie. POLECAM!!!
pokaż więcej...
Greg Men
15 luty 2023 11:39
Stanowczo odradzam zakup kotła na pellet jak również korzystanie z serwisu fabrycznego Defro. Za przyjazd kasują 600 zł i nie ma żadnej gwarancji, ze po wyjeździe serwisanta problem zniknie. Jeżeli jest nadal źle, to ponownie trzeba zapłacić 600 zł za kolejną wizytę. Jeżeli nie ma przy sobie właściwej części zamiennej, to przyjedzie ponownie za 600 zł + koszt części. Szybciej można nazbierać na nowy kocioł lepszej firmy:(
pokaż więcej...
Łukasz
26 styczeń 2023 09:25
Stanowczo odradzam, produkt serii defro Home seria Orbis, po dwóch tygodniach użytkowania pękły okładziny betonowe, po trudach uwzględnił serwis reklamacje jeszcze nie dotarła, ale już jeśli chodzi o czarny dekor na szybie nie chcą uwzględnić reklamacji z Uwagi na złe użytkowanie zły sposób mycia szyby, pomimo że nie była dostarczona instrukcja jak to robić winę zrzucają na użytkownika. Z drugiej strony chyba każdy myje szyby w kominku tak samo nic nadzwyczajnego środek do mycia odczekać chwilę i zetrzeć ręcznikiem papierowym Ale wg serwisu jest to naganny sposób. Miałem do wyboru produkt Norweski a Polski padło na Polski i żałuję piecyk 2 miesiące jakoś dodatkowe źródło 2 reklamacje rdza odradzam stanowczo nie kupować jeszcze muszą dużo się nauczyć.
pokaż więcej...
Hubert Hubert
12 styczeń 2023 20:04
Nowy piec na ekogroszek, dwa pełne sezony palenia i 3 sezon do teraz, ślimak szrot nadaje się do wyrzucenia (wytarty jak kartka papieru), ale to ponoć klasyka że 2-4l wytrzymują ;), oraz poszedł sterownik od pieca, nowy kosztuje 1400zl (gwarancja klasycznie 2l).

Drugi raz zastanowił bym się bardzo mocno nad tą firmą.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Defro R. Dziubeła spółka komandytowa

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Defro R. Dziubeła spółka komandytowa
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości