Zakres obowiązków:obsługa płacowa pracowników jednostek obsługiwanych, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, sporządzanie, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych jednostek obsługiwan
2025-03-12 18:41:51PPP w Luboniu zatrudni pracownika administracji. Praca od zaraz. 20 godzin tygodniowo -0,5 etatu, w godzinach pomiędzy 12-13 do 16-17 Wymagania: 1) bardzo dobra znajomość obsługi sprzętu i syste
2025-03-12 15:36:11Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w LuboniuOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Opiniowanie lokalizacji pod inwestycje budowlane zgodnie z wytycznymi Spółki Analizę zagrożeń dla inwestycji Koordynację pozyskiwania warunków, decyzji oraz uzgodnień branżowych niezb
2025-03-13 11:33:57Opis zadań:- wsparcie w prowadzeniu bieżącej dokumentacji,- obsługa korespondencji i kontakt z interesantami,- pomoc w przygotowywaniu pism, raportów, zestawień,- pomoc w organizacji wydarzeń szkolnych i administracyjnych,- współpraca z nauczyci
2025-03-12 18:41:51Region: woj. kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie oraz zachodniopomorskie Twój zakres obowiązków: Realizowanie wyznaczonych celów biznesowych. Współpraca z Inżynierami Sprzedaży – wizyty handlowo-technologiczne u kli
2025-03-12 14:50:02Wymagania: \nJesteś osobą samodzielną, dobrze organizujesz pracę własną, posiadasz umiejętność zarządzania priorytetami. \nJesteś skrupulatny/a i dbasz o szczegóły – lubisz, gdy wszystko się zgadza. \nPosiadasz doskonałe umiejętności komuni
2025-03-12 12:54:18EUROCASH S.ATwoje zadania: Kontakt z poszkodowanym oraz oględziny miejsca zdarzenia. Sporządzanie protokołów i szkiców sytuacyjnych. Gromadzenie niezbędnej dokumentacji od klienta. Wprowadzanie danych do systemu
2025-03-12 12:00:02Opis stanowiska Poszukujemy doświadczonego Dyrektora ds. Ekonomicznych, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie sprawami ekonomicznymi w firmie. Osoba na tym stanowisku będzie wspierać strategiczne decyzje zarządu. Zakres obowiązków Analiza
2025-03-11 14:10:05Twój zakres obowiązków Kontakt z poszkodowanym, Oględziny miejsca zdarzenia. Wykonanie protokołu oraz szkicu sytuacyjnego Pozyskanie niezbędnych dokumentów od klienta, Umieszczenie dokumentacji w systemie
2025-03-10 12:00:02Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-08 11:20:03Jako firma działająca od 2012 roku na rynku, świadczymy usługi w zakresie outsourcingu i leasingu pracowniczego, rekrutacji, doradztwa personalnego oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla jednego z Naszych..
2025-03-07 16:58:38Grupa OutworkingZakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie częśc
2025-03-07 16:00:30Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarówOferta dla osób z niepełnosprawnością- wymagane orzeczeni
2025-03-04 18:41:39Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, bsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. pracodawca oferuje umowa o pracę, niezbędne szkolenia,atrakcyjne ben
2025-03-03 18:41:48Zakres obowiązków:sprawdzanie i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych i kubaturowych, planowanie, bieżącą kontrolę i roz
2025-03-03 18:41:48Opis stanowiska Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP Opiniowanie instrukcji pracy na poszczególnych stanowiskach Sporządzanie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy Doradztwo w zakresie obowiązujących przepis
2025-02-28 15:14:03Opis stanowiska Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych
2025-02-28 10:56:02Poszukujemy osoby do wsparcia administracyjnego w Spedycji, w biurze w Komornikach Pracownik administracyjnyObowiązki Administracja przepływu dokumentacji spedycyjnej Przyjmowanie faktur kosztowych i dokumentów przewozowych Wystawienie faktur sp
2025-02-28 07:01:05Sensi Logistics Sp. z o.oRzeczoznawca samochodowyTwój zakres obowiązków Oględziny pojazdów po szkodach komunikacyjnych, wykonanie oceny technicznej określającej zakres naprawy Szczegółowe oględziny pojazdów pod kątem wyceny wartości Przygotowanie kompletnej dokumentacji
2025-02-28 07:00:56INOTIS Centrum Likwidacji Szkód Sp. z o.oCo oferujemy umowę o pracę bezpośrednio w firmie naszego Klienta, wynagrodzenie na poziomie 6 000 - 7 500 zł brutto, możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach, pakiet sportowy oraz prywatną opiekę medyczną, przyjazną atmosferę pracy w
2025-02-26 15:25:43Bieżąca kontrola przestrzegania przepisów i zasad bhp, opiniowanie instrukcji na poszczególnych stanowiskach pracy, sporządzanie, przechowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, doradztwo w zakresie obowiązujących przep
2025-02-26 11:53:45Nadzór nad pracownikami działu rachunkowości, kontrola przestrzegania procedur i poprawności zapisów księgowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym, międzyokresowe rozliczenia kosztów, rezerwy wraz z operacjami
2025-02-26 11:53:45PERSPEKTIVA (Nr certyfikatu agencji zatrudnienia 11281)od kilkunastu lat świadcząca usługi rekrutacji personelu do krajów UE poszukuje osób do pracy na stanowisko Rekruter - freelancer, koordynator projektów z j. niemieckim. Opis stanowiska:Real
2025-02-20 15:25:40Zakres obowiązków:- Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputeraInne wymagania: doświadczenie w pracy biurowej, umiejętność nawiązywania kontatu z klientem Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLNRodzaj
2025-02-17 18:41:48Opis zadań:Pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzęd
2025-02-17 18:41:48Poszukujemy osoby do pracy w weekendy na stanowisku recepcjonista/ka, w obiekcie sportowym, miejsce pracy Plewiska. Mile widziane osoby o pogodnym usposobieniu, komunikatywne, lubiące podejmować nowe zadania. Odpowiedzialność oraz bardzo dobra o
2025-02-16 21:06:40Twój zakres obowiązków, Główne zadania:, - kompleksowa obsługa sekretariatu kancelarii,, - profesjonalna obsługa klientów (kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy),, - przygotowywanie projektów umów i dokumentów,, - współpraca z urzędami i.
2025-02-12 14:40:50