Niestety po przejściu na pixela nie wiedziałem że będzie często się psuć. Za pierwszym razem umarł wyświetlacz pokazujący zielone artefakty, za drugim razem przestał działać przycisk blokady. Dwa razy trafił do tego serwisu na gwarancji i mogę powiedzieć że ten serwis ratuje twarz google. Za pierwszym razem naprawa byla bardzo szybka i żadnych uwag, a za drugim razem wymienili telefon na odnowiony
Niepoważny serwis. Naprawa gwarancyjna nie została zrealizowana. Nie podano konkretnego powodu dlaczego telefon nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej. Ponadto nie została mi zaproponowana odpłatna naprawa.
Niestety telefon odmówił posłuszeństwa... Wysłałam go na gwarancję naprawy (samsung). Już po wysłaniu smartfona na naprawę zaczęłam czytać te opinie tutaj i załamałam się. Nawet zaczęłam szukać nowego telefonu. Jakie było moje zdziwienie... W piątek telefon został wysłany, a dziś (czwartek) mam go już w domu. Wszystko naprawione, sprawdzone, śmiga aż miło. Nie wiem skąd te złe opinie, ja jestem b. zadowolona i mogę polecić - wszystko fachowo, bez zbędnej zwłoki. Bardzo dziękuję i pozdrawiam, oby tak dalej :)
Sytuacja serwisowanego telefonu była dość absurdalna jendak serwis jako taki wywiązał się ze swoich obowiązków lepiej niż myślałem.
Samsung nie był w stanie dostarczyć części przez miesiąc (SHAME!) A serwis cierpliwie informował czy to za pomocą SMS czy telefonu o sytuacji i doradzał co zrobić aby ponaglić producenta.
Gdy części już dostarły naprawa odbyła się błyskawicznie a jej zakres przerósł moje oczekiwania
Telefon wygląda jak nowiutki i jako taki się również zachowuje. Przyjechał dobrze zapakowany i oklejony. Ekrany wymienione, baterie również (wedle raportu), zawias zachowuje się lepiej niż od nowości (jest cichszy i gładziej acz sztywno jak należy chodzi)
Serwisowi muszę tutaj wystawić piąteczkę. Na naganę zasługuje jedynie Samsung nie potrafiący zorganizować części w odpowiednim czasie.
Telefon do serwisu oddałem 17.08.2023r a przedwczoraj odebrany praktycznie jak nowy ze sklepu. Chlopaki odwalili kawał dobrej roboty, telefon sprawdzony, wszystko działa i jest super. Nie wiem kto go naprawiał, ale robotę wykonał pierwszorzędnie jak dla mnie. Tak więc dzięki wielkie i wszystkiego najlepszego dla całego zespołu CTDI.
Serwis w trakcie naprawy (BTW której zakres nie pokrywa się ze zgłoszonymi problemami) odkleił fabryczną folię (która była na telefonie od nowości z fabryki), która była atutem tego telefonu i UWAGA: przykleił ją ponownie zostawiając mętny obraz pod nią! Teraz odmawiają mi wymiany, twierdząc, że nie ponoszą odpowiedzialności za akcesoria! PONOWNIE INFORMUJĘ, że to nie jest żadne akcesorium, tylko tak telefon (S20 FE) wychodzi z fabryki...
Nie spodziewałem się takiego potraktowania Klienta na urządzenie z serii FE (Fan Edition).
Problem randomowego wyłączania się telefonu został zignorowany, a problem z dotykiem, konkretniej digitizerem (mam film, który pokazywałem Pracownikowi), został wg serwisu naprawiony wymianą anteny...! Co za absurd...
Druga naprawa zakończona takim naklejeniem szyby ochronnej, że zasłania przednią kamerę...