widzę że ocena odpowiada moim odczuciom, po spłacie kredytu w połowie okresu jego trwania, nie dostałem zwrotu połowy ubezpieczenia za kredyt tylko jakąś część wyliczoną z dziwacznego wzoru.
Dzień dobry już dwu krotnie wysłałam prośbę o wystawienie zaświadczenia że firma zgadza się na wypłatę odszkodowania z tytułu stłuczki mojemu mężowi i nie dostałam. Jak długo można czekać na jeden dokument?
Najgorsza firma z która miałam styczność . Nie szanują ludzi . Pracują tam niekompetentni ludzie którzy nie potrafią wyslac listu na dany adres tylko wysyłają ciagle na inny. Firma pomyłka. Nie polecam
Brak szacunku do klienta. 21 grudnia złożona reklamacja, jest 19 styczeń, mimo maili i telefonu na infolinię zero odpowiedzi. Ratę płatną do 20 stycznia oczywiście będą chcieli wyegzekwować i to kolejny raz powiększoną, a w przypadku jakichkolwiek opóźnień zapewne naliczą kary.
Może tu odpowiedzą, kto wie?! W grudniu podnieśli wysokość raty podobno "w wyniku ostatniej decyzji Rady Polityki Pieniężnej dotyczącej zmiany stóp procentowych", tyle że od 8 września stopy procentowe nie były zmieniane.
Kiepsko, kiepsko. W Tabeli opłat i prowizji brakuje jeszcze tylko by płacić trzeba było, jak chce się wejść do firmy by załatwić coś na miejscu albo za dzwonienie na infolinię. Opłaty bardzo wysokie, za wszystko co tylko się da.
DRAMAT, kredyt spłacony, 0 odzewu, próbuje się dodzwonić i dowiedzieć dlaczego jeszcze nie wykreślone z BIK to po wybraniu wcześniejsza spłata z automatu rozłącza, dane w BIK nie zaktualizowane. Na maila brak odpowiedzi, wygląda na to, że trzeba, żeby zajął się nimi prawnik to może wtedy łaskawie odpowiedzą.
Jest to najgorszy bank z jakim miałem doczynienia. Obsługa i jaka kolwiek informacja od pani z którą rozmawiałem fatalna,jest osobą niekompetentną i nieprzyjemną w rozmowie z klientem jeśli by pracowała u mnie natychmiast bym ją zwolnił,jest opryskliwa i nie kompetentną ,dla tego nie polecam tego banku z dala od takich instrukcji.