Twój zakres obowiązków, Samodzielna praca przy wdrożeniach systemu enova365 przynajmniej w jednym zakresie jak poniżej, Wdrożenia w zakresie HANDEL/KSIĘGOWOŚĆ/KADRY-PŁACE, Praca w większości zdalna, Praca samodzielna oraz w niektórych przypadkac
2025-12-01 15:41:54Twój zakres obowiązków, Działanie w obszarach terapeutycznych w linii GP-Gastro: gastroenterologia, psychiatria oraz infekcje, poprzez promowanie produktów firmy w środowisku lekarzy POZ, gastroenterologów i farmaceutów zgodnie z przyjętą..
2025-11-23 13:41:02Twój zakres obowiązków, Sprzedaż produktów (m.in. pożyczki, karty kredytowe, ubezpieczenia)., Obsługa posprzedażowa i odbiór rat u klientów., Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami., Pozyskiwanie klientów...
2025-11-14 12:40:47Stanowisko: Konsultant ds. prowadzenia podmiotu leczniczego Miejsce pracy: Centrum Zdrowia Psychicznego Alter W Chorzowie, ul. Moniuszki 8b Opis stanowiska: Poszukujemy doświadczonego konsultanta, który wesprze nas w zakresie organizacji, nadzor
2025-10-30 21:05:27Doświadczenia w pracy z oprogramowaniem księgowym Enova, Umiejętności konfigurowania i opisywania procesów w systemach typu Enova, Dobrej znajomości procesów księgowych lub kadrowo-płacowych (min. ogólne zrozumienie), Zdolności prowadzenia szkol
2025-12-09 10:25:14Smart-HR 4,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations - przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych - szkolenie użytkowników - tworzenie dokumentacji wdrożeniowej - zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom
2025-11-26 18:30:12COIG SA 4,4Wykształcenie wyższe , mile widziane kierunkowe min finansowe lub administracyjne; minimum rok doświadczenia w pracy administracyjnej, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dziale księgowości/finansowym w środowisku międzynarodowym lub SSC zn
2025-10-30 10:25:14SMS Metallurgy PolskaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami - obsługa bieżących oraz pozyskiwanie nowych klientów - sprzedaż produktów, usług i rozwiązań technicznych, kreowanie sprzedaży - przygotowywanie ofert handlowych -
2025-12-14 07:30:13Inter Trade Sp z o.oObsługa klientów indywidualnych w zakresie zapytań dotyczących kart płatniczych oraz usług bankowości online. Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i pisemnych w języku niemieckim oraz sporadycznie w języku angielskim. Wsparcie w aktywacji i blok
2025-12-14 14:40:03Odbieranie zgłoszeń telefonicznych, mailowych i przez czat oraz udzielanie klientom rzetelnych informacji. Rejestrowanie przebiegu rozmów i podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi. Utrzymywanie
2025-12-14 14:40:02Udzielanie wsparcia klientom w języku holenderskim i angielskim przy rezerwacjach i planowaniu podróży odpowiadanie na pytania klientów poprzez telefon, czat i e-mail tworzenie pozytywnych doświadczeń i profesjonalna obsługa klientów dbałość o p
2025-12-13 14:39:02Obowiązki Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego (B2B). Aktywne pozyskiwanie Klientów i rozwijanie własnego portfolio w powierzonym regionie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert na produkty energety
2025-12-13 12:10:02Telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w sprawach serwisowych i produktowych udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji, części oraz prostych usterek wyszukiwanie rozwiązań technicznych na odległość, aby usprawnić proces o
2025-12-12 16:33:02Twój zakres obowiązków, uczestniczenie w realizacji projektów wdrożenia systemów klasy ERP,, podejmowanie zadań związanych z rozwojem systemów informatycznych dla dużych i średnich przedsiębiorstw branży UTILITIES,, przeprowadzanie procesu..
2025-12-12 13:41:14Realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami monitoro
2025-12-12 07:28:36Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż i doradztwo techniczne w zakresie narzędzi dla przemysłu, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi, Realizacja celów sprzedażowych, marżowych, projektowych, Przeprowadzanie testó
2025-12-11 13:41:19Twój zakres obowiązków, Tworzenie strategii sprzedaży w danym regionie - sektor budowlany, Prezentacja produktów i szkolenie klientów na miejscu, Samodzielne zarządzanie regionem jak własnym biznesem, Skrupulatne raportowanie w CRM i tworzenie.
2025-12-11 10:41:50Codzienny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi – telefoniczny i mailowy, udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie w zakresie ich obsługi, pomoc przy realizacji zamówień, zwrotów i zapytań technicznych, dbałość o wysoką jakość komunika
2025-12-11 09:10:05Zakres Obowiązków Prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych. Prowadzenie spotkań z klientami, dobór optymalnej oferty oraz negocjowanie warunków umów. Aktywna realizacja indywidualnych celów sprzedażow
2025-12-10 11:36:03Twój zakres obowiązków, Odwiedzanie obecnych klientów, obsługa codziennych spraw oraz doradztwo techniczne., Poszukiwanie i tworzenie nowych możliwości biznesowych zgodnie z potrzebami firmy., Zbieranie informacji o klientach i rynku oraz..
2025-12-10 09:41:21Opis stanowiska kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, wsparcie w zakresie zapytań produktowych, gwarancyjnych i technicznych, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, współpraca z innymi działami w celu skut
2025-12-10 09:20:02Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego Klienta – firmy oferującej usługi z obszaru finansowo-księgowego oraz k
2025-12-10 06:59:45Smart-HR 4,4Opis stanowiska Obsługa klientów telefonicznie i mailowo w zakresie ofert turystycznych Sprzedaż wycieczek i usług dodatkowych, w tym ubezpieczeń podróżnych Realizacja rezerwacji od zapytania do potwierdzenia Pomoc klientom w organizacji podróży
2025-12-08 12:40:04Obsługa klientów znanej marki modowej zgodnie ze standardami jakości kontakt z klientami przez telefon, e-mail, media społecznościowe i czat (w niedziele tylko czat) udzielanie rzetelnych informacji, pomoc przy zgłoszeniach i bieżących problemac
2025-12-07 12:37:02Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, czatu i wiadomości e-mail Udzielanie wsparcia osobom planującym wyjazdy oraz rozwiązywanie zgłoszeń w przyjazny i profesjonalny sposób Dbanie o bezpieczeństwo danych i prawidłowy przepływ informacji
2025-12-06 12:27:02Obsługa klientów znanej marki odzieżowej z zachowaniem wysokich standardów komunikacji Kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila, mediów społecznościowych oraz czatu Zapewnianie rzetelnych odpowiedzi na pytania i zgłoszenia klientów
2025-12-06 12:18:03Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, zapewniając profesjonalną i przyjazną obsługę dokumentowanie wszystkich interakcji z klientami, rozwiązań i działań follow-up w systemie CRM współpraca z zespołem w celu pod
2025-12-06 11:05:03Obsługa zgłoszeń klientów niemieckojęzycznych telefonicznie i mailowo wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych i bieżących trudności klientów wprowadzanie danych do systemu z zachowaniem poprawności i rzetelności budowanie pozytywnych rel
2025-12-06 11:05:03Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo oraz na czacie udzielanie informacji dotyczących zamówień, produktów i zwrotów wsparcie w zgłoszeniach technicznych, gwarancyjnych i reklamacyjnych uzupełnianie oraz aktualizacja danych w systemach
2025-12-06 11:04:02Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań
2025-12-05 15:21:45Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed k
2025-12-04 21:25:19Twój zakres obowiązków, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie raportów, zestawień oraz deklaracji ZUS, PIT, PFRON, PPK/PPE, GUS, wsparcie i weryfikacja pracy Asystentów, bieżąca komunikacja z Klientami w..
2025-12-04 14:41:27Twój zakres obowiązków, prowadzenie procesów sprzedaży systemów automatycznego składowania dla magazynów i produkcji, obsługa zapytań sprzedażowych oraz kontaktów pozyskiwanych poprzez działania marketingowe i wydarzenia branżowe, analizowanie.
2025-12-04 12:41:28Twój zakres obowiązków, Aktywna sprzedaż usług doradztwa personalnego, Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z Klientami w kanale B2B, Realizacja projektów rekrutacyjnych , Poszukiwanie i pozyskiwanie najlepszych Kandydatów..
2025-12-04 11:41:39