CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o.

5 ocen
Alicja Dettlaff
30 wrzesień 2024 16:53
Nie polecam , jak niżej zwiększono mi bez uprzedzenia opłatę , nie otrzymałam żadnego listu ani maila, mimo zapewnień ,

mało tego - nagle odłączona została usługa całkowicie z powodu rzekomej zaległości z zeszłego roku ? - komedia. Mam wszystkie potwierdzenia przelewów i brak zaległości a dodzwonić się aby rozwiązać ten absurdalny problem - to graniczy z cudem!!!!! Ciągle "oddzwonimy ".

Odbiera Pani, która dopiero się uczy, nie ma żadnej wiedzy i nie ma dostępu do niczego a nie może połączyć z kimś rzetelnym bo to przewyższa jej uprawnienia.

Śmiechu warte.
pokaż więcej...
Sylwester Łysk
26 wrzesień 2024 23:14
Nie polecam, ciągłe utraty pakietów na poziomie 80%, 200ms pingu, Utrata internetu na pare godzin to są standardy tej „firmy”

Raz dzwoniłem to zapewnili technika tak, że przez 2 dni nie było internetu XD. Jak dzwonie z problemem to jest jedna formułka „no ale u nas wszystko w porządku”.
pokaż więcej...
Przemysław S. Knycz
13 wrzesień 2024 17:35
Nie polecam.



Telewizja się ścina lub nie działa w ogóle - już mam naziemną z Chwaszczyna (na szczęście w Wejherowie działa bez problemów DVB-T za 0 PLN).



Internet - niesprawna infrastruktura, która przerywa non stop, uniemożliwiająca pracę na VPN.



Jeśli możesz, trzymaj się od tego "Lokalnego" operatora jak najdalej, bo takiej ignorancji klientów dawno nie widziałem.
pokaż więcej...
KATE KAB
13 wrzesień 2024 11:02
Brak słów, mimo że podłączają światłowód to ciągle coś nie działa. Zgłoszenie reklamacji wygląda jak w czasach PRL, zawsze wracają z oficjalnym pismem po 2 tygodniach. A po połączeniu z info linią zawsze to samo, że mają 36 godzin ustawowo na zajęcie się tematem przez technika, że mają ustawowo 2 tygodnie na odpisanie na reklamacje. Nadal nic nie działa i dalej to samo...... Przykre ale prawdziwe. Dlatego warto się zastanowić. Zawsze miłe Panie na info lini, ale to niestety nie rozwiązuje tematu.
pokaż więcej...
Tomasz Piwecki
06 sierpień 2024 12:24
Jeśli komukolwiek zajdzie w głowie pomysł podpisania z nimi umowy - zastanówcie się. Umowa spisana na rok czasu, nie było opcji dłużej gdyż wynajem max 12msc był. Pani informowała mnie o tym pięciokrotnie, po roku czasu dowiaduje się, że jest okres wypowiedzenia - tak wypowiedzenia umowy, która miała trwać 12msc jak pakiety i SMS przychodzą z informacja -- UMOWA DOBIEGA KOŃCA. Nagle przekształca się w umowę na czas nieokreślony i trzeba o 50PLN więcej zapłacić. Na końcu potrącają za wszystko jak leci, nie będę wspominał o jakości usług. Internet, który przy dwóch telefonach nie działa. Lekki wiaterek i możecie pomarzyć o spokojnym oglądaniu telewizji, o netflixie to już wg.

5-6 lat temu w domu rodzinnym było to samo, teraz nie miałem opcji, aby wziąć kogoś innego i musiałem, z myślą, że poprawili się. Otóż nie.

A nawet jak idziecie złożyć rezygnacje to oczekują własnych kartek i długopisu, aby odręcznie napisać :D
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CHOPIN Telewizja Kablowa Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości