* Currently in your penultimate or final year and working towards a university degree in in HR, * Business Administration, Psychology, Marketing, Social Sciences, Law or a related field (Humanities focused), or a similar discipline* Eligible to
2025-01-18 12:50:07Amazon Fulfillment Poland SP Z O OZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Zarządzanie majątkiem firmy: nadzór nad ewidencją środków trwałych, inwestycjami i konserwacją infrastruktury - Organizacja i nadzór nad działem administracji, zarządzanie zespołem i wdrażanie procedur - Planowanie budżetu i
2025-03-10 22:30:05B8 recruitment sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca w programie do ewidencji urządzeń CMMS; - pomoc w przygotowaniu kalkulacji kosztów eksploatacji sprzętu; - pomoc w przygotowywaniu wycen; - monitorowanie, sporządzanie oraz aktualizowanie bazy sprzętowej; - prowadzenie
2025-03-10 22:30:05REKORD Hale Namiotowe Sp. z o.oOpis stanowiska Samodzielne zarządzanie standardowymi procesami płacowymi naszych klientów, Kompleksowe sporządzanie i przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, Tworzenie zestawień, raportów oraz analiz związanych z administracją płacową, P
2025-03-10 18:50:02Dział Administracyjno-Serwisowy
2025-03-10 15:56:51Zostań Team Leaderem w Bolesławcu.Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i chcesz pracować w miejscu, które docenia charyzmatycznych i zdecydowanych liderów – to ta oferta jest dla Ciebie. Zapraszamy.Dlaczego warto? Zapoznaj się z infor
2025-03-06 11:53:53Oczekujemyminimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołemumiejętności szybkiego podejmowania decyzji i skutecznego działaniadoskonałych zdolności komunikacyjnych i organizacyjnychgotowości do pracy w systemi
2025-03-06 09:12:03Rozpocznij trening swojej kariery i dołącz do #TeamWellFitness, który wspiera w budowaniu zdrowych nawyków!Lokalizacja: Well Fitness - ul. Sikorskiego 20, LubinForma zatrudnienia: umowa zlecenie Wymagane..
2025-03-04 14:05:03MedicoverTalent Acquisition Partner - język niemieckiTwój zakres obowiązków Arbeite eng mit den Abteilungsleitern zusammen, um Stellenanforderungen zu definieren und ansprechende Stellenanzeigen zu erstellen Identifiziere, bewerte und sprich Kandidat*inn
2025-02-28 07:00:58OvivaHR Business Partner / Partnerka - język niemieckiYour responsibilities Business Partnering: Arbeite eng mit Führungskräften global verteilter Teams zusammen, um deren Ziele zu verstehen und strategischer, mitarbeiterbezogene Beratung zu bieten
2025-02-28 07:00:58OvivaZakres obowiązków:prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji pracowniczej, współpraca z organami kontroli i instytucjami zewnętrznymi, rejestracja pracowników w ZUS, sporządzanie sprawozdań z obszaru kadr, archiwizacja dokumentów kadrowych, u
2025-02-07 18:41:51Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientaTwój zakres obowiązków odpowiadasz za obsługę telefoniczną klienta w zakresie wynajmu, odpowiadasz za obsługę mailową klienta w zakresie wynajmu, odpowiadasz za kontakt z klientem w zakresie wynajmu
2025-03-05 07:00:54Kaizen Rent Spółka AkcyjnaSpecjalista / Specjalistka ds. obsługi klientaTwój zakres obowiązków odpowiadasz za obsługę telefoniczną klienta w zakresie wynajmu, odpowiadasz za obsługę mailową klienta w zakresie wynajmu, odpowiadasz za kontakt z klientem w zakresie wynajmu
2025-03-05 07:00:54Kaizen Rent Spółka AkcyjnaZakres obowiązków:Obliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, prowadzenia akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, zaświadczeń, itd., sporządzanie deklaracji podatkowych, kontakty z ZUS i organami podatkowymi. Praktyczna znajomość przepisów prawa prac
2025-03-03 18:41:42Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w Księginicach 14 poszukuje pracownika na stanowisko: INSPEKTOR (ds. kadr i płac) Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: Samodzielne prowadzenie spraw kadrowo-p
2025-02-28 21:06:44Zakres obowiązków:Samodzielne prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, w tym: - nakliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac - rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym (PIT) oraz instytucją zarządzającą PPK, PFRON itp. - prowadzenie akt osobow
2025-02-28 18:42:03Agencja Zatrudnienia HERSTER (nr cert.10712) W związku z rozwojem struktur firmy w Legnicy poszukujemy dynamicznej osoby na stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR O NAS: HERSTER to jedna z najwyżej ocenianych agencji pracy tymczasowej na
2025-02-27 21:06:48Zakres obowiązków:1. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej - teczki osobowe,2. Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, wypowiedzeń,3. Ewidencja absencji pracowników w systemie KADRY,4. Prowadzenie stanu zatrudnienia oraz raportów z nim
2025-02-03 18:41:26Twój portal z ofertami pracy
2025-02-24 12:54:05Roltec Sp. z o.oHRK S.A. dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukuje osoby na stanowisko Koordynatora HR/HR Generalist. Koordynator HR/HR GeneralistMiejsce pracy: Biskupice PodgórneZadania:Koordynacja tematów kadrowo-płacowych we współpra
2025-01-17 21:25:49Nasza spółka świadczy usługi w zakresie szeroko pojętej rachunkowości oraz obsługi kadrowo - płacowej. W chwili obecnej, w związku z dynamicznym rozwojem szukamy osoby, która pomoże nam w obsłudze naszych klientów. Twój zakres obowiązków: - prow
2025-03-10 21:06:38Praca Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac oraz rozliczeń, KANCELARIA PODATKOWA sp. z o.o., Opole
2025-03-10 19:40:05Kancelaria podatkowa spółka z ograniczoną...Zakres obowiązków:- prowadzenie rekrutacji i powoływanie ochotników do zawodowej służby wojskowej,- obsługa portalu rekrutacyjnego Wojska Polskiego Zostań Żołnierzem Rzeczypospolitej w zakresie prowadzenia ewidencji osób, które złożyły wniosek o
2025-03-10 18:41:46Zakres obowiązków:Nie odbiega od zwykłych zadań w dziale kadr i płac. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office, obsługa programów kadrowo-płacowych Optima oraz
2025-03-10 18:41:45Zakres obowiązków:- realizowanie strategii firmy, analizowanie wyników finansowych jednostki i podejmowanie działań umożliwiających optymalizację kosztów;- realizowanie celów budżetowych firmy;- sprawowanie nadzoru nad procedurami kontroli jakoś
2025-03-10 18:41:44Zakres obowiązków:1) prowadzenie akt osobowych, umów, angaży i ewidencji pracowników Poradni; 2) przygotowywanie dokumentacji nauczycieli na podstawie arkusza organizacyjnego na dany rok szkolny; 3) prowadzenie dokumentacji dotyczącej badań okre
2025-03-10 18:41:43Zakres obowiązków:prowadzenie prac związanych z prowadzeniem biura Domu Kultury w Pieńsku, prowadzenie prac związanych z naliczaniem wynagrodzeń, sporządzanie i gromadzenie dokumentów pracowników (kadry), prowadzenie prac związanych z obowiązkam
2025-03-10 18:41:42Zakres obowiązków:praca biurowa Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySpo
2025-03-10 18:41:42Wymagania: Min. 2 lat doświadczenia w HRZnajomości procesów rekrutacyjnych i prawa pracyUmiejętności budowania relacji i pracy zespołowejSamodzielności i inicjatywy w działaniuZnajomoś
2025-03-10 18:22:05GI GroupPraca Business Development Manager - usługi HR, S&A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Kraków
2025-03-10 17:40:30S A Sp. Z o.o