Bardzo zawiodłam się na organizacji samej przychodni i pracy niektórych lekarzy. Odradzam pana Świeczkowskiego internista, bez zainteresowania pacjentem, nie stawia diagnozy tylko oczekuje jej od pacjenta. Bardzo niesympatyczny, brak kontaktu z lekarzem, obojetny i w ogóle niezaangażowany w swoja pracę. Czeka się pod gabinetem z napisem "trwa wizyta" po 10 minutach lekarz się wyłania i dopiero zaprasza do gabinetu.oczywiście żadnego pacjenta nie ma.
Mam nadzieję że oddział przy ul.grójeckiej 132 zmieni lekarzy na lepszych specjalistów z powołania. A nie za karę
Komunikacja tylko za pomocą automatu i sztucznej inteligencji. E receptę wypisała pielęgniarka, która jak się okazało nie ma uprawnień do wystawienia danego leku. Apteka nie mogła zrealizować recepty.
Złożona reklamacja ma być rozpatrzona w ciągu 14 dni! Gdzie lek jest pilnie potrzebny! Brak jakiegokolwiek nr telefonu, pod którym można porozmawiać z człowiekiem. Dbałość o pacjenta i jego zdrowie żadna.
To jest patoplacówka! Omijać szerokim łukiem. Począwszy od zapisów - brak miejsc czy na NFZ czy na pakiet, ale jak zapłacisz grubą sumkę, to miejsc jest w dostatek na wizyty komercyjne! Jak już uda Ci się zapisać do Cmp Piaseczno Puławska, to niestety nie do masz gdzie zaparkować, bo właściciele są tak chytrzy, że nie potrafią zapewnić miejsc parkingowych! Jak już zaparkujesz po 15 minutach czychania na wolne miejsce (bo takich jak Ty jest sporo), udajesz się do patorecepcji, bierzesz numerek i czekasz… 10,15,20 minut… kiedy nareszcie nadchodzi Twoja kolej pani z recepcji z uśmiechem na ustach oświadcza, że musi zadzwonić do dr czy cię przyjmie, po czym z równie uroczym uśmiechem oświadcza, że NIE! Co do lekarzy, to na palcach jednej ręki można wyliczyć tych bardzo dobrych. Reszta to jakieś nieporozumienie. Piszę to z doświadczenia swojego i wizyt z dziećmi, rodziny, znajomych. Niestety pieniążki niektórym chyba mocno uderzyły. Nie ma możliwości zapisania się do lekarza w pilnej sprawie, niektórzy są w miarę sprytni i w razie konieczności zapłacą za receptę na stronach receptomatow, ale miej Boże w opiece starszych ludzi, którzy tacy sprytni nie są albo osób, które potrzebują pilnej konsultacji lekarskiej. PS proszę o CMP o nie komentowanie ww opinii „przepraszamy, pracujemy nad ulepszeniem naszych usług” bo pęknę że śmiechu i będę musiała odpowiedzieć. To są lata takich obiecanek.
Lekarz nawet nie może przepisać wszystkich badan o ktore proszę w czasie teleporady. Nie mam do nich wglądu a na koniec okazało się że kilka z nich było niezapisane. Za dużo ludzi, długie terminy NFZ. Wyniki badań czasem gina( u mojej zony) a u mnie prawie 2 dni czekania na wynik. Zaczynam szukac innego miejsca.
Co się dzieje w tej recepcji? Nauczona już przychodzę pół godz wcześniej i nie wyrabiam się na wizytę. Siedem stanowisk a działają dwa bo Panie z reszty wpatrują się w ekran. Dwie gwiazdki za stomatologię bo chodź to najtańszych nie należy to leczenie na najwyższym poziomie . Pozdrawiam Panią z recepcji stomatologi :-)