Infolinia 19 239 przerywa połączenie po 10 sekundach. Oszczędzają mi czasu przedzierania się przez kolejne poziomy przekierowania, gdy na końcu dowiaduję się że i tak dzwonię nie tam gdzie trzeba. Intuicyjność, rzetelność informacji - brak w słowniku CeZ
Przez ponad rok czasu moja firma Szumski Soft była podwykonawcą Centrum eZdrowia zajmującą się rozwojem jednego z ważniejszych projektów w CeZ. Chciałbym złożyć publiczną rekomendację CeZ ze względu na rzetelność współpracy oraz bardzo sympatyczną atmosferę panującą w firmie. Centrum eZdrowia wykorzystuje bardzo nowoczesne metodyki zarządzające projektami wraz z naprawdę silnymi inżynierami oprogramowania oraz analitykami IT. Serdecznie PoZdRaWiAm załogę CeZ oraz życzę samych sukcesów rozwijających branżę medyczną w Polsce. Adrian Szumski w imieniu Szumski Soft [28.VII.23r].
System fikcja. Marnowanie pieniędzy podatników. Od 2 tygodni nie mogą wystawić e skierowania na badanie profilaktyka 40+ . Od 2 tygodni podobno informatycy poszukują przyczyny braku rejestracji. Na infolinii każą czekać na mailową odpowiedź. Wywieście białe flagi za okno i poddajcie się.
Chciałem sie dodzwonić i spytać dlaczego numer podany w informacji o pobycie na kwarantannie nie istnieje. Więc zadzwoniłem pod numer podany na google. Jestem pierwszy w kolejce od ponad 10 minut.
Największy chłam informatyczny na jakim przyszło mi w moim życiu pracować :P Nielogiczne, kompletnie nieprzemyślane systemy ze strasznymi, totalnie chaotycznymi interfejsami, pełne błędów i bugów. Do tego podejście "to państwa wina że nie działa, system jest idealny i działa bez zarzutu, więc nic nie zmienimy".