Niepozorne nawet wewnątrz (wygląda jak strasznie nudne biuro), ale robią aplikacje dla wszystkich Polaków. Ciekawe wyzwania i fajne projekty. Miałem okazję poznać kilka osób, które tam pracują i sobie chwalą robotę. Może kiedyś...
Podmiot publiczny, a jak wiadomo wszystko co Państwowe jest do d****
- Brak możliwości kontaktu przez infolinię(wieczne nieodbieranie telefonów)
- Brak rozwiązania trywialnego problemu oraz kontaktu przez osoby obsługujące zgłoszenie - ciągła prokrastynacja (od 63dni)
- Dane zawarte w systemach zarządzanych przez Centralny Ośrodek Informatyki są nieaktualne i wprowadzają tylko i wyłącznie w błąd
- Aplikacja mObywatel jest tak niedopracowana, iż gdy wystąpi jakikolwiek błąd to Service Desk ma gotowe rozwiązanie „Proszę usunąć aplikację i zainstalować ponownie” - CYRK
Generalnie bardzo słaba obsługa podmiotów podległych w zakresie obsługi informatycznej. Pamiętam, że dawniej funkcjonowało to lepiej, chociażby pod tym względem, że pracowali również w weekendy - obecnie tylko od poniedziałku do piątku. Ostatecznie poradziłem sobie z niedawnym problemem samodzielnie. Jeżeli tak funkcjonuje rządowy Centralny Ośrodek Informatyki, to nie pytajcie jak funkcjonują pozostałe urzędy, szczególnie pod względem informatycznym...
Każda próba kontaktu w danej sprawie to otwarcie NOWEGO wniosku o usługę, w związku z czym niemożliwe jest dokończenie żadnej ze spraw. Mam w skrzyce mejlowej mnóstwo wiadomości z informacją o otwarciu nowego wniosku, a w uzasadnieniu "rozwiązania" widnieje puste pole - za każdym razem jest tak samo. Infolinia nie odpowiada, generalnie moje doświadczenie z COI nie jest udane, nigdy.
Wielkie Państwowe bagno, ich systemy wiecznie mają awarię a pomoc techniczna w zasadzie nie istnieje. W dobie przetargów elektronicznych i potrzebie posiadanie kont epuap SLA dostępność i stabilność takich systemów to priorytet. Ten instytut odpowiada ale tylko w teorii za przetargi na grube miliony, epuap i profil zaufany to dwa bardzo nieudany twory które kosztowały 400% drożej niż kosztowałby taki sam projekt dla firmy prywatnej a działa w 40% stabilnie i poprawnie. Przy tworzeniu 50 kont na epuap dla userów 10 ma komunikat o uszkodzeniu profilu i potrzebie kontaktu COI, zgłoszenia wiszą 22 dni i nikt z nimi nic nie zrobił, na 2 zgłoszenie przyszło po 20 dniach pytanie dodatkowe jedynie, śmiech ale rozpaczy jedynie pozostaje, od tego przecież zależeć może możliwość złożenia oferty przetargowej! Szkoda ze nie ma możliwości zamiast "gwiazdkowania opinii" zaznaczenie checkbox-a przy opcji "czy jesteś za usunięciem tego bałaganu z terytorium RP" bo napewno by się zdziwili ilu jest ludzi za tym. Omijać z daleka jeśli macie taką możliwość. Poziom COI to DNO + 4 wiadra g*wnianego mułu