Strona strasznie uboga w filmy, bardziej sie opłaca kupić poszczególne inne witryny z filmami, tutaj ciągle musisz cos dokupić żeby obejrzeć nawet jakiś stary film
Obsługa klienta tragedia, próbują ciągle zbyć klienta, gdzie macie 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot kosztów zapomnij otrzymasz informacje iż maja 30 dni na to aby ci odpowiedzieć, gdzie wcześniej jeden z konsultantów to podpowiadał. PARANOJA. tylko aby zrobić z klienta głupka. i tak dalej.
Od kilku dni staram się zmienić hasło na netfliksie wczoraj 4 h wiszenia na telefonie . Ludzie nie kompetentni nie wiedzą co mają zrobić . Dno dno i 2 metry mułu .
Cyfra Plus, NC Plus, Canal Plus.. jak zwał tak zwał - zmiany co kilka lat a smród wiecznie ten sam. Na każdym kroku pułapki w umowach, działy obsługi klienta totalna porażka, procesy reklamacyjne za każdym razem worek soli.. tragedia. Niestety konkurencja na tym polu niewielka a każdy to samo czy firmy satelitarne czy kablówki. Człowiek z góry skazany na mękę. Canal Plus po ostatniej aktualizacji oprogramowania dekoderów sięgnął dna totalnego. Aktualizacja nie dość że niszczy spersonalizowane listy (a ułożenie takiej to z godzina jak nie lepiej) to dodatkowo spora część nagrań albo znika albo dziurawa z przeskokami. I pół roku nagrywania audycji w piach. Najpierw wypieranie się firmy a później sugestia by wymienić wadliwy dekoder z wadliwym dyskiem - jechać na wycieczkę marnować czas i pieniądze bo firma partoli nawet tak proste czynności. Samo nowe oprogramowanie wbrew propagowanej reklamie INTUICYJNE jest porażką w każdym calu. Może dla trolli internetowych a jakże jednak zwykły odbiorca w większości pomstuje gdzie się da. A osoby starsze już dodatkowo zdane są na pomoc kogoś z rodziny czy znajomych, oczywiście nie na pomoc firmy - tą lepiej omijać. Niestety Canal Plus nie pozostawia wyboru - nie ma opcji pozostania przy starym dobrym menu, trzeba masowo przenosić się na nowoczesny, nieudolnie klonowany od innych interface. Przenosić albo wynosić!
NIE POLECAM!!! Sprzęt zepsuty od 3 miesięcy nie mogę spokojnie obejrzeć tv, reklamacja wisi w powietrzu raz ją w systemie widać a raz nie, salonów nie ma a pan czy pani na infolinii każą mi się udać 100 km żeby oddać sprzęt albo mam wyjąć baterie z pilota i naciskać aż się rozmagnesuje pilot, dosłali pilota nowego (nie działa) i każą znów go odesłać Paranoja! Płatności nie można oddalić lub zmniejszyć lub zrobić jakąś rekompensatę na zasadzie płać i płacz. Horror, nabijanie ludzi w butelkę. Od cyfry jestem ich klientem ale takiego bajzlu jeszcze nie było i nic nie wskazuje, że będzie lepiej. Oszustwo w biały dzień. Omijać szerokim łukiem. Sprawa nadaje się do sądu.