Praca w biurze stanowisko asystentka biurowa pomoc w wszelkiego rodzaju pracach z biurowymi urządzeniami - drukowanie, skanowanie, pisanie, dziurkowanie dokumentów, segregowanie do segregatorów, wyposanie kopert i korespondencji, i inne tym podo
2025-03-10 21:06:38Opis stanowiska Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wspar
2025-03-23 16:03:02Zakres obowiązków Kontakty z najemcami, klientami, technikami oraz zewnętrznymi firmami współpracującymi z centrum. Zarządzanie umowami oraz wykonanie zadań administracyjnych, takich jak przygotowanie raportów i weryfikacja faktur. Współpraca z
2025-03-21 16:03:02Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie f
2025-03-19 16:02:13Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-19 11:20:04Zakres obowiązków:Wykonywanie i sporządzanie dokumentacji planistycznej i analitycznej w zakresie sprzętu i materiałów. wykonywanie analiz eksploatacyjnych sprzętu oraz prowadzenie dokumentacji materiałowo-technicznej, analitycznej i sprawozdawc
2025-03-21 18:41:43Opis zadań:1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w urzędzie skarbowym.2. Pomoc przy udzielaniu odpowiedzi do komorników sądowych na zajęcia wierzytelności z tytułu nadpłat i zwrotów podatkowych.3. Przyg
2025-03-20 18:41:43Opis zadań:1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w US.2. Przygotowanie projektów pism do wierzycieli o przyjęciu, odsyłce lub zwrocie tytułów wykonawczych.3. Pomoc w przygotowaniu przesyłek pocztowych
2025-03-20 18:41:43Opis zadań:Obsługa urządzeń biurowych.Obsługa korespondencji przychodzacej/wychodzącej.Kontakt z klientami oraz kontrahentami.Dbanie o porzadek na stanowisku pracy.Redagowanie pism. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe
2025-03-20 18:41:43Opis zadań:1. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy i przepisami obowiązującymi w urzędzie skarbowym.2. Układanie według identyfikatorów podatkowych akt rejestracyjnych.3. Pomoc przy wprowadzaniu do Aplikacj Urzędnika pełnomocnictw U
2025-03-20 18:41:43Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: kontroli podatkowej w Referacie Kontroli Podatkowej w Urzędzie Skarbowym w Głogowie Adres urzędu: 53-333 Wroc
2025-03-20 08:00:02Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuOpis zadań:Obsługa programu PC Biznes. rejestr godzin pracowników produkcyjnych hali I i II. obsługa urządzeń biurowych. Wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych. Archiwizowanie dokumentacji firmowej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszta
2025-03-18 18:41:48Opis zadań:przyjmowanie i wysyłk korespondencji, wprowadzanie danych, wprowadzanie wnioskow egzekucyjnych, kontrola nad obiegiem dokumentów w kancelarii Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licenc
2025-02-17 18:41:44Praca dla księgowej w prowadzeniu pełnej księgowości w spólce z o.o. dysponujemy biurem dla księgowej z osobnym gabinetem, praca w godzinach pracy biura sprzedaży 8-18 do uzgodnienia od poniedziałku do soboty, w zakres głównych zadań należy syst
2025-03-11 21:06:39Zakres obowiązków:pozyskiwanie zleceń transportowych, obsługa systemów do zarządzania transportem, prowadzenie kierowców, kontakt z kontrahentami Wymagania:Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśm
2025-01-30 18:42:11Firma Der Personalkontakter od 2016 roku dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników z całej Europy.Naszymi klientami są zarówno średnie firmy jak i duże korporacje. Zatrudniamy głównie pracowników przemysłowych / technicznych.Wyróżniamy si
2025-03-22 11:00:38Der Personalkontakter GmbHZakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-03-21 18:41:44Opis zadań:przeszkolenie BHP, zapoznanie z wizją, misją i wartościami firmy, organizowanie spotkań z potencjalnymi klientami, prezentacja oferty, budowanie i ytrzymanie kontaktów z klientami, kreowanie i prowadzenie systematycznych kampanii mark
2025-03-19 18:41:35Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów. Praca na dwie zmiany w godz. 6.00-22.00, również w dni
2025-03-18 18:41:48Opis zadań:- szkolenie BHP i ppoż.- zapoznanie z Regulaminem pracy - zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez Wydział - kompletowanie i porządkowanie akt prowadzonych spraw- przyjmowanie korespondencji, przygotowanie korespondencji do wysyłki
2025-03-18 18:41:48Opis zadań:Obsługa klentów, obsługa prpgramu CRM, tworzenie postów na FB, obsługa urządzeń fitness i wellness,wykonywanie zabiegów tj.obsługa urządzeń do zabiegów modelowania sylwetki, dbanie o czystość w salonie. Wymagania:Wymagania konieczne:
2025-03-14 18:41:51Opis stanowiska Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych
2025-03-14 11:00:03Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodoweUpr
2025-03-13 18:41:58Oferujemy:wynagrodzenie: 5250 zł brutto,dodatkowa premia do 460 zł brutto po 3 miesięcznym okresie pr óbnym,umowę o pracę bezpośrednio w firmie, pakiet benefit ów: darmowa opieka medyczna LUX-MED, karta lunchowa i sportowa,pracę w systemie 3 zmi
2025-03-13 11:53:56Specjalista ds. BHP i ppoż.Twój zakres obowiązków Systematyczna kontrola stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie produkcyjnym Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w aktualnych oraz nowo wprowadzanych pr
2025-02-28 07:00:57model opakowania spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąPraca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Inżynierskiej 8 w Nowej Soli. Zapraszamy do aplikowania teraz! Zgłoś się już dziś i porozmawiajmy o Twojej nowej roli w naszym Centrum Medycznym!My zadbamy..
2025-02-21 10:13:59LUX MED Sp. z o. oZakres obowiązków:Prowadzenie spraw osobowych, przygotowywanie dokumentów z zakresu prawa pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, archiwizacja dokumentacji, obsługa programu kadrowego (RAKS).Prowadzenie i organizacja pracy sekretariatu (zastęp
2025-03-19 18:41:35Firma Woga Sp. z o.o. działająca na rynku TSL od ponad 20 lat świadcząca usługi transportowe na terenie Europy, poszukuje ambitnych i otwartych na nowe wyzwania pracowników , którzy dołączą do Naszego zespołu jako: SpedytorObowiązki organizacja
2025-03-22 11:00:38WOGA Sp. z o.oKadry / HR / Doradztwo zawodowe: Specjalista ds. kadr/płac
2025-03-22 08:55:05Opis zadań:Wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośredn
2025-03-21 18:41:43Starszy referent, młodszy specjalista w Dziale Obsługi Klienta i Profilaktyki w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki, 1 eta29_zielonagora20252Obowiązki organizacja stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw
2025-03-21 11:00:52Narodowy Fundusz Zdrowia