Opis stanowiska Przygotowywanie gabinetu stomatologicznego do pracy. Asystowanie dentystom podczas zabiegów stomatologicznych, praca na 4 ręce. Sterylizacja narzędzi i dbanie o materiały stosowane w gabinecie
2025-01-31 09:30:07Twój zakres obowiązków, Rejestracja spraw: wprowadzanie nowych spraw do systemu oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w formie elektronicznej i fizycznej., Kontakt ze stronami postępowania: udzielanie informacji stronom.
2025-01-30 10:40:56ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość zagadnień kadrowo-płacowych, doświadczenie, znajomość komputera, znajomość p
2025-01-28 07:31:05Biuro Rachunkowe Alkato Tomasz ŚliwowskiZakres obowiązków:Wprowadzanie zdarzeń gospodarczych (m.in. faktur, dowodów wpłat) do programu komputerowego-Rachmistrz GT Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: wymagania: wykształcenie min. średni
2025-01-27 18:41:51Twój zakres obowiązków, Zatrudnię osobę do pomocy w gabinecie stomatologicznym w centrum Bytomia w niepełnym wymiarze godzin. Nie jest wymagane wykształcenie asystentki, jest natomiast wymagana zdolność i chęć do nauki. Mile widziane również oso
2025-01-27 16:40:37Indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe - Inne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe (licencjat inżynier, magister), kierunek: elektroniczny, informatyczny, elektrotechniczny
2025-01-25 07:31:02Areszt Śledczy w BytomiuZakres obowiązków:serwisowania urządzeń technicznych i sprzętu komputerowego, diagnostyki problemów sprzętowych i oprogramowania, znajomość zagadnień technicznych związanych z infrastrukturą informatyczną i telekomunikacyjną, znajomość sieci LAN
2025-01-24 18:41:44Twój zakres obowiązków Aktywny udział i wsparcie zespołu finansowego firmy. Weryfikacja, pomoc w wystawianiu i księgowaniu faktur - moduł AP/AR. Wprowadzanie danych do systemu - moduł GL. Kontrola obiegu dokumentów. Sprawdzanie poprawności zapis
2025-01-23 07:26:35Twój zakres obowiązków, Obsługa urządzeń biurowych, komputera , Obsługa witryny internetowej, Content marketing , Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej ..
2025-01-14 13:40:37Twój zakres obowiązków, Udzielanie informacji na temat oferowanych ubezpieczeń, Przyjmowanie zgłoszeń od klientów oraz obsługa reklamacji, Utrzymywanie kontaktu z klientami poprzez telefon, e-mail oraz osobiste wizyty, Prowadzenie rejest
2025-01-13 12:40:49ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Wymagania: doświadczenie na stanowisku wymagającym dbałości o porządek w dokumentach, bardzo dobra znajomość pakietu MS Offic
2025-01-10 07:30:58Firma Mazur Sp.z o.o. Sp. kZakres obowiązków:bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie del
2025-01-09 18:41:26Twój zakres obowiązków, realizowanie zadań związanych z prowadzeniem administracji kadrowo-płacowej,, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, urlopów itp.,, realizacja zgłoszeń i rozliczeń do ZUS, US, , wystawianie zaświadczeń i..
2025-01-08 19:40:07Zatrudnimy osobę odpowiedzialną i sumienną do prowadzenia biura. Znajomość zagadnień związanych z projektami dotacyjnymi mile widziana
2024-12-23 10:25:57Opis stanowiska Nadzór nad zespołem asystentek i higienistek: rekrutacja, szkolenia, ewaluacja, planowanie grafików pracy, zastępstw i urlopów. Zarządzanie zasobami: kontrola stanu materiałów i leków, weryfikacja dat ważności, odpowiednie przech
2025-01-31 11:50:02Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-31 11:50:05Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-31 11:50:05Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa mail
2025-01-26 09:01:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kompleksowa obsługa sklepów internetowych na silnikach Shoper - dbanie o prawidłowe działanie platformy sklepu - wprowadzanie zmian, udogodnień, aktualizacja i dodawanie nowych wtyczek na sklepie - wdrażanie nowych produktów
2025-01-22 22:30:13APS Marcin Walasek Spółka komandytowo-akcyjnaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Współpraca ze wszystkim działami firmy Realizowanie bieżących zadań zleconych przez kadrę zarządzającą Dbałość o właściwy obieg dokumentów Dbałość o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze i higieniczne Wysyłka koresponden
2025-01-13 11:30:13DT SOLUTION SP. Z O.OTwój zakres obowiązków, Zakres obowiązków zróżnicowany w zależności od potrzeb. , Np. archiwizacja dokumentów, korespondencja bieżąca, dorywcze wystawianie faktur, pomoc w przygotowaniu dokumentów przetargowych. ..
2025-01-28 12:40:58Widex Holding sp. z o. o. z siedzibą w Zabrzu zatrudni osobę na stanowisko asystentka działu handlowego. Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za: - kontakt z klientem, - umawianie na spotkania biznesowe, - przygotowywanie i wysy
2025-01-31 21:06:48Opis zadań:prace administracyjno - biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: s Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pra
2025-01-31 18:41:46Opis zadań:obsługa sekretariatu: odbiera telefony i przekierowuje rozmowy do poszczególnych działów, zaopatruje działy w materiały biurowe, przyjmuje i ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą, rozdziela korespondencję za pokwitowa
2025-01-31 18:41:46Zakres obowiązków:- Pozyskiwanie nowych klientów. Kompleksowa realizacja procesów zamówień. Sporządzanie ofert cenowych.- Miejsce wykonywania pracy: Praca wykonywana w jednym z biur firmy (Katowice, Rybnik, Wodzisław Śląski, Kraków, Łódź, Kornic
2025-01-31 18:41:45Twój zakres obowiązków, Wsparcie bieżących procesów w dziale., Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji., Kompletowanie, przygotowywanie raportów i analiza danych., Sumienne wykonywanie powierzonych zadań oraz przestrzeganie ich terminowości.,..
2025-01-31 16:40:40Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego., Kontakty z bankami i innymi zewnętrznymi kooperantami w zakresie spraw administracyjnych., Pomoc w procesie windykacji należności od kontrahentów Spółki., Uzgadnianie sald z.
2025-01-31 13:40:54Twój zakres obowiązków, Współpraca z dostawcami usług pocztowych i kurierskich;, Prowadzenie ewidencji sprzętu, wyposażenia;, Przydzielanie pracownikom odzieży roboczej;, Skuteczna komunikacja z innymi działami;, Wspieranie zespołów w różnych..
2025-01-31 10:40:50Twój zakres obowiązków, Firma Tyres IG GmbH z Austrii pilnie poszukuje osoby biegle posługującej się językiem niemieckim w mowie i piśmie, na stanowisko pracownika biurowego., Praca w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, praca w Tycha
2025-01-31 09:40:45Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: podatków od towarów i usług, dochodowych, majątkowych i sektorowych w Dziale Podatków Dochodowych i Podatku od Towar
2025-01-31 08:00:13Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,7Miejski Dom Kultury "Południe " zatrudni osobę do pracy na stanowisku pracownik biurowy. Miejsce pracy: Katowice-Kostuchna Pracodawca oferuje: umowę zlecenie praca 5 dni w tygodniu - ok. 4-6 godz. dziennie Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stan
2025-01-30 21:06:52Opis zadań:-wsparcie w bieżącej działalności biura, gromadzenie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów, wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych dotyczących pracy, obsługiwanie urządzeń biurowych, uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych, o
2025-01-30 18:42:16Opis zadań:Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób apliko
2025-01-30 18:42:16Opis zadań:-Dział Administracji i Obsługi-zapoznanie się z przepisami prawa dotyczącymi Działu,-prygotowywanie dokumentacji do archiwum, -kserowanie dokumentów oraz bindowanie dokumentów,-przepisywanie pism i innych dokumentów,-zapoznanie się z
2025-01-30 18:42:16Opis zadań:Miejsce odbywania stażu: Mikołów, OrzeszeCzas pracy stażysty: pon- pt 7.30-15.30Okres stażu: 3 miesiące Przygotowywanie dokumentacji archiwizacji;Przygotowywanie dokumentacji do wysyłki;Segregacja dokumentacji archiwalnej;Bieżąca obsł
2025-01-30 18:42:16Zakres obowiązków:- kreownie pozytywnego wizerunku firmy-prowadzenie kalendarza spotkań,-odbieranie i przekierowywanie połączeń telefonicznychi mejlowych,-przygotowywanie dokumentacji firmowej,-prowadzenie ewidencji dokumentów i ich archiwizacja
2025-01-30 18:42:16Twój zakres obowiązków, wsparcie w pozyskiwaniu nowych klientów,, pierwszy kontakt z klientem,, budowanie trwałych relacji z nowymi i obecnymi klientami,, wsparcie w realizacji ambitnych, ale i osiągalnych planów sprzedaży,, udział w eventach..
2025-01-30 16:40:40Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie..
2025-01-30 10:09:13Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi bieżącej i przetwarzania danych w Dziale Obsługi Bezpośredniej (SOB) Adres urzędu: 40-022 Katowice ul. Dam
2025-01-30 08:00:13Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,7Pracownik biurowy - branża OZETwój zakres obowiązków Obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych Kompletowanie dokumentacji dot. instalacji fotowoltaicznych Współpraca z działem logistyki oraz zespołem handlowym Komunikacja telefoniczna or
2025-01-30 07:01:37Wichary technic spółka z o.o. spółka komandytowaZakres obowiązków: rozliczanie pracy personelu medycznego świadczącego usługi w ramach pielęgniarskiej opieki długoterminowej wprowadzanie danych rozliczeniowych do systemu weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem wymogów narzuconych przez N
2025-01-29 21:25:49Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji kadrowej wprowadzanie danych do systemu kadrowego ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich rozliczanie delegacji sporządzanie raportów i analiz kadrowych ścisła współpraca z d
2025-01-29 21:25:49Twój zakres obowiązków, Twoje zadania to m.in.: księgowanie dokumentów, sprawdzanie i zamykanie wyciągów bankowych, księgowanie płac, różnic kursowych oraz operacji magazynowych, ewidencja i rozliczanie RMK, obsługa amortyzacji oraz operacji..
2025-01-29 15:41:06Twój zakres obowiązków, Na tym stanowisku będziesz prowadziła biuro wraz z naszym doświadczonym księgowym. Trzymała porządek w dokumentacji i planowała z nami rozwój wraz z opanowaniem rynku...
2025-01-29 11:40:51Twój zakres obowiązków, ●Obsługa programów księgowych, w szczególności Comarch Optima., ●Organizacja i zarządzanie dokumentacją biurową, obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów., ●Tłumaczenia z języka polskiego na angielski oraz pomo
2025-01-29 09:40:48ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: znajomość obsługi Microsoft Excel,kurs: prawo jazdy kategorii B,dobra znajomość obsługi komputera - Inne wymagania: minimum 6 mi
2025-01-29 07:31:06Energo-beta paweł janus