Opis stanowiska Wprowadzanie i zarządzanie korespondencją papierową i elektroniczną. Przygotowanie dokumentów do wysyłania. Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizowanie dokumentów. Wsparcie bieżących zadań administra
2025-01-17 13:25:02Opis stanowiska Wprowadzanie i zarządzanie korespondencją papierową i elektroniczną. Przygotowanie dokumentów do wysyłania. Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizowanie dokumentów. Wsparcie bieżących zadań administra
2025-01-17 13:25:02Opis stanowiska Rozliczanie umów telefonicznych i wymiana sprzętu. Koordynacja sprzedaży w sklepie online. Nadzór nad wydawaniem biuletynów informacyjnych. Aktualizacja cenników i konfiguracji produktów. Tworzenie raportów finansowych i sprzedaż
2025-01-26 09:00:02Opis zadań:Pomoc w pracach związanych z księgowościąStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Brdyujście Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Dyspozycyjność, odporność na stres Stypendium brutto: 1 994
2025-01-27 18:41:49Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarówOferujemy: umowa o pracę, niezbędne szkolenia, atrakcyjne benefity, prz
2025-01-27 18:41:49Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,- utrzymanie czystości w miejscu pracy,- dbanie o ekspozycję towarów.Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwo
2025-01-27 18:41:49Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarówOferujemy: umowa o pracę, niezbędne szkolenia, atrakcyjne benefity, prz
2025-01-27 18:41:49Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,- utrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów.Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwości
2025-01-27 18:41:49Zakres obowiązków:Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m. in. za:- prowadzenie Pracowni Etnografii w Dziale Historii,- gromadzenie zbiorów,- opiekę nad powierzonymi zabytkami,- katalogowanie i naukowe opracowywanie muzealiów,- pisanie tekstów
2025-01-24 18:41:42Opis zadań:Bieżący kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji dotacyjnej pod opieką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, przygotowywanie korespondencji mailowej, obsługa poczty elektronicznej, telemarketing
2025-01-23 18:41:31Praca w nowym Centrum LUX MED Stomatologia przy ul. Fordońskiej 2 w Bydgoszczy.Zaaplikuje i dołącz do zespołu.Twoje główne zadania:czynne asystowanie przy zabiegach stomatologicznych,przygotowywanie gabinetów..
2025-01-23 16:17:00LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, zapisywanie pacjentów na wizyty, dbanie o czystość i porządki przed w trakcie i po przyjęciu pacjenta , asystowanie do zabiegów (mile widziana praca na 4 ręce), utrzymanie gabinety w gotowości do pracy , dbanie o stanowis
2025-01-23 13:40:55Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2025-01-23 04:10:06Poszukujemy kobiety na stanowisko asystentki do firmy zajmującej się wynajmem i sprzedażą nowych samochod ów marek premium. Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie
2025-01-23 04:10:06Twój zakres obowiązków, Obsługa telefoniczna połączeń przychodzących i wychodzących,, Budowanie relacji z Klientami,, Obsługa poczty - przygotowywanie i wysyłka korespondencji bieżącej oraz uzupełnianie ksiąg nadawczych,, Wsparcie biurowe i..
2025-01-22 12:40:50Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie zleceń spedycyjnych do systemu operacyjnego, Monitorowanie rozliczeń z kontrahentami (windykacja), Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz korespondencji, Weryfikacja i rozliczanie faktur kosztowych,
2025-01-21 11:40:46Twój zakres obowiązków, bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, sprzedaż usług i pakietów medycznych...
2025-01-20 09:40:36Praca w nowym Centrum LUX MED Stomatologia przy ulicy Fordońskiej 2 w Bydgoszczy.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Stomatologicznym,umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,sprzedaż..
2025-01-20 09:04:27LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, nadzór nad systemem CRM, aktywne wsparcie działu handlowego w bieżących pracach, dbanie o sprawny przepływ dokumentacji oraz informacji wewnątrz firmy, tworzenie raportów, budowanie pozytywnego wizerunku marki..
2025-01-17 13:40:51Opis stanowiska Wprowadzanie i zarządzanie korespondencją papierową i elektroniczną. Przygotowanie dokumentów do wysyłania. Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizowanie dokumentów. Wsparcie bieżących zadań administra
2025-01-17 13:25:02Administracja publiczna: Pracownik administracji samorządowej
2025-01-17 08:55:04Twój zakres obowiązków, Współpraca z projektantami w przygotowywaniu dokumentacji technicznej., Wykonywanie rysunków w programach CAD oraz wsparcie w modelowaniu 3D., Analiza danych projektowych i przygotowywanie raportów., Uczestniczenie w..
2025-01-16 10:40:29Zakres obowiązków:Obsługa korespondencji, tworzenie i wysyłanie ofert handlowych, umawianie spotkań, pomoc w organizacji eventów.Umowa o pracę lub zlecenie, 1/2 lub 1/4 etatu. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąc
2025-01-15 18:41:44Twój zakres obowiązków, - Organizacja i koordynacja codziennych obowiązków biurowych, - Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, - Prowadzenie terminarza spotkań i kalendarza przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i prezentacji
2025-01-15 14:40:35Opis stanowiska pracy Dla naszego Partnera działającego w Holandii poszukujemy osoby na stanowisko Asystent kierowcy do czyszczenia przemysłowego Miejsce pracy: Assen (Holandia)Oferujemy:• zatrudnienie w oparciu o holenderską umowę • wynagrodzen
2025-01-11 07:01:55GRUPA590 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄDla naszego Partnera działającego w Holandii poszukujemy osoby na stanowisko Asystent kierowcy do czyszczenia przemysłowego Miejsce pracy: Assen (Holandia)Oferujemy:• zatrudnienie w oparciu o holenderską umowę • wynagrodzenie od 18 do 19,50 €/h
2025-01-10 21:25:48Twój zakres obowiązków, nadzór nad systemem CRM, aktywne wsparcie działu handlowego w bieżących pracach, dbanie o sprawny przepływ dokumentacji oraz informacji wewnątrz firmy, tworzenie raportów, budowanie pozytywnego wizerunku marki..
2025-01-10 13:40:36Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu handlowego w pozyskiwaniu i obsłudze klientów, Aktywny kontakt z klientami, Pomoc i wsparcie zespołu spedycji w codziennej pracy i obsłudze klienta, Wprowadzanie danych do bazy CRM, Opieka nad zleceniami i..
2025-01-10 10:40:34Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów.Oferujemy:umowa o pracę, niezbędne szkolenia, atrakcyjne benefity, prz
2025-01-09 18:41:18Twój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu brokerów w procesie przygotowania gwarancji ubezpieczeniowych., Obsługa wewnętrznych systemów informatycznych wykorzystywanych w zakresie gwarancji ubezpieczeniowych., Pomoc w administrowaniu umów..
2025-01-09 13:40:39Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych klientów;, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami, tworzenie ofert handlowych, sprzedaż oprogramowania (sklepów internetowych) oraz odzieży personalizowanej, sporządzanie dokumentacji..
2025-01-08 20:40:03Zakres obowiązków:- Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNSyst
2025-01-07 18:41:09Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów.Oferujemy: umowa o pracę, niezbędne szkolenia, atrakcyjne benefity, pr
2025-01-07 18:41:09Twój zakres obowiązków, Opracowywanie projektów telekomunikacyjnych sieci światłowodowej, Wizje w terenie, Wykonywanie prac projektowych zgodnie z wytycznymi Klienta oraz obowiązującymi przepisami i normami, Współpraca z Klientem, organami..
2025-01-07 16:40:27Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem i obsługa poczty email, Opracowywanie procedur i checklist, Kontrola nad przepływami finansowymi wg standardów firmy, wsparcie pionu sprzedaży ( media społecznościowe, mailingi, bazy danych ),..
2025-01-07 13:40:46Twój zakres obowiązków, logistyka towarów (gospodarka magazynowa oraz dostawy do klientów), współpraca z firmami spedycyjnymi i logistycznymi, bieżąca kontrola kosztów logistyki i spedycji, obsługa reklamacji dotyczących logistyki i spedycji,..
2025-01-07 10:40:56LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-02 15:36:31LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-02 15:36:31LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji – przyjmowanie i umawianie klientów., Koordynacja grafików specjalistów i dbanie o płynny przebieg wizyt., Zarządzanie zamówieniami na kosmetyki i materiały eksploatacyjne., Dbanie o pozytywne doświadczenie..
2025-01-02 12:40:37Pracownia projektowa poszukuje asystenta projektanta w branży sanitarnej i elektrycznej. Możliwość pracy również dla studentów ostatnich lat studiów. Informacje pod numerem telefonu 602 724 405
2025-01-01 16:29:57Pracownia projektowa zatrudni asystenta projektanta. Możliwość pracy również dla studentów ostatnich lat studiów kierunku budownictwo/architektura. Miejsce pracy: Bydgoszcz
2024-12-26 17:09:14Asystent Kierownika / House / Zielone Arkady / Bydgoszcz43_1741268Obowiązki Koordynować pracę zespołu sprzedawców (prowadzenie zmiany) Wspierać kierownika w zarządzaniu salonem Pracować z produktem w oparciu o wyniki sprzedaży i standardy VM Pr
2024-11-28 07:01:37LPP S.A 2,9Asystent ds. budowlanychTwój zakres obowiązków Aktywny udział w prowadzeniu projektów inwestycyjnych od etapu planowania do realizacji, współpraca z inżynierami, projektantami, specjalistami innych branż, Opracowywanie dokumentacji technicznej (
2024-11-15 07:01:01PURINOVA Sp. z o.o 4,2Zatrudnię Panią na stanowisko asystenta notarialnego, wymagamy umiejętności szybkiego kojarzenia, szybkiego pisania, znajomości informatycznych programów biurowych. Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta notarialnego w części dotyczącej
2024-11-04 07:31:23Administracja publiczna: Pracownik administracji samorządowej
2024-10-22 08:55:07Administracja publiczna: Pracownik administracji samorządowej
2024-10-10 08:55:04Prawo i dziedziny pokrewne
2024-09-28 08:55:03Zatrudnię Panią na stanowisko asystenta notarialnego, wymagamy umiejętności szybkiego kojarzenia, szybkiego pisania, znajomości informatycznych programów biurowych. Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta notarialnego w części dotyczącej
2024-11-04 07:31:23Pracownia projektowa zatrudni asystenta projektanta. Możliwość pracy również dla studentów ostatnich lat studiów kierunku budownictwo/architektura. Miejsce pracy: Bydgoszcz
2024-12-26 17:09:14Opis stanowiska Rozliczanie umów telefonicznych i wymiana sprzętu. Koordynacja sprzedaży w sklepie online. Nadzór nad wydawaniem biuletynów informacyjnych. Aktualizacja cenników i konfiguracji produktów. Tworzenie raportów finansowych i sprzedaż
2025-01-26 09:00:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - rozliczanie umów na telefony służbowe, wymiana aparatów telefonicznych oraz pozostałych elementów z tym związanych - rozwijanie i koordynowanie sprzedaży w sklepie internetowym - nadzorowanie edycji biuletynów informacyjnych
2025-01-24 18:30:13Emtor Sp. z o. oOpis stanowiska Wprowadzanie i zarządzanie korespondencją papierową i elektroniczną. Przygotowanie dokumentów do wysyłania. Praca z systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją. Archiwizowanie dokumentów. Wsparcie bieżących zadań administra
2025-01-17 13:25:02Aplikuj, jeżeli: jesteś studentem lub absolwentem kierunków związanych z transportem, spedycją lub logistyką jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo chcesz poznać branżę TSL i zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie znasz jeden z językó
2025-01-08 11:29:50NWIC - New Wave International Cargo, Poland 5,0Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-28 21:25:41Twój portal z ofertami pracy
2025-01-28 09:54:05ipracujzdalnie.pl 4,6Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, w tym akt osobowych, ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich., Współpraca z kierownikami oraz działem HR w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi., Wsparcie procesów..
2025-01-28 08:40:16Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-01-27 18:41:49Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych,- obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami,- utrzymanie czystości w miejscu pracy,- dbanie o ekspozycję towarów.Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwo
2025-01-27 18:41:49Twój portal z ofertami pracy
2025-01-24 11:54:04ipracujzdalnie.pl 4,6Centrum Optyczno-Okulistyczne poszukuje osoby do pracy w salonie optycznym w Solcu Kujawskim na stanowisko asystent sprzedaży-optyk Jeżeli jesteś osobą samodzielną i kreatywną, zaangażowaną w wykonywaną pracę to być może czekamy właśnie na Ciebi
2025-01-16 05:06:53Twój zakres obowiązków, Księgowanie dokumentów oraz weryfikacja poprawności faktur, Kontrola kosztów i wsparcie w procesie opisywania faktur, Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
2025-01-15 13:40:38Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarówOferujemy: umowa o pracę, niezbędne szkolenia, atrakcyjne benefity, prz
2025-01-09 18:41:18Jeżeli szukasz satysfakcjonującej pracy w przyjemnej atmosferze oraz w młodym i ambitnym zespole dołącz do grona naszych pracowników! Naszą firmę cechuje pozytywne nastawienie do ludzi, czyli widzenie w pracownikach możliwości i potencjału oraz
2024-12-20 10:59:52Twój zakres obowiązków, nadzór nad systemem CRM, aktywne wsparcie działu handlowego w bieżących pracach, dbanie o sprawny przepływ dokumentacji oraz informacji wewnątrz firmy, tworzenie raportów, budowanie pozytywnego wizerunku marki..
2025-01-21 11:40:46Jako firma rekrutacyjna jesteśmy świadomi, że każdy solidny biznes napędzają ludzie z odpowiednio dopasowanymi kompetencjami. Nasz styl zarządzania i partnerskie podejście pozwalają nam na elastyczne dostosowanie się do Twoich potrzeb i zapewnia
2025-01-28 21:06:41Poszukujemy osoby do obsługi administracyjnej najmu nieruchomości. Praca w Bydgoszczy (ul. Fordońska). Zakres obowiązków: Przygotowanie i dystrybucja miesięcznych faktur Obsługa dokumentacji najmu Komunikacja z najemcami Oferujemy: Elastyczny dz
2025-01-28 21:06:41Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości firmy (księgi przychodów i rozchodów, pełna księgowość)., Przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) i rozliczeń., Ewidencjonowanie faktur i dokumentów księgowych.,.
2025-01-28 17:40:29Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie ofert i kosztorysów, fakturowanie, przygotowywanie raportów napraw i pism dla klientów, Obsługa administracyjna umów serwisowych w zakresie zakładania w systemie, weryfikacji danych, fakturowania,..
2025-01-28 15:40:49Your responsibilities, Assume responsibility for P&L and balance sheet management., Lead and manage the reporting processes, including group and statutory reporting., Oversee budgeting, forecasting, and planning processes., Manage statutory..
2025-01-28 14:40:54Oczekujemy: zaangażowania, profesjonalizmu, sumienności, dyspozycyjności (praca zmianowa, także w weekendy). Mile widziana jest znajomość języków obcych :)Każdy pracowni
2025-01-28 11:54:04MEDELLA S.ATwój zakres obowiązków, Prowadzenie pełnej księgowości – w tym ksiąg rachunkowych, ewidencji środków trwałych oraz księgowanie list płac i operacji magazynowych., Rozliczanie procesów typowych dla firm produkcyjnych – w tym rozliczanie produkcji
2025-01-27 16:40:37Twój zakres obowiązków, wykonywanie przejazdów i przewozów osób samochodem osobowym,, sporządzanie dokumentacji związanej z eksploatacją samochodu służbowego,, drobne naprawy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych budynku oraz sprzętu i..
2025-01-27 14:40:53PORZĄDKOWA w niepełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM Miejsce pracy: Bydgoszcz
2025-01-27 14:06:53Twój zakres obowiązków, Nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami,, Badanie potrzeb,, Sporządzanie ofert sprzedażowych,, Poszerzanie portfela produktów klienta,, Pozyskiwanie klientów,, Działania administracyjne po..
2025-01-27 12:41:03Opis stanowiska Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej
2025-01-26 09:49:03Zakres obowiązków:księgowanie w programie ksiąg handlowych Symfonia Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczneInne wymagania: doświadczenie w pracy w księgowości, znajomość programu f-k Symfonia Wynagrodzenie bru
2025-01-24 18:41:42Twój zakres obowiązków, zapisywanie zdarzeń na podstawie dowodów księgowych..
2025-01-24 17:40:33Twój portal z ofertami pracy
2025-01-24 15:54:05Grupa DBK 4,3Twój zakres obowiązków, Administrowanie zgłoszeń reklamacyjnych i zwrotów, Kontakt z klientami telefoniczny, mailowy oraz czaty marketplace, Obsługa klienta w sklepie stacjonarnym, Naprawy poprzez pulpit zdalny, Podstawowe naprawy sprzętu (wymia
2025-01-24 14:40:57