Firma Professional Thermo Logistics Sp. z o.o. z siedzibą w Chociwiu k/ Rawy Mazowieckiej poszukuje osoby na stanowisko: ASYSTENTKA w DZIALE OWOCÓW MIĘKKICH. Asystentka Administracyjna ds. Owoców MiękkichObowiązki Wsparcie w realizacji zadań biu
2025-01-16 07:02:42Professional Thermo Logistics Sp. z o. oFirma Professional Thermo Logistics Sp. z o.o. z siedzibą w Chociwiu k/ Rawy Mazowieckiej poszukuje osoby na stanowisko: ASYSTENTKA BIUROWA / Asystent Biurowy. Asystentka/Asystent do BiuraObowiązki Wsparcie w realizacji zadań biura. Dbałość o pr
2025-01-14 07:02:49Professional Thermo Logistics Sp. z o. oZakres obowiązków:- obsługa interesantów- sporządzanie pism, dokumentów- pomoc w obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych- sekretariatpracodawca rozważa staż Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od
2025-01-08 18:41:27Doświadczenie w branży logistycznej lub transportowej Znajomość języków obcych, zwłaszcza angielskiego Umiejętność obsługi komputera i programów biurowych Umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem Komunikatywność i zdolności negocjacyjn
2025-01-29 10:25:16ADRA-TRANS Transport i SpedycjaOpis stanowiska Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy. Asystowanie podczas zabiegów stomatologicznych. Sterylizacja narzędzi i materiałów zgodnie z procedurami
2025-01-23 08:59:02Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-01-31 13:31:42Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-01-31 13:30:55Zakres obowiązków:- Znajomość procedur obowiązujących w Wydziale,- Uczestnictwo w wizjach na budynkach,- Wsparcie dla działań inspektorów nadzoru,- Kontrola zakresu prac, ich jakości i terminowości,- Udzielanie odpowiedzi na zgłaszane przez Wyko
2025-01-31 18:41:43Twój zakres obowiązków, Praca z systemem Comarch Optima:, Wprowadzanie faktur zakupu, także dokumentów importowych ( SAD ), Wprowadzanie faktur sprzedaży, także eksport ( SAD), Wprowadzanie kompletacji towarów, Wprowadzanie wyciągów bankowych,.
2025-01-31 14:40:49Nie szukam typowej asystentki – szukam osoby, kt óry połączy intuicję i emocje z umiejętnością szerokiego spojrzenia na organizację.Kluczowe obszary:Wsparcie mnie w procesach decyzyjnychAnaliza sytuacji biznesowych z szerszej perspektywyDoradztw
2025-01-31 13:10:08Opis zadań:-obsługa klienta-recepcja,- obsługa korespondencji,- archiwizacja dokumentów, - przygotowanie materiałów szkoleniowych,- pomoc przy organizacji szkoleń Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w
2025-01-30 18:42:13Zakres obowiązków:• zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami,• kontrola prawidłowej eksploatacji lokali,• prowadzenie działań windykacyjnych,• kontrola stanu technicznego i sanitarnego nieruchomości oraz dbałość o
2025-01-30 18:42:13Opis zadań:- przygotowanie dokumentacji do przekazania do archiwum,- segregowanie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputera Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie d
2025-01-30 18:42:13Opis zadań:- sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, w tym udzielanie odpowiedzi na wezwania Woj. Sądu Admin. w Łodzi i Naczelnego Sądu Admin.,- rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- segregowanie i klasyfikowa
2025-01-30 18:42:13Zakres obowiązków:• zarządzanie zasobem wolnych lokali zgodnie z obowiązującymi procedurami,• kontrola prawidłowej eksploatacji lokali,• prowadzenie działań windykacyjnych,• kontrola stanu technicznego i sanitarnego nieruchomości oraz dbałość o
2025-01-28 18:41:45Zakres obowiązków:Obowiązki: Wystawianie dokumentów księgowych tzn. faktur, dokumentów dostaw WZ, Praca przy stanowisku kasowym, Zapewnienie uprzejmej obsługi klienta, Komunikacja telefoniczna i mailowa z klientamiWymagania: Znajomość obsługi ko
2025-01-28 18:41:45Twój zakres obowiązków, Bieżące wsparcie operacyjne Działu Produktu., Wpisywanie, uzupełnianie i wysyłanie listy pasażerów., Wprowadzanie bieżących promocji do systemu., Weryfikacja rozliczeń z kontrahentami., Praca nad katalogiem Rainbow...
2025-01-28 14:40:54Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa czynności biurowych, wprowadzanie i aktualizacja danych w wewnętrznym systemie, współpraca z innymi działami firmy, organizacja i prowadzenie dokumentacji biurowej, bieżące prace administracyjne, samodziel
2025-01-28 11:40:56Twój zakres obowiązków, obsługa kancelarii adwokackiej, umawianie spotkań, obsługa sekretariatu..
2025-01-28 11:40:56Twój zakres obowiązków, redagowanie oficjalnej korespondencji i komunikatów w imieniu Zarządu, zgodnie z wymogami i standardami Spółki., zapewnienie efektywnego przepływu informacji w ramach komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz utrzymywani
2025-01-28 10:40:51Twój zakres obowiązków, PRAKTYKI W KANCELARII ADWOKACKIEJ, Kancelaria Adwokacka adw. Tomasza Gasińskiego, mieszcząca się w centrum Łodzi, przyjmie studenta/studentkę na bezpłatne praktyki studenckie., Do obowiązków praktykanta należeć będzie:,.
2025-01-28 09:40:36Kancelaria Adwokacka Adwokat Tomasz GasińskiTwój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa czynności biurowych, w tym organizacja i koordynacja działań administracyjnych., Obsługa dokumentów wewnętrznych oraz przygotowywanie dokumentów dla klientów., Umawianie nowych pracowników na szkolenia BHP
2025-01-24 15:40:52Opis zadań:-przyjmowanie do magazynu teczek płatnika ubezpieczonego i akt emerytalno - rentowych,- udostępnianie komórkom merytorycznym akt świadczeniobiorców płatników znajdujących się w magazynie akt,- przyjmowanie i podłączenie do akt dokumen
2025-01-23 18:41:31Gravet Consulting: Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działająca od ponad 20 lat. Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska managerskie i eksperckie dla firm w Polsce i zagranicą, opierając się na najwyższych standardach działania. W zw
2025-01-23 15:06:49Twój zakres obowiązków, Zatrudnimy pracownika biurowego do obsługi klientów niemiecko i anglojęzycznych...
2025-01-23 10:40:43Kancelaria Komornicza poszukuje osoby na stanowisko pracownik biurowy. W zakresie obowiązków znajduje się: - odbiór i rozpakowywanie korespondencji przychodzącej - kompletowanie akt egzekucyjnych - przygotowywanie i wysyłanie korespondencji wych
2025-01-22 21:06:47Twój zakres obowiązków, Organizacja i zarządzanie dokumentacją biurową (w tym przygotowanie i rozesłanie poczty oraz jej skanowanie), Wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach , Odbieranie i wykonywanie połączeń telefonicznych , Organizacja i
2025-01-21 13:40:47Firma INWEMER jest ogólnopolskim dostawcą usług utrzymania czystości dla firm i instytucji, zlokalizowanych na terenie całej Polski. Obsługujemy ponad 5600 zróżnicowanych obiektów i zatrudniamy obecnie ponad 6900 osób. Asystent/Asystentka ds. ro
2025-01-21 11:01:16Inwemer System Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Przygotowywanie wniosków o dotacje:, Opracowywanie i składanie dokumentacji wymaganej do ubiegania się o dotacje., Monitorowanie terminów składania wniosków oraz dostosowywanie ich do wymogów programów pomocowych., Analiz
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, - Organizacja i zarządzanie kalendarzem prezesa, - Koordynacja spotkań i wydarzeń biznesowych, - Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentów, - Obsługa korespondencji i komunikacji w imieniu prezesa, - Wsparcie w.
2025-01-20 15:40:40Ogólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Łodzi współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz zajmował..
2025-01-20 12:02:44Profi Credit Polska S.ATwój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentów, Prowadzenie administracji biurowej, Koordynowanie logistyki remontów, Tworzenie zamówień, robienie zakupów, Zarządzanie najmem, Wsparcie codziennych czynności..
2025-01-20 10:40:38Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa klientów w tym mailowych i telefonicznych,, Obsługa sklepu internetowego,, Obsługa biurowych programów komputerowych,, Obsługa urządzeń biurowych,, Prowadzenie obiegu dokumentów,, Przygotowywanie..
2025-01-17 13:40:51