Briju 1920 Limited

15 ocen
Dorota Tkacz
26 wrzesień 2024 18:57
pokaż więcej...
Agnieszka Maciejewska
26 wrzesień 2024 16:26
pokaż więcej...
Irena Bar
26 wrzesień 2024 15:23
pokaż więcej...
Piotr Pękała
13 wrzesień 2024 16:06
pokaż więcej...
Hanna Kozanecka
13 wrzesień 2024 12:58
pokaż więcej...
Adrian Grochowski
24 marzec 2024 22:36
Mogę serdecznie polecić punkt Briju znajdujący się w Wola Parku. Odwiedziłem każdy sklep z biżuterią, który znajduje się w ww. centrum handlowym i w żadnym innym miejscu nie zostałem tak przyjaźnie i profesjonalnie obsłużony.
pokaż więcej...
Zbigniew Tarnogórski
10 grudzień 2023 09:59
Produkty sprzedawane przez firmę bardzo ładne, estetycznie zapakowane, gotowe wręcz do przekazania osobie obdarowanej.

Wysyłka na czas, zgodnie z deklarowaną przez sklep informacją.

Niestety sam proces zwrotu środków na konto (zamówienie jeszcze u sprzedawcy, zmiana opłaconego zamówienia w ciągu 5 minut od zakupu) to codzienne wydzwanianie i przypominanie się. Finalnie zwrot nastąpił po 14 dniach, pomimo jak wspomniałem braku wysyłki.
pokaż więcej...
Łukasz
09 grudzień 2023 14:56
Wybrałem towary który miał być dostępny i szybko dostarczony do 24h. Po kilku dniach, zaczerpnięciu informacji na infolinii brak towaru, czekają na dostarczenie. Brak jakiejkolwiek informacji o wydłużonym terminie dostawy.

Obsługa zapewniała, obiecane że towar będzie oznaczony jako pilny i dostarczony do piątek 17:00. Potem brak możliwości odbioru z mojej strony, kolejny telefon okazuje się że paczka dojdzie w poniedziałek. I pytanie obsługi - czy chce nadal ten towar, czy zgadzam się na wysyłkę. Obiecują jedno a rzeczywistość inna.

Miało być szybko, i wybralem towar dostępny. Okazuje się, że tydzień czekania na towar, na który sami musieli czekać na dostawę, którego nie było i brak propozycji rozwiązania problemu.

Towar dotarł z dużym opóźnieniem, spakowany tragicznie, uszkodzony towar, zbyt małe pudełko użyte, wszystko ,,pogięte”, poniszczone. Niekompletnie zamówienie jeszcze.

Podobno można zwracać w stacjonarnym sklepie to co ma pokrycia w rzeczywistości (kierownik sklepu że to zamówienie internetowe to trzeba zwracać internetowo, a na dokumentach od Briju informacja że można zwrócić w sklepie stacjonarnym.

Ehh… jakość na najwyższym poziomie widać, i ludzie zatrudnieni odpowiedni na dane stanowisko.

!!! NIE POLECAM !!!
pokaż więcej...
Karolina-Tomasz
18 wrzesień 2023 17:34
pokaż więcej...
Karolina Bugajska
06 wrzesień 2023 16:06
Narzeczony kupił tam pierścionek zaręczynowy który okazał się za duży, zmniejszenie miało trwać 2-3 tygodnie. Po 3 tygodniach zostaliśmy zapewnieni że będzie jutro. Nie było. Dopiero po kontakcie z infolinią wysłali pierścionek. W ramach przeprosin wysłali "prezent biżuteryjny" który okazało się że naszyjnikiem bez jakiejkolwiek metki, który kosztuje 13 zł w chińskim sklepie

Mam zdjęcia dowodowe lecz Google m=nie pozwala mi ich dodać

NIE POLECAM
pokaż więcej...
Weronika Cieślak
22 luty 2023 08:42
Złożyłam zamówienie na stronie internetowej 15 lutego. Podczas składania zamówienia widniała informacja o dostawie w ciągu dwóch dni roboczych. Przedmiot przeze mnie zamówiony był dostępny w salonie w którym chciałam odebrać zamówienie. Niestety dzisiaj mija tydzień i paczka nadal nie dotarła. Dzwoniąc na infolinię usłyszałam że paczka została nadana i prawdopodobnie zostanie dostarczona w piątek. Przedmiot mial być na urodziny przyjaciółki które są właśnie w piątek. Nie polecam.
pokaż więcej...
Kutno
11 luty 2023 23:20
Przyznam, ze z czystym sumieniem mogę polecić salon w Kutnie Galeria Różana . Jest wiele aspektów które maja wpływ na moja opinie, ale co istotne to fakt, ze obsługa jest na bardzo dobrym poziomie. Nie wkraczam w temat procedur i reklamacji bo na to zwykły pracownik nie ma wpływu, ale nie znam salonu który tak pozytywnie działa tam chce się wracać. Dziękuje za obsługę!
pokaż więcej...
Dominika Szymańska
04 styczeń 2023 11:21
Bardzo nie polecam.

Dostałam pierścionek w prezencie po 2 tygodniach od zakupu. Niestety pierścionek nie w moim guście oraz za mały. Chciałam go wymienić na inny produkt (droższy-czyli firma nie traci) niestety Sklep nie wyraził zgody. Brak elastycznego podejścia do klienta. Moim zdaniem powinniście stawiać klienta na pierwszym miejscu niestety tak nie jest.
pokaż więcej...
Małgorzata Synowiec-Szymańska
25 marzec 2022 22:46
Warto poszukać salony Briju i wybrać biżuterię na każdą kieszeń.
pokaż więcej...
Agnieszka Chmielewska
15 wrzesień 2021 22:09
Witam.

Jakie są zasady składania kolejnej już reklamacji na ten sam produkt i dokładnie z tego samego powodu w Państwa salonach stacjonarnych?
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Briju 1920 Limited

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Briju 1920 Limited
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości