Mogę serdecznie polecić punkt Briju znajdujący się w Wola Parku. Odwiedziłem każdy sklep z biżuterią, który znajduje się w ww. centrum handlowym i w żadnym innym miejscu nie zostałem tak przyjaźnie i profesjonalnie obsłużony.
Produkty sprzedawane przez firmę bardzo ładne, estetycznie zapakowane, gotowe wręcz do przekazania osobie obdarowanej.
Wysyłka na czas, zgodnie z deklarowaną przez sklep informacją.
Niestety sam proces zwrotu środków na konto (zamówienie jeszcze u sprzedawcy, zmiana opłaconego zamówienia w ciągu 5 minut od zakupu) to codzienne wydzwanianie i przypominanie się. Finalnie zwrot nastąpił po 14 dniach, pomimo jak wspomniałem braku wysyłki.
Wybrałem towary który miał być dostępny i szybko dostarczony do 24h. Po kilku dniach, zaczerpnięciu informacji na infolinii brak towaru, czekają na dostarczenie. Brak jakiejkolwiek informacji o wydłużonym terminie dostawy.
Obsługa zapewniała, obiecane że towar będzie oznaczony jako pilny i dostarczony do piątek 17:00. Potem brak możliwości odbioru z mojej strony, kolejny telefon okazuje się że paczka dojdzie w poniedziałek. I pytanie obsługi - czy chce nadal ten towar, czy zgadzam się na wysyłkę. Obiecują jedno a rzeczywistość inna.
Miało być szybko, i wybralem towar dostępny. Okazuje się, że tydzień czekania na towar, na który sami musieli czekać na dostawę, którego nie było i brak propozycji rozwiązania problemu.
Towar dotarł z dużym opóźnieniem, spakowany tragicznie, uszkodzony towar, zbyt małe pudełko użyte, wszystko ,,pogięte”, poniszczone. Niekompletnie zamówienie jeszcze.
Podobno można zwracać w stacjonarnym sklepie to co ma pokrycia w rzeczywistości (kierownik sklepu że to zamówienie internetowe to trzeba zwracać internetowo, a na dokumentach od Briju informacja że można zwrócić w sklepie stacjonarnym.
Ehh… jakość na najwyższym poziomie widać, i ludzie zatrudnieni odpowiedni na dane stanowisko.
Narzeczony kupił tam pierścionek zaręczynowy który okazał się za duży, zmniejszenie miało trwać 2-3 tygodnie. Po 3 tygodniach zostaliśmy zapewnieni że będzie jutro. Nie było. Dopiero po kontakcie z infolinią wysłali pierścionek. W ramach przeprosin wysłali "prezent biżuteryjny" który okazało się że naszyjnikiem bez jakiejkolwiek metki, który kosztuje 13 zł w chińskim sklepie
Mam zdjęcia dowodowe lecz Google m=nie pozwala mi ich dodać
Złożyłam zamówienie na stronie internetowej 15 lutego. Podczas składania zamówienia widniała informacja o dostawie w ciągu dwóch dni roboczych. Przedmiot przeze mnie zamówiony był dostępny w salonie w którym chciałam odebrać zamówienie. Niestety dzisiaj mija tydzień i paczka nadal nie dotarła. Dzwoniąc na infolinię usłyszałam że paczka została nadana i prawdopodobnie zostanie dostarczona w piątek. Przedmiot mial być na urodziny przyjaciółki które są właśnie w piątek. Nie polecam.
Przyznam, ze z czystym sumieniem mogę polecić salon w Kutnie Galeria Różana . Jest wiele aspektów które maja wpływ na moja opinie, ale co istotne to fakt, ze obsługa jest na bardzo dobrym poziomie. Nie wkraczam w temat procedur i reklamacji bo na to zwykły pracownik nie ma wpływu, ale nie znam salonu który tak pozytywnie działa tam chce się wracać. Dziękuje za obsługę!
Dostałam pierścionek w prezencie po 2 tygodniach od zakupu. Niestety pierścionek nie w moim guście oraz za mały. Chciałam go wymienić na inny produkt (droższy-czyli firma nie traci) niestety Sklep nie wyraził zgody. Brak elastycznego podejścia do klienta. Moim zdaniem powinniście stawiać klienta na pierwszym miejscu niestety tak nie jest.