Byliśmy w wielu salonach, ale tylko w tym poczuliśmy się w pełni zaopiekowani. W salonie jest bardzo miła atmosfera. Jesteśmy zachwyceni z obsługi Pana Szymona Wojtkowiaka. To specjalista w swojej branży i wykazał się bardzo dużym zaangażowaniem w sprawie naszego samochodu. Potrafi bardzo dobrze doradzić w sprawach auta. Dzięki niemu wybraliśmy idealny samochód dla naszych potrzeb. Taki pracownik to skarb!
Odbiór samochodu dopięty na ostatni guzik. Wszystko na nas czekało gotowe do podpisania bez zbędnego czekania. Miło, szybko i bardzo sympatycznie. Pan Przemek - pełen profesjonalizm.
Kolejny dealer/serwis, który ma klienta flotowego w głębokim poważaniu. Odbiór pojazdu był umówiony wcześniej, więc nie rozumiem zdziwienia obsługi. Nie siedziałem w okopie, by zaskoczyć otwierającego serwis swoją obecnością i chęcią podjęcia pojazdu. Stawiłem się na miejscu 15 min przed wyznaczonym "oknem czasowym", a nie była to 8:00. Po skierowaniu do poczekalni na 15min., otrzymałem informację, że pojazd nie jest gotowy i potrzeba kolejnych 15-20min. na montaż tablic. Po kolejnych 30min. zostałem zaproszony do odbioru auta z zastrzeżeniem, że jest brudne bo nie było czasu go przygotować. Kolejną niespodzianką były nieusunięte z maski ślady kleju po transportowej folii ochronnej. Zostałem zapewniony, tekstem wyjętym z ust "Mirka handlarza", że owe z czasem zejdą same. Pewnie w myśl, że brud powyżej pewnej grubości odpada sam.
Nie rozumiem i nie akceptuję takiego traktowania, tym bardziej, że po odbiór nie przyszedłem spacerkiem, tylko przyjechałem 200km na WCZEŚNIEJ UMÓWIONY odbiór.
Postawa dealera mocno kłóci się z wytyczanymi przez markę standardami, koncepcją LEAN i ciągłym doskonaleniem procesów.