Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)

45 ocen
alfred orliński
12 wrzesień 2022 06:20
Brak parkingu dla samochodów ciężarowych. W godzinach nocnych jeszcze ujdzie w godzinach dziennych tragedia. Co do rozładunku głupio zorganizowane trzeba jeździć w koło magazynu. Sam rozładunek zależy od chęci magazyniera jak chce mu się robić to szybko i sprawnie jak ma w nosie to można czekać i dwie godziny i znów kółko po dokumenty system nie przemyślany sami sobie robią na złość przez co jest tłok na placu. Za granicą sami nie utrudniają sobie pracy przed biedrąką jeszcze wiele nauki aby dorównać standardom europejskim.
pokaż więcej...
Maruś
07 wrzesień 2022 13:07
Ta wredna baba co siedzi przy okienku obok rampy nr 7 powinna zostać zwolniona w trybie natychmiastowym! Tydzień temu zapomniała zadzwonić że dokumenty gotowe, a dzisiaj zgubiła mój list przewozowy. Tak jak tydzień temu się upierała że dzwoniła a nie dzwoniła. Tak dzisiaj się upiera że oddała mi list przewozowy a nie oddała wcale. Po chwili kłótni powiedziała że skoro mi nie oddała to wyrzuciła do kosza....
pokaż więcej...
Waldemar Jernalczyk
16 sierpień 2022 11:55
Przed bramą parking na 2 ciągniki bezpośrednio przed wjazdem natomiast jak się jest wcześniej można stanąć na bocznej drodze. Jedna uwaga po obu stronach jest znak B-36 zak. Zatrz. I post. Choć nikt się nie czepiał po za tym szybka i miła obsługa wjazd zgodnie z godz w awizacji
pokaż więcej...
Tonis
11 lipiec 2022 06:19
Brak miejsca parkingowego dla dostawców. Mega super pomocna ochrona ochrona (pozdrowienia dla ślicznej brunetki w okularach która z chęcią wskazała spoko miejsce na pauze) rejestrują ci wszystkie wz, jedziesz do biura koło rampy nr 7 i tam ci mówią pod która rampe się masz ustawić. Rozładunek w miarę szybko poszło ale sprawdzenie towaru to już dluuuuugo się czeka. Miejsce na pauze polecam na ul. Polnej przy samej drodze krajowej
pokaż więcej...
Urszula Kowal
10 czerwiec 2022 18:22
Jakaś masakra, złożyłam zamówienie internetowe z opcją odbioru za 2 godziny w drogerii. Po 4 godzinach żadnej informacji, dzwoniąc na infolinię, najpierw czekałam 8 minut na rozmowę, będąc pierwsza w kolejce, po czym Pani, która ze mną rozmawiała powiedziała, że zadzwoni do drogerii i zapyta co z zamówieniem i do mnie oddzwoni. Po godzinie bez żadnego telefonu zwrotnego, zadzwoniłam ponownie i uzyskałam informację że moje zgłoszenie zostało gdzieś zarejestrowane... Po 5 godzinach od złożenia zamówienia sama udałam się do drogerii i kupiłam produkty w sklepie. A Pani przy kasie powiedziała, że żadne zamówienie do nich nie wpłynęło.. BAŁAGAN!!! Jednym słowem nie polecam i to był mój pierwszy i ostatni zakup w tej drogerii..
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości