BESO LUX SP Z O O

15 ocen
Natalia
04 wrzesień 2024 14:31
Piękne i bardzo praktyczne meble. Szczegółowe opisy, instrukcje zamieszczane na opakowaniach i sam serwis w przypadku dodatkowych pytań nie budzą żadnych zastrzeżeń! Naprawdę warto kupować od nich meble :)
pokaż więcej...
Boulenouar Cedric
27 maj 2024 21:23
Najgorsza obsługa posprzedażowa na świecie, od 3 miesięcy próbuję zamówić podłokietnik marki Milo, ale po 15 mailach nadal nie rozumieją mojej prośby, nigdy nie odpowiada mi ta sama osoba i nie numer telefonu, aby przyspieszyć sprawę. Bardzo rozczarowany
pokaż więcej...
BigBadBjorn.
30 kwiecień 2024 11:12
Meble wyjątkowo dobrze wykonane, obsługa na najwyższym poziomie.
pokaż więcej...
Michał W
02 styczeń 2024 21:14
pokaż więcej...
Krystyna Tomczyk
24 maj 2023 13:22
pokaż więcej...
Marion Włodkowski
24 maj 2023 13:21
pokaż więcej...
X S
11 kwiecień 2023 12:33
To NIE WOLNO. Kanapa dotarła po 4 MIESIĄCACH. Czyste rozczarowanie. Wady i wady materiału i wykonania niewspółmierne do ceny. Stosunek jakości do ceny absolutnie niespójny.



Niestety w czasie dostawy w godzinach 8-10 nikt w firmie Besolux nie był w stanie znaleźć rozwiązania.



Podsumowanie: Po 2 miesiącach oczekiwania kanapa (zły kolor) została dostarczona. Odrzuciłem kanapę. Od tego momentu komunikacja z Besoluxem stała się powolna i mniej przyjazna, co jeszcze bardziej opóźniło cały proces składania nowego zamówienia. Musiałem prosić kilka razy, aby uzyskać odpowiedź. Nie wykazano również zakwaterowania w przypadku niewłaściwej dostawy i 2-miesięcznego (lub 4-miesięcznego) czasu oczekiwania.



Właściwa kanapa została dostarczona po 4 miesiącach oczekiwania. Jak powiedziałem, wadliwe miejsca i brzydkie przetwarzanie. Niestety do nikogo nie można się dodzwonić, a ryzyko czekania kolejnych 4 miesięcy na kanapę, która może być lepiej wykonana, nie jest czymś, czego chcesz się podjąć.



(Firma dostawcza za pierwszym razem spóźniła się o 3 godziny. Druga dostawa spóźniła się o 1 godzinę. Opakowania nie zostały odebrane - zgodnie z opisem Besolux w umowie kupna-sprzedaży. Wręcz przeciwnie, dostawcy powiedzieli, że to nie ich praca.)



Niestety, po kliknięciu przycisku „Dodaj zdjęcia” nie można dodawać zdjęć tutaj.
pokaż więcej...
Hans Pospie
13 styczeń 2023 15:30
Kupiliśmy 2 fotele Mamaia - w końcu dotarły z ponad miesięcznym opóźnieniem. Montaż jest bardzo słabo udokumentowany, trzeba poszukać opisu w internecie - prosty szkic, który nie odpowiada, gdzie dokładnie należy przykręcić nóżki.

Kiedy próbujesz wkręcić śruby po dopasowaniu nóg do linii wydrukowanych na wykładzinie podłogowej, napotykasz opór: albo dołączone śruby są za długie, albo próbowałem w złym miejscu?

Inne firmy potrafią to zrobić znacznie lepiej, np. sensowny opis lub włączenie drewnianych nakrętek itp.
pokaż więcej...
Justyna Rzepka
04 listopad 2022 19:06
Beznadziejny narożnik, po 5 miesiącach użytkowania zgłoszona reklamacja rozpadającej się skrzyni.

Po naprawie jednej skrzynki okazała się że druga skrzynia też popękała.

Producent, wydał opinie negatywnaą.

Nie polecam zakupu mebli od tego producenta.
pokaż więcej...
cassandre reneuve
27 sierpień 2022 11:01
pokaż więcej...
Rafał Kornat
15 październik 2021 21:51
Ciekawe, czy ktoś przeczyta ten komentarz
pokaż więcej...
Kinga Szymczak
06 wrzesień 2021 14:22
pokaż więcej...
Kuba Florczak
08 czerwiec 2021 00:11
pokaż więcej...
Miłosz Rotengruber
29 lipiec 2020 07:51
pokaż więcej...
Marcin Pawłowski
28 listopad 2018 08:14
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o BESO LUX SP Z O O

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BESO LUX SP Z O O
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości