Praca Pracownik Administracji Będzin

Znaleźliśmy 4 oferty

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Zarządzanie dokumentacją i korespondencją,obsługa klienta.Praca na okres próbny -jedna zmiana od 7.00 do 15.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa kasy fiskalnej, obsługa k

2025-12-02 18:40:28
od 5000 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Phu rumenige-sprint roman studziński
16 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie 

Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Twój zakres obowiązków, wsparcie działu sprzedaży w realizacji bieżących projektów,, kontakt z klientami i dostawcami (również zagranicznymi),, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji,, bieżąca współpraca z zespołem oraz dbałość o sprawn

2025-11-28 19:40:13
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
FHU MATAR Jarosław Gryla
20 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarz / Sekretarka

Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą , Prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja harmonogramu przełożonego , Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji , Organizacja spotkań, narad oraz podróży

2025-11-28 11:41:46
Umowa o pracę
PASEK BUDOWNICTWO sp. z o.o
20 dni temu z pracuj.pl 

Referent ds. obsługi mieszkańców

Twój zakres obowiązków, Odbieranie połączeń telefonicznych oraz bezpośrednia obsługa mieszkańców/klientów., Udzielanie informacji dotyczących oferty spółki, usług oraz obowiązujących procedur., Kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji..

2025-11-27 17:41:07
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Towarzystwo budownictwa społecznego dombud...
21 dni temu z pracuj.pl 
Podobne oferty pracy
Oferta sponsorowana

Asystentka/Asystent ds. Obsługi Klientów z j...

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Statusu studenta studiów dziennych lub zaocznych, Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2, Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, Dyspozycyjności około 2 dni w tygodniu, Samodzielnośc

2025-12-10 10:25:16
Smart-HR 
4,4 
Katowice +12km
nofluffjobs.com
Oferta sponsorowana

Spedytor międzynarodowy– język angielski / niemiecki...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zadania: - Bieżąca obsługa klientów, rozwiązywanie problemów oraz dbanie o wysoką jakość świadczonych usług. - Organizacja i nadzór nad realizacją zleceń transportowych na trasach międzynarodowych. - Budowanie długotrwałych re

2025-12-17 22:30:06
Hr Sigma SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
aplikuj.pl
Oferta sponsorowana

Asystent/-ka biurowy/a

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pomoc w organizacji zajęć i warsztatów (np. przygotowanie materiałów, kontakt z uczestnikami). - Wsparcie administracyjne (prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji). - Współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnyc

2025-12-17 15:30:14
Magdalena Brandt
Katowice +12km
aplikuj.pl
Oferta sponsorowana

IAM Workflow Administrator @ HireRight

Education: Bachelor’s Degree in computer science and/or equivalent experience preferred ITIL Foundations and Microsoft certifications preferred Experience: 3 - 5 working in service desk environment with a focus on internal Desktop Support. Knowl

2025-12-11 10:25:20
HireRight
Katowice +12km
nofluffjobs.com

Administrative Officer

Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów i dostawców w zakresie administracyjnym w systemie ERP (fakturowanie, rozliczenia, delegacje, korespondencja), Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w organizacji, Wykonywanie przelewów, zarządzanie system

2025-12-17 11:41:35
Umowa o pracę
Koenig&Bauer Coding (PL) Sp. z o.o
Wczoraj z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka członka zarządu - Sekretarz...

Twój zakres obowiązków, Wspieranie Prezesa w organizacji codziennych obowiązków., Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych., Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentacji., Kontakt z kontrahentami, klientami i innym

2025-12-16 12:41:34
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
HIBERNUS SŁAWOMIR GOŚCIAŃSKI sp.j
2 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy

Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur dla klientów firmy Perfekt., Procedowanie wewnętrznych dokumentów., Ewidencja dokumentów oraz zapewnienie poprawności obiegu dokumentów., Prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji., Bliska współpraca z

2025-12-15 08:40:32
Umowa o pracę
PERFEKT WYPOŻYCZALNIA MEBLI sp. z o.o
3 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka Managera

Opis stanowiska wspieranie przełożonego w codziennym prowadzeniu klubu i organizacji pracy zespołu koordynowanie recepcji i trenerów, dbanie o sprawny przepływ informacji troska o wysoki poziom obsługi oraz przyjazną atmosferę w klubie udział w

2025-12-11 07:30:20
Umowa: Kontrakt B2B
7 dni temu z praca.pl 

Pracownik Biurowy - Sekretarka (k/m)

Twój zakres obowiązków, Na tym stanowisku będziesz prowadził/a biuro wraz z naszym doświadczonym księgowym. Trzymał/a porządek w dokumentacji i planował/a z nami rozwój wraz z opanowaniem rynku...

2025-12-05 14:41:27
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
KARUMI sp. z o.o
13 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka Managera

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy (B2B - konieczna własna działalność) Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy!​ Tryb pracy: ¾ etatu​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i

2025-12-01 15:30:28
Umowa: Kontrakt B2B
JustGYM
17 dni temu z praca.pl 

Asystent | Asystentka Managera

Twój zakres obowiązków, Wspieranie managera klubu w codziennych działaniach operacyjnych, Współkoordynowanie zespołu recepcji i trenerów, Dbanie o jakość obsługi, Udział w akcjach promocyjnych i lokalnych eventach, Ogarnianie dokumentów, grafikó

2025-12-01 14:41:41
Just GYM sp. z o.o
17 dni temu z pracuj.pl 

Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie...

Nasz Klient to uznana firma, która specjalizuje się głównie w spedycji międzynarodowej. Nasz Klient doskonale zna obawy, jak i oczekiwania polskich przedsiębiorców, ich fachowcy służą pomocą w każdej sprawie.W branży działają od wielu lat, zdoby

2025-12-01 04:15:01
www.TeamQuest.pl
Czeladź +2km
17 dni temu z teamquest.pl 

Asystent / Asystentka Działu Obsługi Klienta

Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie zleceń do programu poligraficznego, Kontrola poprawności danych i kompletność załączników, Wsparcie Działu Obsługi Klienta oraz bezpośredniego Przełożonego, Współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Produkc

2025-11-28 15:41:52
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
PRESTON SP. Z O. O
20 dni temu z pracuj.pl 

Referent ds. Kontraktów – Dział Konstrukcji Stalowych

Twój zakres obowiązków, analiza dokumentacji technicznej otrzymanej w zawiązku z realizacją kontraktu,, realizacja poszczególnych etapów produkcji, w tym nadzór nad podwykonawcami oraz dbałość o terminowość dostaw do klientów,, zabezpieczenie..

2025-11-19 18:03:33
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
thyssenkrupp Materials Poland S.A 
4,9 
29 dni temu z pracuj.pl 

Referent Nowe

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: podatków w Dziale Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług Adres urzędu: 40-022 Katowice ul. Damrota 25 A

2025-12-18 08:00:01
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Katowice +12km
Dzisiaj z Biuletyn informacji publicznej 

Samodzielny referent / samodzielna referentka...

Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- odbiór korespondencji działowej z Kancelarii oraz prowadzenie rejestru korespondencji działowej- prowadzenie rejestru podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników niebędących nauczycielami a

2025-12-17 18:40:34
od 6400 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH 
2,2 
Katowice +12km
Wczoraj - Aplikuj szybko z Nuzle  

Asystentka Zarządu

Zakres obowiązk ówbieżąca obsługa administracyjna biura,odbieranie połączeń, obsługa korespondencji oraz przyjmowanie gości,przygotowywanie dokument ów, zestawień oraz raport ów,dbanie o prawidłowy obieg dokument ów oraz archiwizację,zamawianie

2025-12-17 11:54:21
Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z jobs.pl 

Referent do spraw: obsługi sekretariatu

Referent do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroliw Wydziale Kontroli Liczba stanowisk: 1Wymiar etatu: 1Miejsce pracy: ul. Jagiellońska 25, KatowiceWażne do: 31 grudnia 2025Wynagrodzenie zasadnicze od 5482,00 zł do 6091,00 zł brutto Pierw

2025-12-17 11:54:21
Rodzaj pracy: Stała
Katowice +12km
Wczoraj z jobs.pl 

Pracownik/pracownica administracji

ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi

2025-12-17 10:59:46
ASISTWORK SP. Z O.O
Sosnowiec +7km
Wczoraj z gowork.pl 

Referent

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroli w Wydziale Kontroli Adres urzędu: 40-032 Katowice ul. Jagiellońska

2025-12-17 08:00:00
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach 
1,9 
Katowice +12km
Wczoraj z Biuletyn informacji publicznej 

Referent/Referentka ds. administracyjnych

Referent/Referentka ds. administracyjnych42/25/NKObowiązki wprowadzanie faktur do systemu, obsługa poczty (tradycyjnej oraz email), przyjmowanie Gości i Klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób/wydziałów, bezpośrednia współpraca z Zarzą

2025-12-17 06:59:48
ZRE Katowice 
4,7 
Katowice +12km
Wczoraj z gowork.pl 

Samodzielny referent do spraw kadr i płac

Zakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych pracowników zgodniez obowiązującymi przepisami prawa;2) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przyjmowania, zwalniania i uposażen

2025-12-16 18:40:30
od 4666 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH...
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich 

Specjalista ds. Organizacyjno – Administracyjnych

Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej

2025-12-16 15:41:36
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
DEL PIERO SP Z O O
Katowice +12km
2 dni temu z pracuj.pl 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: analizy ryzyka w Pierwszym i Trzecim Dziale Analizy Ryzyka w Wydziale Analizy Ryzyka i Wymiany Informacji Adres urzędu:

2025-12-16 08:00:00
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Katowice +12km
2 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Starszy Spedytor Międzynarodowy

Wymagania: doświadczenie w obszarze spedycji międzynarodowej, znajomość rynku przewoźników i umiejętność jego rozwoju

2025-12-15 16:49:13
Arche Consulting 
4,9 
Sosnowiec +7km
3 dni temu z arche-consulting.pl 

Recepcjonista / Recepcjonistka - Sekretarz /...

Twój zakres obowiązków, wsparcie działu administracyjnego Kancelarii,, bieżąca obsługa recepcji Kancelarii (obsługa połączeń telefonicznych),, obsługa spotkań,, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, dbanie o wizerunek biu

2025-12-15 12:41:30
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Pawełczyk i Wspólnicy Spółka Partnerska
Katowice +12km
3 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy

Pracownik biurowyTwój zakres obowiązków obsługa programów SAP, Excel itd., kontakt z dostawcami, współpraca z działem handlowym. Nasze wymagania doświadczenie w obsłudze SAP, umiejętność korzystania z takich narzędzi jak Excel, poziom języka ang

2025-12-13 06:59:53
SGP Sorting Group Poland Sp. z o.o
Sosnowiec +7km
5 dni temu z gowork.pl 

Spedytor Krajowy i Międzynarodowy / Dyspozytor

Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych klientów, stała współpraca i jej rozwój z klientami firmy, pozyskiwanie i realizacja zleceń spedycyjnych,, wycena transportów,, nadzór nad dokumentacją transportową, utrzymywanie i rozwój długofalowych

2025-12-13 00:40:13
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
MS Logistics Sp. z o.o
Katowice +12km
5 dni temu z pracuj.pl 

Spedytor drogowy

Naszym Klientem jest międzynarodowy operator logistyczny, który w wyniku dynamicznego rozwoju poszukuje osoby na stanowisko: Spedytor drogowy Miejsce pracy: Sosnowiec Opis stanowiska: -Realizacja zleceń spedycyjnych transportu drogowego, -Rozwią

2025-12-12 21:05:29
Umowa o pracęRodzaj pracy: Stała
Coberon
Sosnowiec +7km
6 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Prace biurowe+fakturowanie. Praca w godz. 7-15 (do uzgodnienia) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputeraWymagania dodatkowe: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0

2025-12-12 18:40:41
od 2333 złUmowa o pracęRodzaj pracy: Stała
FHU Andrzej Motyl
Mysłowice +11km
6 dni temu - Aplikuj szybko z Nuzle  
Wczytywanie ogłoszeń...
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Pracownik Administracji Będzin

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 84 297 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy