Zakres obowiązków:Zarządzanie dokumentacją i korespondencją,obsługa klienta.Praca na okres próbny -jedna zmiana od 7.00 do 15.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa kasy fiskalnej, obsługa k
2025-12-02 18:40:28Twój zakres obowiązków, wsparcie działu sprzedaży w realizacji bieżących projektów,, kontakt z klientami i dostawcami (również zagranicznymi),, przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji,, bieżąca współpraca z zespołem oraz dbałość o sprawn
2025-11-28 19:40:13Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą , Prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja harmonogramu przełożonego , Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji , Organizacja spotkań, narad oraz podróży
2025-11-28 11:41:46Twój zakres obowiązków, Odbieranie połączeń telefonicznych oraz bezpośrednia obsługa mieszkańców/klientów., Udzielanie informacji dotyczących oferty spółki, usług oraz obowiązujących procedur., Kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji..
2025-11-27 17:41:07Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Statusu studenta studiów dziennych lub zaocznych, Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2, Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych, Dyspozycyjności około 2 dni w tygodniu, Samodzielnośc
2025-12-10 10:25:16Smart-HR 4,4ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zadania: - Bieżąca obsługa klientów, rozwiązywanie problemów oraz dbanie o wysoką jakość świadczonych usług. - Organizacja i nadzór nad realizacją zleceń transportowych na trasach międzynarodowych. - Budowanie długotrwałych re
2025-12-17 22:30:06Hr Sigma SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Pomoc w organizacji zajęć i warsztatów (np. przygotowanie materiałów, kontakt z uczestnikami). - Wsparcie administracyjne (prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji). - Współpraca przy tworzeniu materiałów promocyjnyc
2025-12-17 15:30:14Magdalena BrandtEducation: Bachelor’s Degree in computer science and/or equivalent experience preferred ITIL Foundations and Microsoft certifications preferred Experience: 3 - 5 working in service desk environment with a focus on internal Desktop Support. Knowl
2025-12-11 10:25:20HireRightTwój zakres obowiązków, Obsługa klientów i dostawców w zakresie administracyjnym w systemie ERP (fakturowanie, rozliczenia, delegacje, korespondencja), Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w organizacji, Wykonywanie przelewów, zarządzanie system
2025-12-17 11:41:35Twój zakres obowiązków, Wspieranie Prezesa w organizacji codziennych obowiązków., Zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych., Przygotowywanie raportów, prezentacji i dokumentacji., Kontakt z kontrahentami, klientami i innym
2025-12-16 12:41:34Twój zakres obowiązków, Wystawianie faktur dla klientów firmy Perfekt., Procedowanie wewnętrznych dokumentów., Ewidencja dokumentów oraz zapewnienie poprawności obiegu dokumentów., Prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji., Bliska współpraca z
2025-12-15 08:40:32Opis stanowiska wspieranie przełożonego w codziennym prowadzeniu klubu i organizacji pracy zespołu koordynowanie recepcji i trenerów, dbanie o sprawny przepływ informacji troska o wysoki poziom obsługi oraz przyjazną atmosferę w klubie udział w
2025-12-11 07:30:20Twój zakres obowiązków, Na tym stanowisku będziesz prowadził/a biuro wraz z naszym doświadczonym księgowym. Trzymał/a porządek w dokumentacji i planował/a z nami rozwój wraz z opanowaniem rynku...
2025-12-05 14:41:27Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy (B2B - konieczna własna działalność) Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! Tryb pracy: ¾ etatu, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i
2025-12-01 15:30:28Twój zakres obowiązków, Wspieranie managera klubu w codziennych działaniach operacyjnych, Współkoordynowanie zespołu recepcji i trenerów, Dbanie o jakość obsługi, Udział w akcjach promocyjnych i lokalnych eventach, Ogarnianie dokumentów, grafikó
2025-12-01 14:41:41Just GYM sp. z o.oNasz Klient to uznana firma, która specjalizuje się głównie w spedycji międzynarodowej. Nasz Klient doskonale zna obawy, jak i oczekiwania polskich przedsiębiorców, ich fachowcy służą pomocą w każdej sprawie.W branży działają od wielu lat, zdoby
2025-12-01 04:15:01www.TeamQuest.plTwój zakres obowiązków, Wprowadzanie zleceń do programu poligraficznego, Kontrola poprawności danych i kompletność załączników, Wsparcie Działu Obsługi Klienta oraz bezpośredniego Przełożonego, Współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Produkc
2025-11-28 15:41:52Twój zakres obowiązków, analiza dokumentacji technicznej otrzymanej w zawiązku z realizacją kontraktu,, realizacja poszczególnych etapów produkcji, w tym nadzór nad podwykonawcami oraz dbałość o terminowość dostaw do klientów,, zabezpieczenie..
2025-11-19 18:03:33Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: podatków w Dziale Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług Adres urzędu: 40-022 Katowice ul. Damrota 25 A
2025-12-18 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w KatowicachZakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- odbiór korespondencji działowej z Kancelarii oraz prowadzenie rejestru korespondencji działowej- prowadzenie rejestru podróży służbowych krajowych i zagranicznych pracowników niebędących nauczycielami a
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązk ówbieżąca obsługa administracyjna biura,odbieranie połączeń, obsługa korespondencji oraz przyjmowanie gości,przygotowywanie dokument ów, zestawień oraz raport ów,dbanie o prawidłowy obieg dokument ów oraz archiwizację,zamawianie
2025-12-17 11:54:21Referent do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroliw Wydziale Kontroli Liczba stanowisk: 1Wymiar etatu: 1Miejsce pracy: ul. Jagiellońska 25, KatowiceWażne do: 31 grudnia 2025Wynagrodzenie zasadnicze od 5482,00 zł do 6091,00 zł brutto Pierw
2025-12-17 11:54:21ASISTWORK Sp. z o.o. jest działającą na rynku polskim agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej nr 10052. Pracownik/pracownica administracjiObowiązki podstawowa obsługa biurowa pomoc w czynnościach księgowo-administracyjnych dbanie o bi
2025-12-17 10:59:46ASISTWORK SP. Z O.ODyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: obsługi sekretariatu Wydziału Kontroli w Wydziale Kontroli Adres urzędu: 40-032 Katowice ul. Jagiellońska
2025-12-17 08:00:00Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach 1,9Referent/Referentka ds. administracyjnych42/25/NKObowiązki wprowadzanie faktur do systemu, obsługa poczty (tradycyjnej oraz email), przyjmowanie Gości i Klientów oraz kierowanie ich do odpowiednich osób/wydziałów, bezpośrednia współpraca z Zarzą
2025-12-17 06:59:48ZRE Katowice 4,7Zakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie dokumentacji pracowniczej, akt osobowych pracowników zgodniez obowiązującymi przepisami prawa;2) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej przyjmowania, zwalniania i uposażen
2025-12-16 18:40:30Twój zakres obowiązków, wykonywanie zadań z zakresu obsługi organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza, Walne Zgromadzenie) a w tym: prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania organów Spółki / organizacja posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej
2025-12-16 15:41:36Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: analizy ryzyka w Pierwszym i Trzecim Dziale Analizy Ryzyka w Wydziale Analizy Ryzyka i Wymiany Informacji Adres urzędu:
2025-12-16 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w KatowicachWymagania: doświadczenie w obszarze spedycji międzynarodowej, znajomość rynku przewoźników i umiejętność jego rozwoju
2025-12-15 16:49:13Arche Consulting 4,9Twój zakres obowiązków, wsparcie działu administracyjnego Kancelarii,, bieżąca obsługa recepcji Kancelarii (obsługa połączeń telefonicznych),, obsługa spotkań,, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, dbanie o wizerunek biu
2025-12-15 12:41:30Pracownik biurowyTwój zakres obowiązków obsługa programów SAP, Excel itd., kontakt z dostawcami, współpraca z działem handlowym. Nasze wymagania doświadczenie w obsłudze SAP, umiejętność korzystania z takich narzędzi jak Excel, poziom języka ang
2025-12-13 06:59:53SGP Sorting Group Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, pozyskiwanie nowych klientów, stała współpraca i jej rozwój z klientami firmy, pozyskiwanie i realizacja zleceń spedycyjnych,, wycena transportów,, nadzór nad dokumentacją transportową, utrzymywanie i rozwój długofalowych
2025-12-13 00:40:13Naszym Klientem jest międzynarodowy operator logistyczny, który w wyniku dynamicznego rozwoju poszukuje osoby na stanowisko: Spedytor drogowy Miejsce pracy: Sosnowiec Opis stanowiska: -Realizacja zleceń spedycyjnych transportu drogowego, -Rozwią
2025-12-12 21:05:29Zakres obowiązków:Prace biurowe+fakturowanie. Praca w godz. 7-15 (do uzgodnienia) Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: obsługa komputeraWymagania dodatkowe: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 0
2025-12-12 18:40:41