Zamówienia to droga przez mękę - kontakt mailowy i telefoniczny nie istnieje. Drugie zamówienie, drugi raz problem, nie sposób się skontaktować. Nie warto sobie psuć nerwów i humoru dla dosłownie kilku złotych oszczędności :(
Jakość materiałów użytych na meblach fryzjerskich, które są naprawdę drogie to jakiś żart. Wszystkie fotele oraz myjnie po 3 latach nadają się jedynie do ponownego tapicerowania bądź do wymiany. Kiedyś marka Ayala wyróżniała się najwyższą jakością, teraz niestety ta jakość spadła na poziom poniżej krytyki. Wielka szkoda, że wasza marka poszła nie w tą stronę w którą powinna.
Bardzo jestem nie zadowolona z obsługi i dbania o klienta . Oblugiwala mnie pani Karolina i na każdym etapie było powolne i mozolne dopinanie szczegółów łatwego zamówienia , końcowy jednak jeszcze bardziej upewnił mnie ze źle dzieje się w firmie , pan Leszek który przedstawiła się za dyrektora dyrektorow wszystkich placówek na terenie Polski stwierdził ze powinnam dać radę sobie sama . Dałam ze wypowiedzieć długi monolog ale spokojna rozmowa trwała 20 min a moja sytuacja z fotelami nadal nie rozwiązana
Masakra przeszło miesiąc czekam ,aby uwzględniono reklamację po raz drugi !suszarki chełmowej wiszącej .Dostałam zastępczą od sklepu który mi zakupił wisząca. W zamian dał stojąco klienka nie mieści się z grubymi wałkami i jeszcze wysokości nie można ustawić bo nie ma sprężyny tylko kawałek rury ,która wypada bo jest za krótka....Nie polecam. I JESZCZE problem w osłonce do otwierania dwa razy otworzysz i już nie działa nie można otworzyć poprostu wisi.Myjkę też tam zakupiłam też porażka. TO MA BYC PROFESJONELNY SKLEP. NIE.