problem z zablokowanym kontem szybko ogarnięty na miejscu w biurze, przesympatyczne i pomocne Panie na recepcji oraz Pani imienia zapomniałem, która szybko i sprawnie pomogła w odblokowaniu wszystkiego..wszystko na plus
Korzystam z usług firmy Blue Media i Autpay od wielu lat. Każda transakcja jest realizowana sprawnie i szybko. Zawsze przy wyborze pośredników w płatnościach wybieram tą firmę. Osoby pracujące w obsłudze klienta są mile i pomocne. Nigdy nie nie zawiodłam.
Witam za co ściągnęli cie mi z konta 102 zł? Nie wiem o co chodzi ściągnęliście mi z konta 102 z groszami, dowiedziałam się o was wczoraj jak zaczęłam szukać kto mi ściągnął z konta. Mogę prosić o jakiś nr kontaktowy do was chciałabym to wyjaśnić
Doładowanie telefonu nie doszło, dodzwonić się do tej instytucji to nie można... Połączenie trwa od ponad godziny i już zwątpiłem. Oddam im te 30 zł,niech kupią sobie ciastka do kawy...jedynym słowem dno totalne, omijać szerokim łukiem
Zlecenie zapłaty API przez AutoPay do dziś nie zostało wykonane pomimo otrzymania z AutoPay potwierdzenia i numeru transakcji. Na szczęście konta nic nie zeszło. Zapłatę za fakturę musieliśmy wykonać po terminie tradycyjnym przelewem. ŻENADA!
Firma wysyła wiadość BLIK prosząc o pieniądze. Za każdym razem inna kwota. Aktualnie nic nie zamawiałam a tym bardziej przez płatność Blue Media więc uważam to zwykły spam był. Bądźcie uważni ja anulowałam te prośby dzisiaj ale pewnie znajdzie się dużo ludzi którzy myśląc że za coś nie zapłacili zaakceptowali tą prośbe. Sprawa zgłoszona gdzie trzeba.