Chciałbym podziękować BMW AutoFus za sprawne przeprowadzenie transakcji dotyczącej mojego nowego samochodu. Szczególne podziękowania kieruję do dwóch wyjątkowych pracowników Pana Piotra Z. i Pani Sylwii W., którzy doradzili mi w sposób wszechstronny i przyjazny. Dzięki ich profesjonalnego zaangażowaniu zawsze byłem informowany, aby podejmować właściwe decyzje. Do momentu dostawy, która odbyła się w rekordowym czasie, czułem się bardzo dobrze zaopiekowany, dlatego też mogę każdemu bardzo polecić BMW AutoFus.
Zdecydowanie nie polecam tego miejsca. Czuję się okradziony. Dnia 7 listopada zdecydowałem się wymienić opony w tym serwisie i na pewno była to moja ostatnia wizyta w tym miejscu. Jeśli ktoś ma ochotę czekać na wymianę opon 2,5h i zapłacić za to 1800 zł brutto, to zapraszam. Cena jak i czas oczekiwania na realizację to jakaś abstrakcja. Pracownik nie poinformował mnie, o koszcie realizacji tej usługi, co wydaje się być mało profesjonalne, a za taką marką przecież opowiada się BMW. Obdzwoniłem inne salony BMW w Warszawie i za taką usługę liczą 700 zł, czas realizacji jedna godzina.. Zdecydowanie czuję się okradziony i radzę wykonywać Państwu usługi i serwis w innym miejscu, w Auto Fus może się okazać, że wymiana oleju będzie Was kosztowała 5 tys. zł - nie polecam takich niespodzianek.
Serdecznie dziękuję ekipie salonu BMW Auto Fus, a w szczególności Panu Filipowi, który sprecyzował moje oczekiwania co do motocykla i nakłonił do tego „szaleństwa” tj. zakupu… a zatem po wielu rozmowach, modlitwach oraz nieprzespanych nocach spełniło się moje marzenie i zaproszony zostałem do salonu po odbiór „Białej Perełki” BMW R 1250 RT Wprawdzie nie wszystko poszło gładko, gdyż na kufer centralny musiałem chwilę poczekać ale również w tym czasie odniosłem wrażenie, że Pan Filip robił co mógł aby skrócić ten czas - dzięki raz jeszcze i pozdrawiam, ciągle podekscytowany szczęśliwy użytkownik RT’ka Zbyszek
Jeśli chodzi o sprzedaż w mini , bardzo dobra obsługa natomiast jeśli chodzi o serwis a w nim podejście do klienta poniżej krytyki . Samochód na gwarancji mały przebieg . Moja partnerkę zbywali na drzewo później okłamali .
Przykre lecz prawdziwe marka premium niestety obsługa powinna się wiele nauczyć mechanicy tym bardziej .. szkoda słów
Długie godziny spędzone na diagnozie przepalonej żarówki pomocniczej- serwis stwierdził ze rozbierze wszystkie wiązki bez żarówki po 4h diagnozy stwierdził że to faktycznie żarówka ale jej nie posiadają .
Żarówka 350 z wymiana .. partnerka wyjechała z dodatkowa usterka kierunkowskazów . Przyjechałem następnego dnia dowiedziałem się ze nie sa w stanie zrobić diagnostyki auta bez działających świateł ale nie zamówią żarówki na swój koszt . Po wielu minutach tłumaczenia ze chciałbym aby auto wyjechało tak jak przyjechało czyli z dobrze działającymi kierunkowskazami udało się ustalić tylko tyle ze Serwis zamówi żarówkę na swój koszt celem możliwości przeprowadzenia diagnozy i zadzwoni żeby przyjechać na inspekcje jak tylko zarowka przyjdzie.
Partnerka otrzymała telefon ze żarówka jest ale stwierdzili jednak ze musimy za nią zapłacić bo tak .
Trzecia wizyta w serwisie BMW Auto Fus. No i znowu wszystko elegancko porobione. I szybko. I zgodnie ze sztuką. I jeszcze będą kiedyś robić Może mam szczęście? Może nie liczy się auto tylko kierowca? Ale tu moje BMW dostaje zawsze wszystko to co najlepsze! I dziękuję : mechanikom, doradcom serwisowym, kierownikowi serwisu, właścicielowi. Jesteście najlepsi! :)
Profesjonalna obsługa na najwyższym poziomie na każdej możliwej płaszczyźnie. Począwszy od wyboru auta,informacji o danym etapie aż do odbioru auta( bez opóźnienia) . W 100 % polecam p. Michała Fedorskiego. Właściwy człowiek na właściwym miejscu,z ogromną wiedzą i zaangażowaniem.Widać,że jego praca to jego pasja , którą zaraża .