Skontaktowałem się z firmą zajmującą się wycofaniem chłodnicy w celu wymiany chłodnicy USR, wszystko sprawdzili, powiedzieli, że możesz jeździć, ale gdy tylko dotrą części zamienne, będziesz musiał przyjechać i wymienić.
Przybył na umówioną godzinę, wszystko zostało zrobione błyskawicznie, a w ramach bonusu umyto komorę silnika.
Martin Żurawek towarzyszył mi we wszystkich sprawach
Pełen profesjonalizm i najwyższa jakość obsługi, na każdej płaszczyźnie. Miła i przyjazna atmosfera plus ogromna wiedza i zaangażowanie pracowników. Pozdrawiamy serdecznie i jeszcze raz dziękujemy !
Panowie na dziale serwisu robią łaskę, że pracują, dodatkowo bywają bezczelni. Potrafią zadzwonić i poinformować na 10minut przed zamknięciem, iż auto po naprawie gwarancyjnej "jest gotowe do odbioru". Na pytanie "czy mogę auto odebrać w dniu jutrzejszym, bo w 10minut będzie ciężko" , "oczywiście, doliczymy panu za parking". Kontakt telefoniczny z klientem jest żenujący "za chwilę ktoś do pana oddzwoni"....kontakt się urywa. Podczas napraw gwarancyjnych auto potrafi zniknąć na dwa tygodnie, panowie nie są w stanie stwierdzić co się dzieje z autem, jakie są postępy prac przy aucie. Oczywiście cały czas proponują PŁATNE auto zastępcze. Ostry marketing, szczęśliwie w Warszawie istnieją inne ASO, które radzą sobie z autami, a i obsługa klienta jest na zupełnie innym poziomie. Zdecydowanie ASO FUS odradzam.
Miejsce OK, obsługa miła i kompetentna. Brak jednej gwiazdki za: brak dedykowanego parkingu dla aut klientów (ten co jest jest najczęściej kompletnie zajęty), niewiele miejsc siedzących w środku i niewiele aut wystawowych.