Obecnie jestem umówiony na pierwszą wymianę oleju ,więc jedyne co mogę pochwalić to obsługę telefoniczną i wszelkie informacje jakie otrzymałem od pana Szpak**** Aleksandra z działu serwisu.
Jeśli trafię jeszcze na mechanika z takim podejściem to na pewno bym tam serwisował auto.
W warsztacie wymieniłem zderzak po szkodzie oraz przy okazji wymieniłem rolkę paska osprzętu (hałasowała już). Jestem zadowolony - zderzak jest pomalowany b. dobrze. Kontakt z przedstawicielami firmy Auto-Brzezińska również bardzo dobry. Polecam :)
Witam, stanowczo nie polecam. Auto kupione i serwisowane w salonie Forda. Po 7 latach ślady na przeglądzie okresowym stwierdzono ślady korozji pod prawnym tył hm nadkolem. Konieczna wizyta w serwisie lakierniczym w ciagu 7 dni. Dzisiaj wizyta i trafiłem na Pana Piotra (chyba) i od razu zamiast pomocy atak na klienta.... Ze w zeszłym roku serwis zamiast w grudniu był teraz na koniec marca, że to ogromne niedopatrzenie, które ma wpływ na pojawiająca się korozję i z tego powodu Ford Polska na pewno nie uzna reklamacji. Gdzie tutaj pomoc i szacunek dla klienta??? Covid szaleje od roku a dla serwisu licza się 3 miesiące opóźnienia... Auto sumiennie serwisowane w fordzie co 20tys....icoczlowiek dostaje w zamian? Odpychająca obsługę... Jesteśmy w trakcie wyboru kolejnego auta i bardzo watpliiwe że padnie na salon Forda w Lodzi
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM auto Ford Transit zakupiono 04.12.2020 faktura zaliczkowa fv/an/z/57/20/tc zapłacona 27.11.2020- kwota 1000 zł.; korekta kf/an/z/67/20/tc deklaruje zwrot kasy 25.12.2020 DO 09.02.2021 KASY NIE ODDANO FORDA do dzisiaj nie mogę zarejestrować - BŁĘDNE DANE W DOKUMENTACH wykazane przez Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Zaganiu. W W/W SPRAWACH WIELOKROTNE MONITY TELEFONICZNE I EMAILOWE u kierownika pana Marka Zarzyckiego POZDRAWIAM w imieniu klienta pana Karbowniczka Marcina