Asystentka zarządu

Miejsce pracy: Rumia
Region: Pomorskie
Obowiązki:
Wsparcie Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych.
Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych wydarzeń
Obsługa Korespondencji: Monitorowanie i odpowiadanie na korespondencję e-mailową oraz tradycyjną, zarządzanie dokumentacją i archiwizacja dokumentów.
Zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a podległymi działami.
Działania promocyjne.
Tworzenie grafiki (reklama firmy).
Przygotowywanie i opracowanie pism,.
Przygotowywanie Prezentacji i Raportów: Opracowywanie prezentacji, raportów, notatek oraz innych dokumentów.
Koordynacja Zadań: Współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań związanych z realizacją projektów i inicjatyw strategicznych.
Obsługa Gości: Zapewnienie profesjonalnej obsługi gości odwiedzających biuro oraz organizacja spotkań biznesowych.
Prowadzenie Bieżącej Analizy i Monitoring: Monitorowanie bieżących wydarzeń i trendów w branży
Organizację imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie, Koordynowanie i realizacja imprez firmowych oraz opieka nad gośćmi odwiedzającymi firmę.
Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych: zarządzeń, procedur, umów etc.
Sporządzanie prezentacji, raportów i zestawień na potrzeby wewn.
Pomoc w administracji, zbieranie i porządkowanie dokumentacji, skanowanie dokumentów i wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych.
Organizacja zamówień.
Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Wspieranie innych działów w firmie.
Zarządzanie przestrzenią biurową.
Wymagania:
Znajomość pakietu Microsoft Office oraz narzędzi do zarządzania biurem,
Dyspozycyjność,
Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
Wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych,
Optymistyczne nastawienie do zadań i ludzi,
Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz szybkie reagowanie na zmiany,
Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku
Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Umiejętność nawiązywania dobrych relacji
Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej
przyjazną atmosferę
pracę w zgranym zespole
udział w szkoleniach i możliwość rozwoju osobistego
kartę Multisport
sprzęt służbowy
możliwość wpływania na kierunki działalności i rozwoju organizacji
ciekawą pracę i perspektywy rozwoju zawodowego;
Zgłoś się do nas!
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: k...@dlawa... Wyświetl e-mail

Chcesz mieć na oku podobne oferty pracy?

Włącz powiadomienia i nie przegap okazji!
Pracownik Administracji Rumia w promieniu 25km

Oferty pracy Dla Was

4 godziny temu z Nuzle

Podobne oferty pracy

Asystentka/asystent

Zakres obowiązków:Prowadzenie sekretariatu, kontakt ze słuchaczami, przygotowanie do wysyłki ze sklepu internetowego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Praca w niepełnym wymiarze czasu na terenie Gdy

2024-10-15 18:41:37
od 3000 zł Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Dr arkadiusz stankiewicz pshk
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Asystent / Asystentka - Sekretarz / Sekretarka

Twój zakres obowiązków, Do obowiązków Kandydata/ki należeć będzie:, obsługa administracyjna Kancelarii,, w miarę rozwoju współpracy - przygotowywanie projektów pism procesowych i opinii...

2024-10-15 15:40:59
Kancelaria Radcy Prawnego Marek Koenner
Wczoraj z pracuj.pl 

Asystyent/Asystentka Biura Zarządu

Zakres obowiązków: bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: obsługa spotkań, konferencji,..

2024-10-15 08:21:04
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ROARK Studio
Wczoraj z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka ds. księgowo-kadrowych

Twój zakres obowiązków, Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę Działu., Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu księgowego Comarch ERP Optima., Sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych.,..

2024-10-14 19:40:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Westland Sp. z o.o
2 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:Zlecone prace biurowe, administracja dokumentów, obsługa zamówień klientów, nadzór nad wysyłką towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Język: angielski, w mowie - A2 - niższy

2024-10-14 18:41:44
od 4500 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna...

Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby na stanowisko: asystent do spraw administracyjnych, Skrócony opis stanowiska: , dbanie o sprawne i pewne informowanie zewnętrznego działu ksiegowego i kadrowego , codzienna współpraca z biurem księgowym -..

2024-10-11 19:40:04
Rodzaj pracy: Stała
DOE Sp. z o. o
5 dni temu z pracuj.pl 

Staż z urzędu pracy Sekretarka biurowa

Opis zadań:Zarządzanie sekretariatem, wysyłanie i przyjmowanie korespondencji, rejestracja wpływu papierowych faktur, obsługa urządzeń biurowych, organizacja spotkań z kontrahentami, obsługa telefonów, udział w orgazniacji targów, monitorowanie stanu

2024-10-11 18:41:30
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
5 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie 

Referent

Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: postępowania podatkowego oraz kontroli podatkowej w Dziale Postępowania Podatkowego oraz Kontroli Podatkowej w Urzędzi

2024-10-11 08:00:01
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
5 dni temu z Biuletyn informacji publicznej 

Pracownik biurowy w Szkole językowej

STANOWISKO: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY W SZKOLE JĘZYKOWEJ W związku z rozwojem naszej firmy..

2024-10-10 20:21:05
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Dodatkowa
British Class Jeziorski Sp. J
6 dni temu z trojmiasto.pl 

Młodszy referent

Zakres obowiązków:Dokonywanie adnotacji w repertoriach, dokonywanie ekspedycji akt, wykonywanie czynności związanych z decyzjami merytorycznymi, wysyłanie poczty, archiwizowanie dokumentów, udzielanie informacji interesantom, sporządzanie kserokopii

2024-10-10 18:41:40
od 4300 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Prokuratura Okręgowa w Gdańsku
6 dni temu z Gdański Urząd Pracy 

Asystentka Prezesa / Asystentka Działu Sprzedaży

Twój zakres obowiązków, Przeprowadzanie spotkań biznesowych, Prowadzenie aktywnej sprzedaży jachtów motorowych do klientów prywatnych oraz dealerów, Kompleksowa obsługa klientów prywatnych oraz dealerów, Przygotowywanie ofert dla klientów..

2024-10-10 13:40:45
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Cobrey Yachts Sp. z o.o
6 dni temu z pracuj.pl 

Starszy referent

Zakres obowiązków:- udział w przygotowywaniu dokumentów do ćwiczeń dowódczo sztabowych, treningów sztabowych oraz ćwiczeń prowadzonych na szczeblu JW oraz jednostki nadrzędnej,- przygotowywanie, organizacja i zabezpieczenie wystąpień (konferencji, pr

2024-10-09 18:41:42
od 4620 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Centrum operacji morskich -dowództwo komponentu...
7 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:- wprowadzanie dokumentów do systemów teleinformatycznych,- opisywanie i porządkowanie dokumentacji związanej z realizowanymi projektami,- obsługa przychodzącej i wychodzącej korespondencji,- pomoc w organizacji pracy biura, Wymagania:Wyma

2024-10-09 18:41:42
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
7 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Pracownik biurowy

Wymagania: - wykształcenie średnie / wyższe - doświadczenie w pracy biurowej na stanowisku..

2024-10-09 10:21:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Kancelaria Radców Prawnych
7 dni temu z trojmiasto.pl 

Pracownik Biurowy

Twój zakres obowiązków, Prowadzenie korespondencji z urzędami, Prowadzenie rejestrów, sporządzanie pism, kontrola nad korespondencją przychodzącą, wychodzącą, Sporządzanie i nadzór nad dokumentacją funkcjonowania szkół, Rozwijanie oferty..

2024-10-08 13:40:45
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
GRUPA PASCAL
8 dni temu z pracuj.pl 

Sekretarka

Witam poszukuję na stanowisko Pracownik Sprzątający Pracownik biurowy wszystkie informacje..

2024-10-08 10:21:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Damian Dec
8 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka działu sprzedaży i marketingu

Twój zakres obowiązków, Wspieranie działu sprzedaży i marketingu w codziennych działaniach, Kontakt telefoniczny z nowymi oraz obecnymi kontrahentami, Aktualizacja i zarządzanie bazą danych kontrahentów, Wsparcie w przygotowywaniu ofert..

2024-10-08 01:40:08
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ORDECA sp. z o.o
8 dni temu z pracuj.pl 

REFERENT/STARSZY REFERENT/SAMODZIELNY REFERENT...

GŁ ÓWNE ZADANIA:nadz ór nad realizacją zadań związanych z gospodarką energetycznąw zarządzanych przez RZI w Gdyni kompleksach wojskowych,prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowych medi ów energetycznych;sprawozdawczość służbowa;prowadzenie korespo

2024-10-07 11:53:50
Rodzaj pracy: Stała
9 dni temu z jobs.pl 

Asystent / Asystentka Zarządu

Asystent / Asystentka ZarząduTwój zakres obowiązków Organizacja pracy biura – zapewnisz, że codzienne operacje przebiegają płynnie, a zespół ma wszystko, czego potrzebuje do efektywnej pracy. Przyjmowanie gości biura oraz organizacja i obsługa spotka

2024-10-05 11:00:50
Green Capital S.A
11 dni temu z gowork.pl 

Referent/Referentka ds. Kadr

Zakres obowiązków: przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem,..

2024-10-04 20:21:03
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Szpitale Pomorskie
12 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Twój zakres obowiązków, Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu (wykonywanie zadań organizacyjnych w zakresu obsługi administracyjnej Zarządu i Spółki), Zarządzanie przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy,..

2024-10-04 15:40:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
12 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka - Pracownik biurowy

Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie dokumentacji kredytowej, Koordynowanie procesu kredytowego, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, Pozyskiwanie nowych klientów (opcjonalne)..

2024-10-04 14:40:55
Rodzaj pracy: Stała
Małecki Maciej
12 dni temu z pracuj.pl 

Asystentka do salonu ślubnego

W naszym Salonie będziesz prawa ręką Doradcy Klienta i Twoich kluczowych obowiązków będą należeć: pomoc w doborze idealnych sukienek, welonów, biżuterii i innych akcesoriów, umawianie wizyt na przymiarki oraz pomoc w ich przeprowadzeniu, pomoc w fina

2024-10-04 08:51:27
Umowa: Inna Rodzaj pracy: Tymczasowa
Salon Ślubny Farage
12 dni temu z praca.pl 

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy (rezerwa...

Opis zadań:-obsługa koreposndencji- wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych,- sprawowanie nadzoru nad dokumentacja firmową,- obsługa urządzeń biurowych,- porządkowanie oraz archiwizowanie dok. firmowej- komunikacja z ró znycmi działami w firmie- o

2024-10-03 18:41:50
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
13 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni 

Asystent / Asystentka ds. finansowych

Twój zakres obowiązków, wsparcie działu finansowego, wprowadzanie faktur do zapłaty dostawcom oraz uczestniczenie w ustalaniu kolejności ich płacenia, ewidencja sprzedaży usług ( faktury VAT, noty korygujące, faktury korygujące, noty odsetkowe),..

2024-10-03 14:40:51
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Agroline spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...
13 dni temu z pracuj.pl 

Asystent / Asystentka w dziale handlowym

Twój zakres obowiązków, pomoc w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych,, pozyskiwanie i sporządzanie ofert handlowych,, pomoc w negocjacjach handlowych,, budowanie stałych i partnerskich relacji z klientami,, realizacja wyznaczonych..

2024-10-02 17:40:40
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
F.H. SP-FOOD SŁAWOMIR PACZKOWSKI SPÓŁKA...
14 dni temu z pracuj.pl 

Asystentka biurowa

Twój zakres obowiązków, Główny zakres obowiązków:, nadzór nad obiegiem dokumentów, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, współpraca z innymi działami, kontakt z organami administracji publicznej, pozostałe prace..

2024-10-02 14:41:07
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Laguna Medical Sp. z o. o
14 dni temu z pracuj.pl 

Administracja | Koordynator/ka działu serwis

Bądź częścią nowo powstającego SERWISU jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych...

2024-10-02 12:21:53
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
sportpoland.com sp. z o.o
14 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystentka biura / Pracownik biurowy

Firma DOM-I zajmuje się najnowszymi rozwiązaniami w zakresie automatyki, teletechniki..

2024-10-02 12:21:52
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Dom-i
14 dni temu z trojmiasto.pl 

Asystent / Asystentka ds. biurowych i handlowych

Twój zakres obowiązków, Poszukujemy aktywnej, kreatywnej osoby ze znajomością języka angielskiego do prowadzenia biura handlowego, utrzymania długofalowej relacji z klientami w kraju i za granicą, praca częściowo zdalna, ale niezbędne spotkania w..

2024-10-02 11:46:27
Umowa o pracę
Krzysztof Grabowski Biuro Handlowe
14 dni temu z pracuj.pl 

Pracownik biurowy

Twój zakres obowiązków, Firma poszukuje zaangażowanej osoby ze znajomością języka angielskiego oraz niemieckiego., , Twój zakres obowiązków, , - Korespondencja mailowa z klientami w języku niemieckim i angielskim, , - Przygotowywanie ofert, , -..

2024-10-02 11:46:24
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ROMANIK Andrzej ROMANIK
14 dni temu z pracuj.pl 

Staż z urzędu pracy Referent

Opis zadań:Prace administracyjno-biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za

2024-09-26 18:42:04
1994 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
20 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Pucku 

Starszy referent- sekcja ochrony obiektów- wydział...

Zakres obowiązków:-ZNAĆ WZORY DOKUMENTÓW UPRAWNIAJĄCYCH DO WEJŚCIA/ WJAZDU NA TEREN 18 WOG;-ZNAĆ PRZEPISY 1 ZASADY WEJŚCIA/ WJAZDU NA TEREN KOMPLEKSÓW;-PROWADZENIE ELEKTRONICZNEJ EWIDENCJI WYDANYCH PRZEPUSTEK;-ZNAĆ SYGNAŁY POWSZECHNEGO OSTRZEGANIA 1

2024-09-26 18:42:04
4567 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
20 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie 

Zobacz podobne wyszukiwania

Aplikuj na stanowisko:
Asystentka zarządu
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Pracownik Administracji Rumia

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 75 348 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy