Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.

45 ocen
UKL Olimpijczyk 112
08 luty 2025 18:01
Bardzo dobra obsługa klienta, rzetelna i sprawdzona firma. POLECAM ! :)
pokaż więcej...
Agnieszka i Michał Wysoccy
07 luty 2025 15:21
Kompleksowa obsługa,bardzo dobry kontakt,Paśtwo z Arval dzwonili umawiali kontakt,odbierali samochód,oddawali o umówionej porze.Przez telefon również doradzili jak bedzie najkorzystniej dla mnie jako klienta.Polecam
pokaż więcej...
Mmwulkanizacja
06 luty 2025 12:03
Okrutna instytucja, dzwonią do klienta z nie sprawdzoną informacją, wypożyczalnia dzwoni że wydali dyspozycję na odbiór auta wypożyczanego a serwis który ma wydać przedmiot umowy nawet nie wie że mają już gotowe auto po naprawie (a jeszcze naprawiają i jest nie gotowe) finalnie sam musisz wypożyczyc sobie auto zastępcze ponieważ inaczej nie miał byś czym pracować tak że rewelacja i polecam dla ludzi którzy uwielbiają sporty ekstremalne lub mają zbyt mało wrażeń w życiu...
pokaż więcej...
Globus Aparthotel
05 luty 2025 21:44
UWAGA na firme ARVAL.

Przy odbiorze auta na koniec wynajmu - róbcie zdjęcia wszystkiego.Uwaga na kluczyki - żądajcie aby odbierający auto wpisał do protokołu że oba działają - wystarczy że będzie rozładowana bateria a - wystawią Wam fakture za nowy kluczyk.

Że nie świecą sie żadne kotrolki - wszystko w protokole i dopiero podpisujcie.Nie zgadzać sie że odbierający sie śpieszy.

Mnie to kosztowało 3200 zł.

Opisać że działa radio,nawigacja,reflektory..dosłownie każdą pierdołe - inaczej ..zrobią na Was wynik na koniec wynajmu.

Po czterech dniach - Arval sam robi sobie drugi protokół bez Waszego udziału i pisze co chce.



Prosze nie dać sie zwieść uprzejmości poniżej,,:)

Z tego adresu email otrzymałem ODRZUCENIE REKLAMACJI oraz fakture do zapłacenia.
pokaż więcej...
Justyna
05 luty 2025 14:46
Nie zgadzam się z negatywnymi opiniami. Przedłużyłam ponownie kontrakt. Jestem pod mega wrażeniem kontaktu, obsługi i współpracy z Panią Darią, która stanęła na wysokości zadania. Wszelkie formalności związane z wymianą aut przebiegły sprawnie, w umówionym miejscu i czasie, a dzieliło nas ponad 500 km. Pełen profesjonalizm.

Składałam również reklamację związaną z ekspertyzą oddanego auta. Pan Artur, który rozpatrywał mój wniosek, przyjął moje sugestie i pozytywnie rozpatrzył reklamację bez zbędbych przepychanek. Uważam, że zarówno On, jak i Pani Daria, godnie reprezentują swoją firmę i zasługują na uznanie.

Wspópraca z takimi osobami to czysta przyjemność.

Polecam niezdecydowanym zaufać firmie ARVAL.
pokaż więcej...
Andrzej Tomporowski
08 listopad 2024 22:51
Kontakt tragedia. Wrażenie firmy widmo
pokaż więcej...
Maptek Perfo
07 listopad 2024 11:00
Nie płacą za faktury, unikają kontaktu.
pokaż więcej...
Bartosz
04 listopad 2024 15:26
1 gwiazdka to aż za dużo. Brak informacji co z zamówionym autem, do tego utrudniony kontakt na infolinii. W niczym nie potrafią pomóc. Na wizytę na wymianę opon umówili mnie do serwisu, który już z nimi nie współpracuje. To co się w tej firmie dzieje od dwóch lat to masakra. Przed pandemią Covid mieliście przeszkolonych pracowników i trzymaliście pewien poziom, natomiast teraz szkoda słów.
pokaż więcej...
Karol
30 październik 2024 11:19
Odradzam i proszę nie dajcie się w tę pułapkę złapać odradzam z całego serca nigdy wiecej
pokaż więcej...
Judyta Kobylarz
29 październik 2024 08:40
pokaż więcej...
Sylwia Łoniewska
10 maj 2024 16:01
It's official - w moim osobistym rankingu Arval zdobył właśnie tytuł "najgorszy client service ever". Od ponad 3 tygodni czekam na rozw. problemu technicznego w MyArval, który uniemożliwia umówienie nowego terminu wymiany opon, po odwołaniu poprzedniego. Opony leżą w serwisie i czekają nie wiadomo na co (może na lato 2025?). Telefonicznie nowego terminu nie można umówić, system nie pozwala.
pokaż więcej...
Marta Zaręba
08 maj 2024 12:17
Jestem klientem Arvala od 5,5 lat. W tym momencie "mam" ponad roczny samochód w najmie długoterminowym, który jest po raz 4 na serwisie. Usterki, które ma samochód są związane z elektroniką, co doprowadziło już do małej stłuczki - usterek jest ok. 8. Jednak usterki są na tyle poważne, że zagrażają bezpieczeństwu kierowcy i pasażerów np. asystent hamowania, hamuje samoistnie na pustej drodze / autostradzie, w czasie jazdy wyłącza się cały komputer pokładowy, wyłączają się czujki otoczenia, nie działają poduszki powietrzne, nie otwierają się drzwi pilotem, nie składają lusterka, itp.



Obecnie od ponad miesiąca pojazd stoi w serwisie Mercedes-Benz Daimler, gdzie serwis nie potrafi poradzić sobie z usterkami oraz czeka na część do wymiany (jednej z usterek), która to część nie jest produkowana, więc serwis nie wie kiedy będzie mógł naprawić pojazd. Także pojazd stoi na parkingu serwisu.



Kilkukrotnie wnosiłam o reklamację i wymianę auta na inny lub zgodę na zerwanie umowy bez ponoszenie kary finansowej. Niestety Arval nie chce uznać reklamacji i nie respektuje tego, że płacę im za samochód, którego nie użytkuję, bo stoi na parkingu serwisu. Dodatkowo Arval nie potrafi wpłynąć na serwis w celu przyspieszenia napraw lub dodatkowych diagnostyk, żebym nie musiała po raz kolejny odstawiać samochodu do naprawy.



Arval zaprzecza również, że nie poniesie odpowiedzialności w razie mojego wypadku w związku z usterkami samochodowymi.

BOK olewa temat i sugeruje, abym uszkodzony samochód oddała na cesję.

Brzmi to trochę absurdalnie, aby odsprzedawać komuś innemu niesprawny pojazd.



W BOKu za każdym razem rozmawiam z inną osobą, a Pani Katarzyna K. z działu sprzedaży, umywa ręce i kieruje mnie do BOKu.

Szkoda, że dla Arvala ważniejsze jest zarobienie na uszkodzonych samochodach niż troska o klienta, a szczególnie o jego bezpieczeństwo ich pojeździe.
pokaż więcej...
Marcin Skoczeń
06 maj 2024 10:55
Kwiecień 2024- wykonałem w terminie przelew za wynajem auta, pod koniec dnia arval automatycznie pobrał opłatę z konta. Napisałem maila z prośbą o zwrot środków...od 3 tygodni cisza. Infolinia ciagle zajęta- zaczynam walkę o rozwiazanie umowy i finalne odebranie auta. NIE POLECAM!!!!
pokaż więcej...
Michał Hetmański
25 kwiecień 2024 15:04
Trudno o gorszy customer service - komunikacja z nimi przez telefon i maila praktycznie nie działa. Ja mam płacić za auto, ale oni w zamian nic nie robić?
pokaż więcej...
Bartlomiej Nawratel
17 kwiecień 2024 18:44
Bardzo słaba firma. Pani Katarzyna z oddziału w Katowicach jest na każde zawołanie etc do momentu podpisania umowy a potem radź sobie sam... Oczywiście zapewnienia cały czas że opiekun klienta do końca itd...Kontaktu w zasadzie brak. Sam arval ma burdel ze wszystkim. Zaczynając od odbioru pojazdu który przekładany był 3 razy ale przecież podpisuj już bo prowizja dla agenta musi wpaść. Potem naliczona kwota za dni w których samochodu jeszcze nawet nie mieliśmy. Od prawie 3 msc staramy się podnieść limit km w samochodzie i oczywiście co? Odpowiedz na maila raz na tydzień, infolinia też pozal się Boże. Jedno mówią po czym przysyłają drugie o ile oczywiście uda nam się dodzwonić.... Porażka!
pokaż więcej...
Monika Kołomańska
07 luty 2024 12:31
Jestem rozczarowana obsługą flotową mojego klienta. Mailowo potwierdzane jest jedno, a w rzeczywistości realizacja zadań wygląda zupełnie inaczej. Jest napisane, a niczego nie wiedzieli. Strata mojego czasu i osób trzecich. Nieprofesjonalne podejście w kwestiach rozliczeń, pojazdów zastępczych (dział Assistance), umawiania terminów do czegokolwiek. Zgłoszenia są niekompletne, jedna osoba widzi zgłoszenie, druga w ogóle. Mam 9-letnie doświadczenie w branży leasingu, byłam po tamtej stronie w obsłudze klienta, wiem jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa i podejście priorytetowe, i nigdy nie spotkałam się z taką obsługą jak w Arval. Duszę w sobie irytację i rozczarowanie.
pokaż więcej...
Sylwia Łoniewska
31 styczeń 2024 16:04
Obsługa użytkownika polegająca na tym, że pani na infolinii informuje, że napisze maila w mojej sprawie do innego działu i trzeba będzie czekać na odp., jest żenująca. Podobnie jak brak wydania nowej karty paliwowej po tym, jak upłynął termin ważności poprzedniej.
pokaż więcej...
Marcin Pigłowski
30 styczeń 2024 17:05
Nie polecam. Już na etapie zamawiania samochodu miałem wątpliwości czy dobrze zrobiłem podpisując umowę. Pomyślałem jednak że nie mogę oceniać firmy po jednym pracowniku i finalnie zadecydowała dobra cena. Ale niestety potem już było tylko jeszcze mniej profesjonalnie. Problemy ze zmianą warunków kontraktu, opóźnienie w odbiorze samochodu a przy tym brak jakiekolwiek informacji ze strony Arvala. Całą sytuację ratował zawsze Pan Maciej z Bawaria Motors. Zobaczymy co będzie dalej. Jak pojawią się np. pierwsze przeglądy albo jakieś inne problemy. Jedno jest pewne. Z umowy muszą się wywiązywać dwie strony. Jeśli arval tego nie zrobi nie dostanie więcej ani złotówki.
pokaż więcej...
Michal
28 styczeń 2024 00:23
Daje 1, bo mnie sie nie da. Wszystko co tutaj piszą to prawda. Ja mam dokładnie takie same, złe doświadczenia we współpracy z arval. Mnie za ilość reklamacji straszono wypowiedzeniem umowy. Nie polecam. Na arval narzeka wiele osób, co widać poniżej. Serwisy współpracujące to zart. Nigdy już nie wynajmę auta u Was. Nie polecam !!!!!!
pokaż więcej...
Kabo
25 styczeń 2024 22:44
Brak kontaktu z firmą poprzez infolinię.

Jakikolwiek serwis (zmiana klocków itp) zazwyczaj odmowa.

Przewiezienie opon do innego serwisu trwa 3 miesiące.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości