Armatis

20 ocen
Daniel Salhuana
18 listopad 2024 18:39
To najgorsza firma do której aplikowałem i nie polecam. Unikaj aplikowania tutaj. Uczestniczyłem w ich szkoleniu przez 10 dni i nie zapłacili mi za to. Zdałem egzamin teoretyczny, ale ponieważ mój wynik w teście praktycznym był nieco niski, powiedzieli mi, że mnie nie ma. Jest to firma, której nie polecam.
pokaż więcej...
Konrad
13 listopad 2024 11:33
Obiecywane były premie których nikt nie widział. Nie polecam
pokaż więcej...
Eteerowy 1337
07 październik 2024 17:49
pokaż więcej...
Oleg Oleg
06 październik 2024 22:56
pokaż więcej...
胡胜
01 wrzesień 2024 16:51
pokaż więcej...
Nala Skr
28 czerwiec 2024 00:18
Pracowałam w dziale obsługi pasażerów.

W moim dziale nie było miejsca na źle traktowanie pracowników. Brakuje mi takiego miejsca. Niestety kwestie rozwoju stały bardzo w miejscu. Każdy ma własną drogę.

Dziękuję wszystkim za ten wspólny czas.

Zawsze będę miło wspominać.
pokaż więcej...
Hubert Kowalczyk
29 kwiecień 2024 08:26
pokaż więcej...
Norbert Okocimski
29 marzec 2024 00:06
pokaż więcej...
vlad karwacki
16 marzec 2024 21:25
pokaż więcej...
iwona Kan
05 styczeń 2024 10:03
pokaż więcej...
Artur Wojciechowski
02 grudzień 2023 08:24
pokaż więcej...
Mateusz Wojciechowski
07 listopad 2023 09:43
pokaż więcej...
Do Kont
06 październik 2023 15:06
pokaż więcej...
Emilia Matyjas
12 wrzesień 2023 22:20
Nie polecam pracy w dziale obsługi klienta stacji telewizyjnej
pokaż więcej...
Ja
14 czerwiec 2023 14:23
pokaż więcej...
biAlakoSzulka
12 czerwiec 2023 18:18
Nękanie telefonami kilka razy w tygodniu. 2023r a język sprzedażowy i podejście do klienta z lat 80. Polecam zatrudnić dobrych korydynatorow, którzy potrafią przekazać wiedzę aktywnego słuchania klienta znają chociażby jakieś metody sprzedażowe typu Spin itp

110
pokaż więcej...
Aleksandra Wałkiewicz
25 maj 2023 14:50
Nie polecam, w dniu w którym nie dostałam pracy przysłali mi słuchawki, które jak w ciągu tygodnia do nich nie dojdą to obciąża mnie kara 300zl a nawet u nich nie pracowałam i ich nie odpakowałam. Nie wiem po co mi je przysłali skoro nie będę dla nich pracować (akurat na egzamin bo tak kończy się szkolenie, się bardzo rozchorowałam, mimo to przystąpiłam do tego egaminu), poza tym przeszłam szkolenie za które mi nie zapłacą ani grosza mimo ze byłam dla nich dyspozycyjna codziennie 8h dziennie przez w sumie prawie 2 tygodnie, szkolenie zaczęte we wtorek skończone w przyszły czwartek. Pomijam ze korzystałam z własnego sprzętu i internetu za który sama płace i nikt mi tych kosztów prądu i wszystkiego nie zwróci. Strata czasu i pieniędzy w każdej pracy miałam płatne szkolenia i służbowy sprzęt, pierwszy raz się spotkałam z takim brakiem szacunku do ludzi. OMIJAJCIE tą firmę.
pokaż więcej...
Paweł Kubiak
25 maj 2023 12:21
Praca w tej firmie to zaszczyt. Uwielbiam tu przychodzić i trzaskać jak najwięcej ticketów od rana do wieczora. Kierownictwo jest super. No po poprostu są za-je-bi-ści!



Jednak wiecie dlaczego lubię tu pracować? Bo ludzie w teamie są cudowni. Kochani, pomocni i traktują mnie z najwyższym szacunkiem.



Samo biuro trochę tracą szpitalem i faktycznie czuć tu skarpetkami, ale za to kawa jest pyszna!
pokaż więcej...
Aleksander Kamkow
10 styczeń 2023 18:07
Pracowałem tu w latach 2018-2021. Największym atutem tej firmy jest naprawdę przyjemna atmosfera panująca w teamie i bardzo mili ludzie. Zdarzały się tu zbędne konflikty personalne wynikające z niskiej kultury pracy, jaka panuje w tej firmie, ale o tym później. Kierowniczka projektu oraz tzw. teamleaderzy zawsze traktowali mnie z dużym szacunkiem, wyrozumiałością i okazywali moc wsparcia. Dużym plusem są naprawdę bardzo elastyczne godziny pracy. Co do minusów... Jest to typowe bieda-korpo, które rządzi się swoimi prawami. Udziałowcy i menadżerowie wyższego szczebla (z którymi nie miałem kontaktu) dążą do maksymalizacji efektów jak najmniejszym kosztem. Pracujące tu osoby nie mają dostępu do standardowego pakietu oprogramowania (jest tańszy i zawodny zamiennik przeglądarkowy). Ewaluacja pracy nastawiona na ilość kosztem jakości. Dla zarządu każdy pracownik potencjalnie działa na szkodę firmy, stąd odgórnie narzucona drobiazgowa kontrola spóźnień, przerw, a nawet przeglądanych w internecie treści. To wszystko sprawia, że pracownik nie ma tu poczucia bycia docenionym i obdarzonym zaufaniem. Praca sama w sobie jest bardzo wymagająca i naprawdę stresująca. Wynagrodzenie przeciętne i praktycznie niezmienne (dostałem tylko jedną podwyżkę, miesiąc przed wypowiedzeniem, w wysokości 2 zł brutto za godzinę). Brak tu możliwości rozwoju ani awansu, ani nawet komfortowej wegetacji na tym samym szczeblu kariery, co poskutkowało u mnie dość dużym wypaleniem po roku pracy.

Mimo wszystko mogę to miejsce z czystym sumieniem polecić osobom studiującym i dopiero zaczynającym swoją karierę zawodową z wymienionych na początku powodów. Powinienem chyba dać dwie gwiazdki, ale daję trzy z uwagi na szczerą sympatię i zasłużony szacunek do kadry menadżerskiej niższego szczebla oraz reszty współpracowniczek u współpracowników.
pokaż więcej...
Mateusz M
22 sierpień 2022 12:57
Czy wy potraficie zanotować w systemie ŻE NIE JESTEM ZAINTERESOWANY zmianą umowy w Orange? 7 raz do mnie ktoś dzwoni i za każdym razem to samo. Mam umowę na czas nieokreślony i mnie prześladujecie od tygodnia. TOTALNE DNO. Automatycznie wybierają pracownikom numery i każą dzwonić w tej samej sprawie.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Armatis

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Armatis
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości