To było najgorsze doświadczenie z obsługą klienta, jakie kiedykolwiek miałem. Osoba, która odpowiedziała (Polska), była bardzo niegrzeczna i nieprzydatna.
To było najgorsze doświadczenie z obsługą klienta, jakie kiedykolwiek miałem. Osoba, która odpowiedziała (Polska), była bardzo niegrzeczna i nieprzydatna.
Dziś otrzymałam odmowę. Mąż, dzieci i starsza mama + własna działalność gospodarcza okazały się nieistotne. Wszystko przez to, że moja siostrzenica w 2008 roku nie dotrzymała terminu zwrotu.
Szybko, sprawnie i w miłej atmosferze odbyło się spotkanie! Zaczynając od Pana z listą przed ambasadą, ochroniarza, obsłudze przy bramce, kończąc na sympatycznej obsłudze przy rejestracji paszportów, skanerze palców i rozmowie z przesympatyczną Panią konsul.
Cała procedura od wejścia do wyjścia trwała 15 minut!