Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne
2024-12-17 14:40:02Opis stanowiska Opracowanie i skierowanie zapytań ofertowych do kontrahentów zagranicznych w zakresie zakupu produktów do portfolio MPM. Współpraca w zakresie procedury kontraktowej pod kątem uzyskania najlepszych warunków handlowych. Realizacja kont
2024-12-25 13:20:26Ambasada Egiptu w Warszawie poszukuje na pełen etat Asystentki/Asystenta Administracyjnego. Opis stanowiska: - Zapewnianie wsparcia administracyjnego działom ambasady - Utrzymywanie porządku w dokumentacji i rejestrze - Organizowanie spotkań,..
2024-11-29 09:10:26Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji papierowej oraz elektronicznej (między innymi systemy SIO, ODPN);, Obsługa kancelaryjno- biurowa sekretariatu;, Obsługa spraw szkolnych dotyczących uczniów ( m. in.: wydawanie legitymacji..
2024-11-29 08:40:14New Business Manager (K/M)Twój zakres obowiązków Aktywne pozyskiwanie nowych klientów konferencyjnych, szkoleniowych, eventowych. Budowanie długofalowych relacji z klientami poprzez kontakt telefoniczny, mailowy oraz spotkania F2F. Prowadzenie negocj
2024-11-29 07:01:24Platan Hotels & Resorts Sp. z o.oAsystent działu finansowegoTwój zakres obowiązków Udział w przygotowywaniu planów i analiz finansowych, Kontrola faktur kosztowych, Wsparcie w Zarządzaniu płynnością finansową spółki, Wsparcie w sprawozdawczości wobec firm macierzystych oraz instytuc
2024-11-29 07:01:15Egis Poland Sp. z o. o 4,8Twój zakres obowiązków, Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy ambitnych, proaktywnych osób, które chcą dołączyć do zespołu handlu zagranicznego. Praca na tym stanowisku to świetna okazja do rozwoju w obszarze szerokopojętego..
2024-11-28 16:40:30Your responsibilities, Act as an executive’s point of contact for employees, clients, and all external parties, Handle the information flow in a timely and accurate manner., Handling executive calendar and setting up meetings, according to defined..
2024-11-28 16:40:29Pozytywne nastawienie Podstawowe kompetencje sprzedażowe Determinacja i chęć samodoskonalenia Orientacja na wynik Zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków Nasza firma specjalizuje się w pośrednictwie finansowym, oferując klien
2024-11-28 16:05:52FluxoTwój zakres obowiązków, Jako New Business Manager staniesz się kluczowym graczem w rozwijaniu sprzedaży Highp oraz dedykowanych usług Connectmedica. Będziesz działać w dynamicznym środowisku cyfrowego wsparcia sprzedaży, łącząc swoje doświadczenie..
2024-11-28 15:40:36Twój zakres obowiązków, Prowadzenie postępowań administracyjnych dot. zajęcia pasa drogowego,, Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,, Kontrola zgodności zajmowania pasa drogowego z wydanym zezwoleniem...
2024-11-28 15:40:36Twój zakres obowiązków, Wsparcie kierownika biura sprzedaży w zakresie: umawiania spotkań, przygotowania ofert dla Klientów, Organizacja oraz obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, Zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów i..
2024-11-28 15:40:35Twój zakres obowiązków, Nadzór nad pełnomocnictwami., Zarządzanie dokumentacją i archiwizacją., Skanowanie i digitalizacja materiałów., Sprawdzanie poprawności dokumentów., Przygotowywanie korespondencji i materiałów do wysyłki., Wsparcie działań..
2024-11-28 15:40:35Twój zakres obowiązków, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,, umawianie, przygotowywanie i prowadzenie spotkań z potencjalnymi klientami z branży FMCG, prezentowanie naszych usług i rozwiązań,, poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży..
2024-11-28 14:40:37Twój zakres obowiązków, ???????? Личный ассистент , рекрутер HR, для предпринимателя в Варшаве ! Не агентство !, ???? Зарплата: 4500 zł - 5500 zl с перспективой роста., ???????? Кого ищем?, Со знанием польского и английского, Опыт в HR , рекрутинге
2024-11-28 14:40:36Twój zakres obowiązków, wprowadzanie danych do systemu księgowego i/lub płacowego, uzgadnianie rozrachunków, uzgadnianie list płac, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel, uporządkowanie części dokumentacji oraz zasobów wiedzy naszej..
2024-11-28 14:40:36Twój zakres obowiązków, Składanie zamówień na materiały biurowe, sprzęt oraz inne zasoby niezbędne do funkcjonowania biura., Skanowanie, archiwizowanie i porządkowanie dokumentów firmowych, umów, faktur, korespondencji oraz innych materiałów..
2024-11-28 13:40:38Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Śródmieście poszukuje pracownika na stanowisko recepcjonisty. Oferujemy umowę o pracę na pełny etat. Wynagrodzenie zasadnicze brutto 4600 zł. Praca zmianowa od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00-14:00 i 14
2024-11-28 12:50:03Twój zakres obowiązków, Opracowywanie strategii rozwoju nowych produktów w obszarze ochrony środowiska i/lub gospodarki odpadami, następnie wdrażanie ich na rynek, Pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad obecnymi w celu rozwijania..
2024-11-28 12:40:48Twój zakres obowiązków, Migracje, utrzymanie i rozwój środowiska Altair SLC u klientów firmy,, Zbieranie wymagań biznesowych i proponowanie sposobów na ich techniczne implementacje,, Integracja oraz automatyzacja wytworzonych rozwiązań z innymi..
2024-11-28 11:40:42Twój zakres obowiązków, koordynowanie Pacjentów kwalifikowanych do robotyki,, uczestniczenie w konsyliach,, nadzorowanie rozliczeń pacjentów rozliczanych w ramach pakietu onkologicznego,, przejmowanie Pacjentów z innych placówek LUX MED...
2024-11-28 11:40:41Twój zakres obowiązków, Uzupełnianie bazy PEP danymi ze wskazanych źródeł informacji w Internecie, Samodzielne wyszukiwanie informacji o osobach na stanowiskach PEP, Dbałość o jakość i aktualność danych, Zgłaszanie błędów i niedostępności systemów..
2024-11-28 10:40:44Twój zakres obowiązków, Dbanie o pierwszy dobry kontakt z Klientem, Odbieranie telefonów i obsługa skrzynki mailowej oraz innych kanałów komunikacji, Kompletowanie dokumentacji serwisowej, Współpraca z innymi pracownikami Działu serwisu oraz..
2024-11-28 10:40:44Twój zakres obowiązków, Zarządzanie Pionem Handlowym (Biura: marketingu, sprzedaży i zarządzania przychodami) na poziomie centralnym oraz koordynacja realizowanych działań dla Biura Zarządu i wszystkich obiektów Grupy Kapitałowej Polskiego..
2024-11-28 10:40:44Learn more about applying for Logistics Operations Manager, Control Tower at IKEA
2024-11-28 10:05:02IKEATwój zakres obowiązków, Monitorowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych, analiza i raportowanie,, Wdrażanie działań eliminujących potencjalne zagrożenia,, Opracowywanie i aktualizacja dokumentów dotyczących BHP oraz ochrony przeciwpożarowej,,..
2024-11-28 09:40:33Twój zakres obowiązków, Zarządzanie podległą siecią struktur terenowych oraz współpraca z pośrednikami ubezpieczeniowymi, Realizacja planów sprzedaży we wszystkich liniach produktowych będących w ofercie Spółki oraz dbanie o wysokie wskaźniki..
2024-11-28 09:40:33Twój zakres obowiązków, bieżące planowanie, organizowanie i monitorowanie pracy podległego zespołu, opracowanie i wdrożenie długoterminowej strategii rozwoju infrastruktury teleinformatycznej, w tym obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego,..
2024-11-28 09:40:33Administracja publiczna
2024-11-28 08:55:04Koordynator ds. Sprzedaży44_463817-519-4381691Obowiązki profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów;indywidualne podejście do potrzeb każdego klientawspółtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny su
2024-11-28 07:01:37Leroy Merlin Polska SP. z o. oKoordynator ds. Serwisu i Usług44_463694-519-4381078Obowiązki Nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych;Pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin;Współpracę z klien
2024-11-28 07:01:37Leroy Merlin Polska SP. z o. oKoordynator / Koordynatorka ds. kas44_464966-519-4385145Obowiązki profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym; zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas; bezpieczny i sprawny przepływ środków p
2024-11-28 07:01:37Leroy Merlin Polska SP. z o. oKoordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży44_465394-519-4386761Obowiązki profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów;indywidualne podejście do potrzeb każdego klientawspółtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym licz
2024-11-28 07:01:37Leroy Merlin Polska SP. z o. oKoordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży44_465252-519-4386300Obowiązki profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów;indywidualne podejście do potrzeb każdego klientawspółtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym licz
2024-11-28 07:01:37Leroy Merlin Polska SP. z o. oKoordynator / Koordynatorka ds. serwisu i usług44_464476-519-4383763Obowiązki Nadzorowanie, sprawne przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji usług oraz prowadzenie spraw spornych;Pozyskiwanie nowych wykonawców zainteresowanych współpracą z Leroy Merlin;Ws
2024-11-28 07:01:36Leroy Merlin Polska SP. z o. oPraca Dyrektor/ka placówki medycznej praca Wrocław. Klient ProworkPl MED prywatna placówka medyczna o wysokim standardzie usług we Wrocławiu zatrudni Dyrektora/ Dyrektorkę. Zarejestruj się z ProworkPl MED i aplikuj na oferty pracy w prywatnym sektorz
2024-11-27 19:34:52Prowork 4,0Naszym klientem jest firma specjalizująca się w realizacji kompleksowych usług budowlanych, w tym w budownictwie drogowym, hydrotechnicznym oraz infrastrukturalnym. Firma realizuje projekty związa
2024-11-27 18:36:20Feel Comfort Sp. z o.o 5,0Twój zakres obowiązków, wystawianie zamówień/ faktur (kilka-kilkanaście w miesiącu), obsługa kasy fiskalnej (kilka/naście pozycji w miesiącu), wprowadzanie pozycji do programu magazynowego (kilkanaście pozycji w miesiącu),, przygotowywanie i..
2024-11-27 17:40:33Ul. Wincentego Rzymowskiego 28
2024-11-27 16:54:06Lemonart.euTwój zakres obowiązków, Koordynacja pracy kierownika i członków zespołu (organizacja seminariów, spotkań roboczych, spotkań biznesowych)., Podejmowanie decyzji dotyczących bieżącej działalności zespołu;, Czynny udział w tworzeniu aplikacji..
2024-11-27 16:40:28Twój zakres obowiązków, Organizacja pracy zarządu oraz wsparcie zarządu, poprzez prowadzenie kalendarza spotkań oraz skrzynki mailowej Zarządu, Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych Zarządu, przygotowanie agend oraz koordynacja planów podróży,..
2024-11-27 16:40:27Ul. Siedmiogrodzka 9
2024-11-27 15:56:04BUDIMEXWykształcenie wyższe Chęć rozwoju w kierunku PMO w dużej, międzynarodowej organizacji Bardzo dobra znajomość PowerPointa i Excela Zdolności analityczne, umiejętność pracy z danymi Elastyczność, dynamizm, multitasking, profesjonalizm Umiejętność prowa
2024-11-27 15:47:407N 5,0Twój zakres obowiązków, Zakres obowiązków:, wsparcie bieżącej pracy Dyrektora Finansowego PTK, analizy finansowo-księgowe przy udziale Dyrektora Finansowego , wystawianie faktur, faktur pro forma, kontrola należności, współpraca z biurem..
2024-11-27 15:40:45Twój zakres obowiązków, Prowadzenie akt personalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami., Wprowadzanie danych personalnych do systemu kadrowo-płacowego., Monitorowanie ważności badań medycyny pracy oraz wystawianie skierowań na odpowiednie..
2024-11-27 15:40:44Twój zakres obowiązków, Główne odpowiedzialności:, • obsługa administracyjna kancelarii,, • profesjonalna obsługa interesantów, przełożonych i współpracowników,, • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, • odbieranie telefonów,..
2024-11-27 15:40:44Twój zakres obowiązków, Współpraca z zespołem nad różnorodnymi projektami dla klientów z zakresu bieżącego doradztwa podatkowego., Samodzielny przegląd baz danych zawierających stanowiska organów podatkowych, orzecznictwo, komentarze eksperckie..
2024-11-27 15:40:44Twój zakres obowiązków, Prowadzenie korespondencji i dokumentacji szkolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, we współpracy z kadrą i dyrekcją szkoły,, Sporządzanie raportów z zapisów do szkoły i innych dokumentów wymaganych przez rodziców,,..
2024-11-27 15:40:44Twój zakres obowiązków, Fakturowanie., Dekretowanie faktur., Przygotowywanie faktur do płatności., Ewidencja poczty przychodzącej., Zarządzanie dokumentami i przygotowywanie do księgowości., Kontakt z podwykonawcami w celu kompletacji dokumentacji..
2024-11-27 15:40:44Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2 lat). Umiejętności planowania i organizacji pracy własnej. Wysokie zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne. Samodzielność, odpowiedzialność i dbałość o szczegóły. Jesteśmy agencją pracy ArtTime. Św
2024-11-27 14:55:27arttime outsourcing 3,4Twój zakres obowiązków, Kontrola przestrzegania standardów w salonach BL Polonez i BL Mazurek, Kontrola ilości produktów w salonach BL Polonez i BL Mazurek, Przygotowanie zamówień produktów spożywczych i owoców, Prowadzenie dokumentacji BL, w tym..
2024-11-27 14:40:50Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem techników centrum handlowego, Utrzymanie infrastruktury technicznej budynku zgodnie z DTR i wymogami prawa, Realizacja harmonogramu przeglądów obiektu, Nadzorowanie pracy podwykonawców serwisowych,..
2024-11-27 14:40:50Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie usług najmu/dzierżawy oraz zakupu materiałów związanych z organizacją pracy placu budowy, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bież
2024-12-29 15:00:19Osoba zatrudniona na stanowisku Business Development Manager będzie odpowiedzialna za: Samodzielna sprzedaż zintegrowanych usług Facillity Management; Rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami; Realizacja strategii firmy
2024-12-31 13:10:22