Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym w Zamościu Adres ur
2025-03-14 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w Lublinie 3,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Twój zakres obowiązków - pomoc w administracji - przygotowywanie umów dla klientów - przygotowanie pism procesowych - kontakt telefoniczny z klientami - obsługa korespondencji - wsparcie w przygotowaniu spotkań i szkoleń WYMAG
2025-03-19 18:30:10PATRYK POGORZELSKIZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do Twoich obowiązków należeć będzie: - prowadzenie ksiąg handlowych dla naszych klientów - prowadzenie rejestrów vat - prowadzenie KPiR oraz ewidnecji ryczałtowych - przygotowywanie danych do deklaracji podatkowych - kontaktow
2025-03-19 11:30:15Tego potrzebujesz: Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (preferowane zatrudnienie w kancelariach prawniczych/ notarialnych/ komorniczych) Wysokiej kultury osobistej oraz świetnych umiejętności komunikacyjnych Doskonałej org
2025-03-19 10:25:21ERS - Career BuddiesZAKRES OBOWIĄZKÓW: NADZÓR NAD CAŁYM OBIEKTEM: - codzienną kontrolę wszystkich pomieszczeń w celu zabezpieczenia przed pożarem i kradzieżą - zapobieganie uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia placówki - dokonywanie drobnych napraw sprzętów, zabawek
2025-03-18 11:30:13Szkoła Podstawowa nr 75 im.Marii KonopnickiejZakres obowiązków:Pisanie pism urzędowych, gromadzenie i porządkowanie dokumentów, prowadzenie oraz obsługa social media. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, dobra organizacja pr
2025-03-11 18:41:31Zakres obowiązków:Sporządzanie pism, przyjmowanie korespondencji, obsługa systemu teleinformatycznego, sporządzanie wykazów korespondencji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługa komputera, obs
2025-03-05 18:41:25Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-28 07:00:58GO-leasing Sp. z o.o 5,0Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy a
2025-02-12 11:24:18Oferta pracy – asystent Syndyka CV prosimy przesyłać na adres e-mail: syndyk(małpa)nowak-kancelaria.pl BIURO DORADCY RESTRUKTURYZACYJNEGO Doradca Restrukturyzacyjny Marek Nowak Ulica Jana Kilińskiego 89 a 22-400 Zamość Stanowisko: asystent Syndy
2025-02-07 15:06:57- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..
2025-01-14 17:44:11Profi Credit Polska S.AOgólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Rzeszowie współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz..
2024-02-16 16:19:06Profi Credit Polska S.AOpis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-19 11:20:04Opis stanowiska Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych
2025-03-14 11:00:03Praca Dyrektor zarządzający, PARKING FACHOWCÓW sp. z o.o., Kraków
2025-03-19 19:40:07PARKING FACHOWCÓW sp. z o.oZakres obowiązków:prace biurowe, obsługa sprzętów biurowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: PRACOWITOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE Wynagrodzenie brutto: od
2025-03-19 18:41:40Zakres obowiązków:Profesjonalna obsługa Pracowników i Klientów – bezpośrednio, telefonicznie oraz mailowo. Nadzór nad dokumentacją – przyjmowanie, ewidencjonowanie i przekazywanie do odpowiednich działów. Ścisła współpraca z działami firmy oraz
2025-03-19 18:41:40Zakres obowiązków:-Profesjonalna, bieżąca obsługa gości-Zapewnienie prawidłowego przebiegu pobytu gości w hotelu-Odpowiadanie na wszelkie zapytania gości-Przyjmowanie rezerwacji-Sprzedaż oferty hotelowej, wsparcie działu sprzedaży-Współpraca z i
2025-03-19 18:41:40Zakres obowiązków:Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu.Wymagania – wykształcenie minimum średnie
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:-kontrola systemu pojazdów wojskowych, kontrolowanie; -zarządzanie częściami zamiennymi wysłanymi z Korei do Polski; -wsparcie klientów, oficjalne przyjmowanie zgłoszeń użytkowników, niezależnie od tego czy jest to raport rekla
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:- Wymagania: Wynagrodzenie brutto: od 3 499,50 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyWymiar etatu:0.75Opis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:za pośrednictwem urzęduMiejsce pracy
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:prace porządkowe, sprzatanie, drobne prace naprawcze w budynku i na zewnątrz, koszenie, grabienie, zamiatanie, odśnieżanie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:Prowadzenie całości spraw związanych z zamówieniami publicznymi. Dokonywanie zakupów na potrzeby szkoły i rozliczanie zgodnie z PZP i wewnętrznymi regulacjami. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:Prace porządkowe, sprzątanie, drobne prace naprawcze w budynku i na zewnątrz, koszenie, grabienie, zamiatanie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLNRodzaj umowy:Umowa o prac
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:Utrzymanie porządku i czystości na terenie Gminy i Miasta Odolanów. Bieżące utrzymanie porządku na skwerach i w parkach miejskich: pielęgnacja zieleni, podcinanie krzewów i drzewek, sadzenie drzew i roślin. Utrzymanie porządku
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:Prace porządkowe- teren gminy Sosnie, budynek Urzędu Gminy, Ośredek Rekreacyjno- Wypoczynkowy "Biały Daniel" w Sośniach. Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe, gimnazjalne Wynagrodzenie brutt
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:- przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych- monitorowanie terminów- obsługa klienta- wymagana znajomość branży ubezpieczeniowej- doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych lub życiowych minimum 4 lata- praca od pon do
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu szkoły, spraw uczniowskich i rodziców, platform i programów do obsługi pracy szkoły, prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, prowadzenie ewidencji rejestrów, opisywanie faktur zgodnie z
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:Obsługiwanie korespondencji, przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami klientów, planowanie i organizacja spotkań, sprawowanie nadzoru nad dokumentacją, obsługiwanie urządzeń biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształceni
2025-03-19 18:41:39Zakres obowiązków:pielęgnacja zieleni i obiektów sportowych na terenie gminy Tuchomie Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: - wykształcenie podstawowe lub zawodowe, preferowany kierunek rolniczy lub ukończony ku
2025-03-19 18:41:38Zakres obowiązków:Przyjmowanie korespondencji, przyjmowanie interesantów, przygotowywanie pism, odbieranie telefonów, klejenie pism i kopert, akt egzekucyjnych, rejestracja wniosków, obsługa urządzeń biurowych.Umowa o pracę na okres próbny 3 mie
2025-03-19 18:41:38