Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy a
2025-03-16 08:50:06Zakres obowiązków:Obsługa klienta, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowywanie umów, wycen i ofert, fakturowanie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności inte
2025-03-20 18:41:43Zakres obowiązków: a) prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi instrukcjami WOG; b) terminowe sporządzanie planu finansowego w zakresie wydatków osobowych i innych w dziale zaopatrzenia 06 wymaganych przez WOG oraz wyższych prz
2025-03-20 18:41:43Zakres obowiązków:a) udział w pracach komisji przyjęcia nowo przybyłych do jednostki wojskowej żołnierzy;b) prowadzenie wywiadów psychologicznych z nowo przybyłymi do jednostki organizacyjnej lub komórki organizacyjnej żołnierzami w celu określe
2025-03-20 18:41:43- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..
2025-03-19 10:33:20Profi Credit Polska S.ADyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym w Zamościu Adres ur
2025-03-14 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w LublinieZakres obowiązków:Pisanie pism urzędowych, gromadzenie i porządkowanie dokumentów, prowadzenie oraz obsługa social media. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, o
2025-03-11 18:41:31Zakres obowiązków:Sporządzanie pism, przyjmowanie korespondencji, obsługa systemu teleinformatycznego, sporządzanie wykazów korespondencji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługa komputera, obs
2025-03-05 18:41:25Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-28 07:00:58GO-leasing Sp. z o.oCo będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy a
2025-02-12 11:24:18Oferta pracy – asystent Syndyka CV prosimy przesyłać na adres e-mail: syndyk(małpa)nowak-kancelaria.pl BIURO DORADCY RESTRUKTURYZACYJNEGO Doradca Restrukturyzacyjny Marek Nowak Ulica Jana Kilińskiego 89 a 22-400 Zamość Stanowisko: asystent Syndy
2025-02-07 15:06:57Ogólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Rzeszowie współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz..
2024-02-16 16:19:06Profi Credit Polska S.AOpis stanowiska Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych
2025-03-14 11:00:03Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-19 11:20:04Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-19 11:20:04Opis stanowiska Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych
2025-03-14 11:00:03Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy a
2025-03-16 08:50:06ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynowanie i organizowanie obiegu dokumentów biurowych, w tym przygotowywanie raportów i zestawień - Wspieranie zespołów projektowych w zakresie administracyjnym, technicznym oraz organizacyjnym - Przygotowywanie, edytowa
2025-03-20 15:30:12Merkury MarketStanowisko: Specjalista ds. Administracji oferta skierowana do osób z niepełnosprawnościami Lokalizacja: Łódź ul. ul. Bartoszewskiego 13 ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura zarządu - kompleksowe wsparcie Zarządu oraz ma
2025-03-20 21:07:02Firma Maxhandel Producent Pelletu Patryk Bryn z Międzyrzecza zatrudni osobę do obsługi klienta i tworzenia treści marketingowych Twój zakres obowiązków: - Obsługa Social Media: Facebook, Instagram, TikTok - Obsługa korespondencji przychodzącej i
2025-03-20 21:07:02Licencjonowana Agencja Ochrony - dynamicznie rozwijająca się firma założona w 1999 roku, aktualnie poszukuje do swojego zespołu: pracownika biurowego. Praca stacjonarna, w niepełnym wymiarze godzin (1/2 etatu). Zatrudnienie na podstawie umowy zl
2025-03-20 21:07:02Szukam osoby do pomocy mi w firmie. Praca z dokumentami oraz uczestniczenie w spotkaniach. Zależy mi na osobie dyspozycyjnej, otwartej która szuka pracy na dłużej. Umowa o pracę, pełen etat. Miejsce pracy Warszawa Mokotów. Mile widziane doświadc
2025-03-20 21:07:02Przyjmiemy na staż Panią do biura handlowego . Mile widziana znajomość środowiska internetu . Prosimy o przesłanie aplikacji wraz z numerem kontaktowym
2025-03-20 21:07:02Praca Pracownik biurowy ds. realizacji projektów, REGIONALNY SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. DR. WŁADYSŁAWA BIEGAŃSKIEGO, Grudziądz
2025-03-20 19:40:10Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr...Praca Pracownik biurowy, ME POLSKA sp. z o.o., Kraków
2025-03-20 19:40:10ME POLSKA sp. z o.oZakres obowiązków:-organizacja funkcjonowania wydziału-Współorganizacja wydarzeń związanych z pomocją Wydziałową-Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach studenckich-Budowanie pozytywnego wizerunku-Zadania administracyjne związane z pracą
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:- bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta i gminy, - utrzymanie porządku i czystości w budynku ratusza (piwnicy) oraz przy budynku, - pielęgnacja zieleni na terenie miasta i gminy, - wycinka zakrzaczenia przy
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Prace biurowe: obsługa biura, wprowadzanie dokumentów do systemuJedna zmiana 7-15Miejsce pracy: Elbląg, ul. Niska 8Oferta pracy przeznaczona dla osób z niepełnosprawnościami lub osób na emeryturze. Wymagania:Wymagania konieczne
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Obsługa interesantów, obieg korespondecji w firmie, segregowanie dokumentów, sporządzanie dokumentów w Microsoft Word i Excel, sporządzenie zestawień. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, inne, średni
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Obsługa telefonu, poczty elektronicznej. Dbanie o czystość i porządek w gabinetach. Przygotowywanie oraz asystowanie podczas wizyt pacjentów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:CENTRUM KAMIENIA 1 zmiana 8:00-16:00Spisywanie aut wjeżdżających i wyjeżdżających z wagi Rozliczanie wywiezionego towaru/transportów Segregowanie dokumentów Laminowanie cenówek Obsługa klienta (wstępna)Umiejętność obsługi kompu
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:kontrola stanu i obsługa zamówień art. biurowych i spożywczych, obsługa spotkań, obsługa floty(rej.pojazdów, kontrola ważnosci badań tech.maszyn i urządzeń), współpraca z działem produkcji, kadr, księgowości i certyfikacji ISO
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:wykonywanie prac fizycznych na terenie Gminy Krzymów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrow
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Zakładanie akt osobowych. Przygotowywanie umów.Tworzenie list płac. Obliczanie wysokości wynagrodzeń. Deklaracja ZUS. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcąceInne wymagania: doświ
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY PRACY M.IN. WYMAGANIA NIEZBĘDNE, ZAKRES OBOWIĄZKÓW, WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WYMAGAŃ FORMALNYCH ORAZ ADRES DO PRZESŁANIA OFERT ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE:
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Prowadzenie biura, obsługa klienta indywidualnego, tworzenie ofert. Praca w godz. 8-16 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: prawo jazdy kat. BInne wymagania: Wykształcenie średnie-
2025-03-20 18:41:47Zakres obowiązków:Zarządzanie restauracją w oparciu o współpracę z szefem kuchni Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealneUprawnienia: doświadczenie w pracy w zespole, marketing i zarządzanieInne wymagania: aktualna ks
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/956.htmlZakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem całokształtu spraw zwi
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:- asysta dla Zarządu SM Bałtyk- obsługa strony internetowej Spółdzielni oraz Instagrama- praca w pakiecie Microsoft (Word, Excell)- obsluga poczty elektronicznej Spółdzielni- zastępowanie stanowiska inspektora ds sekretariatu i
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, sanitariatów.I umowa na okres próbny na 1 miesiąc.Praca od godziny 15:00 do 19:00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweInne wymagania: Wykształce
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy; wycieranie kurzy; wynoszenie śmieci; sprzątanie sanitariatów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLNRodzaj umow
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:Przygotowanie akt studenta oraz ich archiwizowanie; prezentowanie harmonogramu zajęć dydaktycznych; prezentowanie harmonogramu konsultacji dla Koordynatora zajęć praktycznych i praktyk zawodowych; prezentowanie pensum dydaktycz
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:praca biurowa, obsługa komputera, przygotowanie dokumentów do biura rachunkowego Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: księgowość / adminstracjaUprawnienia: Znajomość oprogramowania Ms Office
2025-03-20 18:41:46Zakres obowiązków:- Kontakt z klientem. Przyjmowanie dokumentów od klientów. Wprowadzenie dokumentów do komputera do wewnętrznych systemów. Wprowadzanie danych do Excela.- Godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 10:00-18:00 - w zależności o
2025-03-20 18:41:46