Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym w Zamościu Adres ur
2025-03-14 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w Lublinie 3,7Zakres obowiązków:Pisanie pism urzędowych, gromadzenie i porządkowanie dokumentów, prowadzenie oraz obsługa social media. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, dobra organizacja pr
2025-03-11 18:41:31Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy a
2025-03-08 08:50:06Zakres obowiązków:Sporządzanie pism, przyjmowanie korespondencji, obsługa systemu teleinformatycznego, sporządzanie wykazów korespondencji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługa MS Office, obs
2025-03-05 18:41:25Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-28 07:00:58GO-leasing Sp. z o.o 5,0Oferta pracy – asystent Syndyka CV prosimy przesyłać na adres e-mail: syndyk(małpa)nowak-kancelaria.pl BIURO DORADCY RESTRUKTURYZACYJNEGO Doradca Restrukturyzacyjny Marek Nowak Ulica Jana Kilińskiego 89 a 22-400 Zamość Stanowisko: asystent Syndy
2025-02-07 15:06:57- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..
2025-01-14 17:44:11Profi Credit Polska S.AOgólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Rzeszowie współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz..
2024-02-16 16:19:06Profi Credit Polska S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Identyfikowanie potencjalnych klientów biznesowych, - Podejmowanie pierwszego kontaktu z klientem (telefon, mail), - Udział w tworzeniu bazy wiedzy oraz instrukcji, - Odpowiadanie na zapytania klientów oraz stały kontakt, -
2025-03-14 22:30:23Grafton Sp. Z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Realizacja zamówień e-commerce - Obsługa korespondencji e-mail - Wprowadzanie danych do systemu - Współpraca z Działem Produkcji - Kontrola stanów magazynowych - Prowadzenie dokumentacji realizowanych projektów - Budowanie i
2025-03-14 18:30:11PMB YARD SP. Z O.OZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zapewnienie wsparcia o charakterze organizacyjno-administracyjnym dla Dyrektora Generalnego - wsparcie w innych zadaniach administracyjnych - organizacja spotkań oraz podróży służbowych - koordynowanie bieżących działań oper
2025-03-12 15:30:11INTERTOLL POLSKA SP z o.oDyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent w Pierwszym Dziale Czynności Analitycznych Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym w Zamościu Adres ur
2025-03-14 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w Lublinie 3,7Zakres obowiązków:Pisanie pism urzędowych, gromadzenie i porządkowanie dokumentów, prowadzenie oraz obsługa social media. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, dobra organizacja pr
2025-03-11 18:41:31Co będziesz robić? Realizować indywidualne oraz zespołowe cele sprzedażowe i jakościowe. Prowadzić rozmowy telefoniczne oraz obsługiwać aplikacje od kandydatów. Efektywnie korzystać z wewnętrznych systemów rekrutacyjnych. Dobierać oferty pracy a
2025-03-08 08:50:06Zakres obowiązków:Sporządzanie pism, przyjmowanie korespondencji, obsługa systemu teleinformatycznego, sporządzanie wykazów korespondencji. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: obsługa MS Office, obs
2025-03-05 18:41:25Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2025-02-28 07:00:58GO-leasing Sp. z o.o 5,0Oferta pracy – asystent Syndyka CV prosimy przesyłać na adres e-mail: syndyk(małpa)nowak-kancelaria.pl BIURO DORADCY RESTRUKTURYZACYJNEGO Doradca Restrukturyzacyjny Marek Nowak Ulica Jana Kilińskiego 89 a 22-400 Zamość Stanowisko: asystent Syndy
2025-02-07 15:06:57- telefoniczną obsługą gotowych kontaktów przekazanych przez Call Center,- pracą na udostępnionej bazie Klientów,- aktywnym pozyskiwanie Klientów,- finalizacją podpisania umów z Klientami: on-line lub..
2025-01-14 17:44:11Profi Credit Polska S.AOgólnopolska Spółka poszukuje do oddziału w Rzeszowie współpracowników z doświadczeniem w pracy z systemem prowizyjnym. Udzielamy pożyczek pozabankowych, nie odbieramy rat od Klientów!!! U nas będziesz..
2024-02-16 16:19:06Profi Credit Polska S.AOpis stanowiska Obsługa klienta przez telefon i e-mail; Wsparcie techniczne: testy internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje; Zarządzanie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń; Profesjonalne zarządzanie reklamacjami; Sprzedaż dodatkowych
2025-03-14 11:00:03Opis stanowiska Aktywna sprzedaż produktów i usług dla sektora biznesowego Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Realizacja celów sprzedażowych Udział w szkoleniach zawodowych
2025-03-08 11:20:03Zatrudnimy studenta na stanowisko pracownika sekretariatu szkoły. Praca biurowa. Elastyczne godziny pracy. Praca na warszawskiej Ochocie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Praca popołudniami i w weekendy
2025-03-15 21:06:41Poszukujemy do swojego zespołu pracownika recepcji Oczekujemy od kandydata: - dyzpozycyjności, praca w systemie zmianowym 7-15 lub 15 do 23 - praca w święta i weekendy - pozytywne nastawienie - umiejętność pracy w zespole - podstawowa znajomość
2025-03-15 21:06:41Zakres obowiązków:Prace porządkowe, sprzątanie, drobne prace naprawcze w budynku i na zewnątrz, koszenie, grabienie, zamiatanie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLNRodzaj umowy:Umowa o prac
2025-03-15 18:41:43Zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu Spółdzielni: prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbieranie telefonów, udzielanie podstawowych informacji mieszkańcom, obsługa skrzynki e- doręczeń, wsparcie organizacyjne dla Zarządu Sp
2025-03-15 18:41:43Opis zadań:Pracownik biurowy w Wydziale Obsługi Dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: umiejętność obsługi komputera w tym pakietu office (Word, Excel) Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodza
2025-03-15 18:41:43Zakres obowiązków:Wystawianie towarów przez internet do sprzedaży. Sortowanie i uzupełnianie dokumentacji. Praca w godz. 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweUprawnienia: Prawo jazdy kat. B, obsługa kom
2025-03-15 18:41:41Opis zadań:przygotowanie, spisanie i spakowanie dokumentów technicznych w celu przekazania ich do archiwum, wpinanie pism, uzupełnianie spisu spraw, prowadzenie korespondencji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techn
2025-03-15 18:41:41Zakres obowiązków:- obsługa klienta,- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa portali towrayzstw ubezpieczeniowych, - prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: praca w zespole, Obsłu
2025-03-15 18:41:40Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji szkolnej Wymagania:Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkującyUprawnienia: obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcą
2025-03-15 18:41:40Zakres obowiązków:Prace porządkowe na terenie miasta i gminy Nasielsk Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis oferty
2025-03-15 18:41:40Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Recepcjonisty/ki na pełen etat dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży alkoholowej. Praca dostępna od zaraz! Zadania: Organizowanie spotkań i witanie gości; Zarządzaniem obiegiem korespond
2025-03-15 17:55:05Praca Pracownik Biurowy Działu Floty Samochodowej, Solid Security Sp. z o.o., Warszawa
2025-03-15 16:40:31Solid Security Sp. z o. oOpis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa mail
2025-03-15 16:00:02Opis stanowiska Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wspar
2025-03-15 15:31:18Opis stanowiska Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami. Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami. Organizowani
2025-03-15 15:31:18Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworz
2025-03-15 15:31:18