(praca mobilna) obszar operacyjny: Bydgoszcz, Elbląg, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Konin, Koszalin, Kwidzyń, Piła, Poznań, Szczecin, Włocławek, Wrocław, Zielona Góra, Kołobrzeg, Starogard Gdański, Stargard, Grudziądz, Inowrocław, Żagań, Lubin Id
2025-03-11 15:32:14Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Wydział Dochodzeniowo-Śledczy Adres urzędu: 68-100 Żagań ul. Nowogródzka 1 Warunki pracy Praca o charakt
2025-03-07 08:00:02Komenda Powiatowa Policji w ŻaganiuZakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-27 18:41:46Żagań, Lubuska 1 a woj. lubuskie
2025-02-18 16:43:00RossmannZakres obowiązków:organizacja i prowadzenie działalności profilaktycznej w JW 2649 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Psychologia Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na okre
2024-12-19 18:41:26Candidates with student status, available for minimum 20-30 hours per week This is office based work (no remote or hybrid) Hold an active driver's license Have at least completed secondary education (students are particularly encouraged to apply
2025-03-01 10:25:18AUCTANE Poland Sp. z o.oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki - Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli - Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły - Kontrolą prawidłowej realizacji p
2025-02-18 15:30:32Centrum Nauki i Biznesu ŻakZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - Kontrolowanie stanu technicznego obiektu i wszystkich instalacji; - Reagowanie na bieżąco na zaistniałe us
2025-03-15 22:30:05Leroy Merlin Polska SP. z o. oZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Identyfikowanie potencjalnych klientów biznesowych, - Podejmowanie pierwszego kontaktu z klientem (telefon, mail), - Udział w tworzeniu bazy wiedzy oraz instrukcji, - Odpowiadanie na zapytania klientów oraz stały kontakt, -
2025-03-14 22:30:23Grafton Sp. Z o.oZakres obowiązków:Obsługa komputera, obsługa korespondencyjna przychodzącej i wyhodzącej, obsługa dziennika elektronicznego, prowadzenie sekretariatu, zakupy materiałów biurowych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-
2025-03-14 18:41:52Zakres obowiązków:Prowadzenie dokumentacji dot postępowań publicznych, sporzadzanie sprawozdań wg potrzeb, prowadzenie rejestrów. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: obsługa komputeraInne wymagania:
2025-03-10 18:41:42Zakres obowiązków:- weryfikowanie wykonywanych prac porządkowych na hali magazynowej- nadzór nad magazynem sprzętu i odzieży roboczej - zwapnienie sprawnej usługi porządkowej na obiekcie- kontakt z klientem Wymagania:Wymagania konieczne: Wykszta
2025-02-28 18:42:04Zakres obowiązków:Prace administracyjno-biurowe. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Inne wymagania: Mile widziane doświadczenie zawodowe.Mile widziane
2025-02-21 18:41:50Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-19 18:41:40Zakres obowiązków:Zakres obowiązków:pomoc przy obsłudze kas samoobsługowychobsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi proceduramiutrzymanie czystości w miejscu pracydbanie o ekspozycję towarów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze
2025-02-19 18:41:40Zakres obowiązków:Prace gospodarcze.Sprzątanie.Koszenie.Odśnieżanie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawoweInne wymagania: Mile widziane doświadczenie w zawodzie. Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na
2025-03-14 18:41:52Wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku, minimum 2 lata, gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym, 4-brygadowym, proaktywna postawa w szybkim podejmowaniu dec
2025-01-24 16:49:04Arche ConsultingZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - brak Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/warun
2025-03-15 22:31:08Ministerstwo Rozwoju i Technologii w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kompleksowa obsługa biura, - zarządzanie obiegiem dokumentów, - prowadzenie oraz ewidencjonowanie korespondencji, - nadzór oraz zaopatrzenie w materiały biurowe, - prowadzenie dokumentacji firmy, - prowadzenie kasy oraz spor
2025-03-15 22:30:33Air Technika sp. z o.oZatrudnimy studenta na stanowisko pracownika sekretariatu szkoły. Praca biurowa. Elastyczne godziny pracy. Praca na warszawskiej Ochocie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Praca popołudniami i w weekendy
2025-03-15 21:06:41Poszukujemy do swojego zespołu pracownika recepcji Oczekujemy od kandydata: - dyzpozycyjności, praca w systemie zmianowym 7-15 lub 15 do 23 - praca w święta i weekendy - pozytywne nastawienie - umiejętność pracy w zespole - podstawowa znajomość
2025-03-15 21:06:41Zakres obowiązków:Prace porządkowe, sprzątanie, drobne prace naprawcze w budynku i na zewnątrz, koszenie, grabienie, zamiatanie. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLNRodzaj umowy:Umowa o prac
2025-03-15 18:41:43Zakres obowiązków:Obsługa sekretariatu Spółdzielni: prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, odbieranie telefonów, udzielanie podstawowych informacji mieszkańcom, obsługa skrzynki e- doręczeń, wsparcie organizacyjne dla Zarządu Sp
2025-03-15 18:41:43Opis zadań:Pracownik biurowy w Wydziale Obsługi Dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: umiejętność obsługi komputera w tym pakietu office (Word, Excel) Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodza
2025-03-15 18:41:43Zakres obowiązków:Wystawianie towarów przez internet do sprzedaży. Sortowanie i uzupełnianie dokumentacji. Praca w godz. 9-17. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweUprawnienia: Prawo jazdy kat. B, obsługa kom
2025-03-15 18:41:41Opis zadań:przygotowanie, spisanie i spakowanie dokumentów technicznych w celu przekazania ich do archiwum, wpinanie pism, uzupełnianie spisu spraw, prowadzenie korespondencji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, techn
2025-03-15 18:41:41Zakres obowiązków:- obsługa klienta,- obsługa urządzeń biurowych,- obsługa portali towrayzstw ubezpieczeniowych, - prowadzenie dokumentacji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: praca w zespole, Obsłu
2025-03-15 18:41:40Zakres obowiązków:prowadzenie dokumentacji szkolnej Wymagania:Wymagania konieczne: Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkującyUprawnienia: obsługa komputeraWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie ogólnokształcą
2025-03-15 18:41:40Zakres obowiązków:Prace porządkowe na terenie miasta i gminy Nasielsk Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określonyLiczba wolnych miejsc pracy:2Opis oferty
2025-03-15 18:41:40Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Recepcjonisty/ki na pełen etat dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży alkoholowej. Praca dostępna od zaraz! Zadania: Organizowanie spotkań i witanie gości; Zarządzaniem obiegiem korespond
2025-03-15 17:55:05Praca Pracownik Biurowy Działu Floty Samochodowej, Solid Security Sp. z o.o., Warszawa
2025-03-15 16:40:31Solid Security Sp. z o. oOpis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa mail
2025-03-15 16:00:02Opis stanowiska Koordynacja kontaktów z najemcami, klientami, technikami oraz współpraca z firmami zewnętrznymi. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi, tj. przygotowanie raportów, weryfikacja faktur. Nadzór nad umowami. Wspar
2025-03-15 15:31:18