Asystent/ka w dziale księgowości finansowej Dlaczego warto z nami współpracować? Możesz wygodnie organizować swoją pracę: Po upływie stacjonarnego okresu wdrożenia oferujemy
2024-09-28 06:35:06RODL PARTNERAsystent/ka ds. procesów księgowych (SAP) W TEJ ROLI BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: ˗pracę w modułach finansowych w oprogramowaniu SAP ˗dostrzeganie pojawiających się błędów/problemów w
2024-09-28 06:35:06RODL PARTNERFinanse / Bankowość / Księgowość: Audytor finansowy
2024-09-21 08:55:05- Minimum wykształcenie średnie- Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)- Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie na poziomie CEFR C1/ C2- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym CEFR A2/B1
2024-09-18 12:50:09Amazon Fulfillment Poland SP Z O OZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-24 15:30:13ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KZAKRES OBOWIĄZKÓW: - kompleksowa obsługa sklepów internetowych na silnikach Shoper - dbanie o prawidłowe działanie platformy sklepu - wprowadzanie zmian, udogodnień, aktualizacja i dodawanie nowych wtyczek na sklepie - wdrażanie nowych produktów
2025-01-22 22:30:13APS Marcin Walasek Spółka komandytowo-akcyjnaZAKRES OBOWIĄZKÓW: Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby będzie: - obsługa zgłoszeń użytkowników, - rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie kompetencji 1 Linii wsparcia, - analizowanie i przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii ws
2025-01-21 11:30:14COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX), - Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych, - Szkolenie użytkowników, - Zdalna (telefoniczna i poprzez system Hel
2025-01-19 07:30:07COIG SA 4,3ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zakres obowiązków: - przyjmowanie skarg i zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich rejestracja w systemie - udzielenie informacji na temat procesu reklamacyjnego/statusu - przekazywanie złożonych spraw do wyspecjalizowanego zespołu WY
2025-01-24 17:58:07ORIGEN Sp. z o.o. Sp.KTwój zakres obowiązków, zarządzanie dokumentami wpływającymi do Biura Pionu, ich archiwizacja, przygotowywanie i opracowywanie prezentacji, raportów, analiz, tłumaczenie dokumentów służbowych, organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań..
2025-01-24 15:40:52LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2025-01-24 15:36:33LeasingTeam Group 2,8Twój zakres obowiązków, Kontrola jakości świadczonych usług transportowych zewnętrznych firm, a w szczególności przestrzegania procedur realizacji zamówień, prowadzenia dokumentacji sprzedażowej i terminowych wpłat utargów,, Nadzór nad procesem
2025-01-24 13:40:44Twój zakres obowiązków, koordynowanie pracy zespołu oraz codzienne poszukiwanie rozwiązań dotyczących bieżących spraw działu,, współtworzenie zmotywowanego i zaangażowanego zespołu,, dzielenie się wiedzą i wspieranie rozwoju pracowników,,..
2025-01-24 13:40:44Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy.Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do
2025-01-24 13:30:44Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie
2025-01-24 13:30:44Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwa
2025-01-24 13:30:43Specjalista ds. administracji#1321261 Firma Human Park sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Pracownika Biurowego. Jeśli jesteś zorganizowaną, komunikatywną osobą z dobrą znajomością obsługi komputera oraz językiem angielskim, ta oferta jest
2025-01-24 11:01:17Hrappka.plKoordynator ze znajomoscią jęz. rosyjskiego i angielskiego#804801 Koordynator zajmować będzie się opieką nad naszymi pracownikami, tym samym gwarantując sprawną realizacje powierzonych zadań oraz wysoką jakość obsługi.Poszukujemy osoby dla które
2025-01-24 11:01:17Hrappka.plTwój zakres obowiązków, nadzór nad obiegiem dokumentów, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, sporządzanie pism, wniosków oraz zestawień, segregowanie i archiwizowanie dokumentów, weryfikacja poprawności faktur z umowami i zleceniami oraz z..
2025-01-24 10:40:38Twój zakres obowiązków, pomoc przy organizacji i obsłudze sekretariatu/biura, ewidencjonowanie i koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących w firmie, obsługa spotkań,, bieżące prace sekretarskie,, obsługa telefonów i..
2025-01-24 10:40:38Twój zakres obowiązków, Pracowałeś wcześniej w tej branży to SUPER!, Jeśli nie, to się nie przejmuj! Nauczymy Cię wszystkiego!, , Jako Asystent będziesz:, , - brał udział w codziennych operacjach działowych, w tym obsłudze klientów,..
2025-01-24 10:40:38Twój zakres obowiązków • prowadzenie sekretariatu • logistyka działalności biura • przygotowanie i wysyłka korespondencji • pilnowania terminowości obiegu dokumentów • utrzymania wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej • wsparcia..
2025-01-24 09:41:45Kl zewnetrzny 4,0Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy zakładaniu i aktualizacji akt pracowniczych, Uczestnictwo w procesach rekrutacji (administrowanie systemem rekrutacyjnym, selekcja CV, prowadzenie pierwszych rozmów), Wsparcie w obszarze administracji biura
2025-01-24 09:40:42Aplikuj do nas, jeśli: posiadasz min. 5 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku pracy; znasz międzynarodowe rynki i specyfikę sprzedaży w różnych regionach świata; znasz przepisy celne i regulacje prawne związane z exportem; posi
2025-01-24 09:20:04ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, informatyczne - Zawody: Technik informatyk* (wymagany staż - lata: 1) - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJE
2025-01-24 07:30:57WOJSKOWY ODDZIAL GOSPODARCZYZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy,Dokładność,Umiejętność obsługi programu MsOffice - EXCEL,Rzetelność,Umiejętność obsł
2025-01-24 07:30:57KANCELARIA KSIĘGOWO PODATKOWA EWA SIEWIERSKA 5,0ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - Praca administracyjno-biurowa - Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie - Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka d
2025-01-23 22:30:50Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - Praca administracyjno-biurowa - Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie - Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka d
2025-01-23 22:30:50Izba Administracji Skarbowej w Katowicach 3,7Zakres obowiązków:- Obsługa klienta kancelarii. Sporządzanie pism. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Kontakt z Urzędami oraz ZUS-em. Dbanie o wizerunek firmy. Wyjazdy do klientów (dostarczanie lub odbieranie dokumentów).- Zlecenie wyko
2025-01-23 18:41:33Zakres obowiązków:- Zakres obowiązków: 1. Obsługiwanie korespondencji firmowej,2. planowanie i organizacja spotkań,3. przyjmowanie i obsługa interesantów,4. udzielanie informacji interesantom (w tym: telefonicznie, e-mailowo),5. przygotowywanie
2025-01-23 18:41:33Zakres obowiązków:Wykształcenie: min. średnie techniczne o profilu informatycznym; min rok doświadczenia zawodowego w działach informatycznych; dobra znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem, administrowaniem sieciami, tworzeniem stron w
2025-01-23 18:41:33Opis zadań:obsługa urządzeń biurowych, obsługa skrzynki mailowej, pomoc w rozpisywaniu zleceń produkcyjnych, pomoc w wystawianiu zamówień dla klientów, opisywanie paczek do wysyłek, zamawianie kuriera, kontakt telefoniczny z klientem Wymagania:W
2025-01-23 18:41:33Twój zakres obowiązków, Rozwój świadczenia opieki domowej dla pacjentów wentylowanych mechanicznie (pod respiratorem) na terenie woj. śląskiego i małopolskiego , Kontakty z oddziałami szpitalnymi w tym: OAITM, pulmonologia, Rekrutacja personelu
2025-01-23 16:40:33Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem opakowań,, Rozliczanie oraz kontrola dokumentów załadunku,, Ustalanie sald opakowań z dostawcami, odbiorcami i sklepami firmowymi,, Codzienna kontrola buforów palet i pojemników
2025-01-23 15:40:52