Zakres obowiązków: Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsłu
2025-01-03 16:10:03Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem zleceń: od oferty do obsługi klienta i realizacji zamówienia Koordynacja pracy zespołu mechaników Współpraca z działami: nowe i używane maszyny, wynajem Zapewnienie wysokiej jakości usług serwi
2025-01-19 14:10:02Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-20 10:10:43Zakres obowiązków:Prowadzenie kadr oraz przygotowanie list płac do bruttaMiejsce pracy: Zabrze-Rokitnica. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywność, su
2025-01-20 18:41:36Opis zadań:osoby zarejestriowane w PUP Zabrze Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:4Opis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych
2025-01-15 18:41:47Opis zadań:osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie
2025-01-15 18:41:47Finanse / Bankowość / Księgowość: Audytor finansowy
2025-01-15 08:55:07Opis zadań:osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Stypendium brutto: 1 994,40 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyLiczba wolnych miejsc pracy:3Opis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych
2025-01-14 18:42:16Twój zakres obowiązków, Wsparcie badań sprawozdań finansowych i przeglądów ksiąg rachunkowych, Sporządzanie dokumentacji z badań i przeglądów..
2025-01-14 12:40:44Jesteśmy firmą z ponad 20 letnim doświadczenie . Z uwagi na ciągły rozwój poszukujemy do naszego zespołu Specjalistę ds. BHP i PPOŻ OBOWIĄZKI: kontrola warunków pracy, składanie wniosków i aktywne uczestnictwo w celu podnoszenia standardów BHP i
2025-01-14 05:07:22Czy jesteś osobą energiczną, zorganizowaną i chcesz rozwijać swoje umiejętności rosnącej się branży ubezpieczeń? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Właśnie poszukujemy ambitnej i zmotywowanej osoby, która będzie wspierać Agentów ubezpieczeniowyc
2025-01-12 16:43:46Kierownik techniczny obiektuTwój zakres obowiązków Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektu zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego, Utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem obiektu oraz najemcami i zapewnienie wysokiego s
2025-01-11 07:01:55Zinel Facility Management Sp. z.o oTwój zakres obowiązków, Utrzymanie infrastruktury technicznej obiektu zgodnie z wymogami technicznymi oraz prawa budowlanego,, Utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem obiektu oraz najemcami i zapewnienie wysokiego standardu świadczonych usług,..
2025-01-10 11:40:33ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Inne wymagania: Wymagania niezbędne- wykształcenie średnie/wyższe magisterskie lub licencjackie preferowane kierunki to administracja, prawo
2025-01-09 07:30:58ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH 1,7Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- prowadzenie dokumentacji studenckiej zarządzanie pełną dokumentacją studentów, w tym akt osobowych, wyników egzaminów oraz innych niezbędnych dokumentów- obsługa interesantów bezpośrednia, telefoniczna
2025-01-08 18:41:37Adecco jest światowym liderem branży doradztwa personalnego, usług i rozwiązań HR. Jest częścią The Adecco Group, obecnego w 60 krajach na całym świecie. Ma ponad 50 lat doświadczenia w bra
2025-01-08 15:36:51Adecco Poland Sp. z o. o 4,4Opis stanowiska Zatrudnimy rzetelną oraz doświadczoną osobę do pracy biurowej. Wymagania: - wykształcenie: techniczne - umiejętność inicjatywy w prowadzeniu projektów - bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów, w tym MS Office - z
2025-01-08 07:31:44Poszukujemy REFERENTA D/S BIUROWYCH REFERENT D/S BIUROWYCHObowiązki Obsługa płacowo-kadrowa (w tym zatrudnianie cudzoziemców) - WARUNEK KONIECZNY Zarządzanie flotą ( pilnowanie terminów ubezpieczeń i przeglądów samochodów oraz sprzętu budowlaneg
2025-01-08 07:01:06Em-bud Studio 2000 sp. zo.oTwój zakres obowiązków, 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami, Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile, Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem..
2025-01-03 09:40:25Jeśli szukasz firmy, która stawia na innowacje i rozwój, dołącz do INNPRO!Jesteśmy międzynarodowym dystrybutorem elektroniki użytkowej i nowych technologii, działającym na rynku od 2013 roku. Zaczynaliśmy od dystrybucji dronów, a dziś współpracu
2024-12-28 07:01:22Innpro robert błędowski spółka z ograniczoną... 3,4Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa Biura Zarządu oraz sekretariatu (kalendarz spotkań, obsługa telefoniczna, obsługa maila, zarządzanie salą konferencyjną),, Organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych,, Przyjmowanie gości..
2024-12-19 11:40:40ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne - Inne wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, wymagana obsługa komputera (w tym Word, Excel) oraz min. 5 lat doświadczenia w pracy
2024-12-19 07:30:58INSTALATOR s.c. Anna Jędrzejewska, Kazimierz...Zakres obowiązków:praca biurowa - zajmowanie się sprawami pracowniczymi, księgowymi, zakupami. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inneInne wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, wymagana obsługa komput
2024-12-18 18:41:43Zabrze, plut. Ryszarda Szkubacza 1 woj. śląskie
2024-12-18 16:43:02RossmannTwój zakres obowiązków, Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur zakupu oraz innych dowodów księgowych, rozliczanie delegacji pracowniczych, rozliczanie kosztów na poszczególne budżety zgodnie z zawartymi kontraktami..
2024-12-05 19:40:03Twój zakres obowiązków, 1) Wyszukiwanie i opracowywanie planów wzrostu biznesu i przychodów m.in. poprzez:, a. poszukiwanie i identyfikowanie nowych trendów oraz obszarów do rozwoju naszych produktów;, b. zwinną adaptację firmy do zmian..
2024-12-05 16:40:30Twój zakres obowiązków, Organizowanie przepustek dla odwiedzających zgodnie z wymaganiami, Administracja połączeń przychodzących i wychodzących oraz obsługa skrzynki mailowej, Koordynacja obiegu dokumentów, Prowadzenie rejestru dokumentacji..
2024-12-05 12:40:45Twój zakres obowiązków, Poszukując nowych rozwiązań, rozwiniesz strukturę sprzedaży., Wspierając podległy zespół, będziesz nim efektywnie zarządzać (m.in. poprzez delegowanie, motywowanie, rozliczanie)., Dzięki zaproponowanym przez Ciebie..
2024-12-03 13:40:43Twój zakres obowiązków, Wsparcie działu poprzez wykonywanie bieżących prac administracyjnych, Kontakt z pracownikami i kandydatami w kwestiach związanych z zatrudnieniem, Obsługa telefonu, poczty elektronicznej i sprzętu biurowego, Wprowadzanie i..
2024-11-30 22:40:06W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-27 08:21:57Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-27 08:21:56Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-27 08:21:55Carloss Marketing - MediaTwój zakres obowiązków, ASYSTENT KAS SAMOOBSŁUGOWYCH - praca w sklepie, Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w sklepie , Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Aktualne orzeczenie o..
2024-11-25 10:40:40Twój zakres obowiązków, Realizacja projektów IT zgodnie ze strategią rozwoju firmy i biznesowymi priorytetami., Współpraca z zespołami IT w ramach grupy kapitałowej Hunter Douglas Group., Zarządzanie zespołem specjalistów IT oraz nadzór nad..
2024-11-21 13:40:37Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie,, prowadzenie kasy firmowej spółki,, wystawianie faktur, faktur korygujących,, obsługa BDO,, sporządzanie zestawień..
2024-11-19 11:40:56Zatrudnimy rzetelną osobę do pracy na stanowisku asystentki księgowej. Wymagania: - wykształcenie ekonomiczne - bardzo dobra znajomość obsługi komputera Zakres obowiązków: - księgowanie faktur, wystawianie kompensat Oferujemy: Zatrudnienie w ram
2024-11-13 09:58:35Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa sekretariatu., Prowadzenie bieżących spraw kancelaryjno-administracyjnych., Organizowanie i obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości, prowadzenie kalendarza spotkań., Organizowanie podróży..
2024-11-07 19:40:07Ul. Dr. Henryka Jordana 88
2024-11-05 09:54:06JM elektronik Sp. z o.oDyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jedno
2024-11-03 11:00:51GO-leasing Sp. z o.o 5,0Twój zakres obowiązków, Fakturowanie kontrahentów i kompletacja dokumentów, Obsługa firmowej korespondencji wychodzącej / przychodzącej / wysyłanie korespondencji, Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami, Prowadzenie kalendarza firmy, Wprowadzanie..
2024-10-16 09:40:46Twój zakres obowiązków, rozszerzanie naszej bazy klientów: aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów (w tym min. poprzez organizacje konferencji, szkoleń itp.);, efektywne zarządzanie danymi klientów: skrupulatne wprowadzanie i aktualizowanie..
2024-10-14 23:40:02Twój zakres obowiązków, Prowadzenie rozliczeń płatności krajowych i zagranicznych, Księgowanie i rozliczanie faktur zewnętrznych i wewnętrznych, Uzgadnianie kont rozrachunkowych, Przygotowywanie danych do raportów, Uzgadnianie ewidencji sprzedaży..
2024-10-14 15:40:59Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji projektów handlowych,, utrzymywanie i rozwój kontaktów z obecnymi klientami,, kompleksowa realizacja dokumentacyjna procesu sprzedaży – oferta, przyjęcie zamówienia, potwierdzenie zamówienia,..
2024-10-07 12:41:31Budowanie od podstaw podległego obszaru - greenfield Organizacja stawiająca na wartości, leadership i pasję
2024-10-02 17:59:02Finanse / Bankowość / Księgowość: Audytor finansowy
2024-09-21 08:55:05Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-20 10:10:43Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-20 10:10:43Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych
2025-01-20 13:30:15Wymiar czasu pracy: Pełny etat. Rodzaj pracy: Praca stacjonarna. Kluczowe kompetencje Kandydata: Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, swobodna komunikacja w języku angielskim, bardzo dobre umiejętności organizacyjne.Wyma
2025-01-20 12:51:56Opis stanowiska Tworzenie i zarządzanie dokumentacją jakościową i technologiczną, Opracowywanie instrukcji technicznych oraz standardów jakościowych, Nadzorowanie zgodności z normami technicznymi i prawem, Monitorowanie i optymalizacja procesów
2025-01-20 11:19:02Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-20 10:10:43ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Uprawnienia: znajomość programu Symfonia,obsługa komputera - Inne wymagania: Wymagane wykształcenie średnie mile widziane wyższe, znajomość programu Symfonia, doświadczenie w biurze r
2025-01-21 07:31:01Park pamięci spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę w zastępstwie WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Wymagania niezbędne- wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjata- min. 2 letnie doświadczenie w realizacji zamówie
2025-01-21 07:31:01ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH 1,7ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Inne wymagania: Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w prz
2025-01-21 07:31:01SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY... 4,2ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas nieokreślony WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne - Inne wymagania: Wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność
2025-01-21 07:31:01Alumodern spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto:
2025-01-21 07:31:01GLIWICEDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: Architerktura - Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera,Umiejętność obsługi pakietu MS Office - Inne wymagania: Wymagane wykształ
2025-01-21 07:31:01DINO POLSKA S.A 4,0Twój zakres obowiązków: - Koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia dla produkcji, magazynowania - Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie cen, monitorowanie jakości dostaw i rozwiązywanie ewentualnych problemów - Zamawianie..
2025-01-21 06:51:00Aktualnie dla naszego Klienta szukamy osoby na stanowisko : Księgowa / Księgowy Siedziba firmy – Gliwice UoP lub B2B - 12-20 000 brutto plus premie Zakres obowiązków : • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; •..
2025-01-21 06:09:05Doświadczenie w branży budowlanej, deweloperskiej . fotowoltaicznej - mile wdziane Komunikatywny j angielski Twój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac,..
2025-01-21 05:57:41Zakres obowiązków:obsługa klienta w biurze obsługi klienta, obsługa telefoniczna / mailowa klientów, sprzedaż usług telekomunikacyjnych, archiwizacja i obieg elektroniczny dokumentów klientów, dbanie o porządek w biurze obsługi klienta; praca w
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:- Zakres obowiązków:Przygotowanie, przeprowadzanie i koordynowanie procedury o zamówienie publiczne dla dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującym stanem prawnym, a w szczególności:1. ustalanie, w porozumieniu z
2025-01-20 18:41:36Opis zadań:Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: średnie; zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentacji, telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta, obsłu
2025-01-20 18:41:36Opis zadań:Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: średnie; zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem dokumentów, archiwizacja dokumentacji, telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta, obsłu
2025-01-20 18:41:36Opis zadań:Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: wyższe lub rozpoczęte studia; bardzo dobra znajomość Ms Office w szczególności Word, Excel; umiejętność współpracy i komunikacji w zesp
2025-01-20 18:41:36Opis zadań:Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min.średnie; znajomość techniki biurowej, podstawowa znajomość pakietu Office; zakres obowiązków: obsługa korespondencji, archowizacja
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:obsługa rodzin, obsługa firm pogrzebowych, prowadzenie ksiąg cmentarnych, rozliczane kosztów pogrzebu, przygotowanie dokumentacji dla ZUS, wystawianie faktur,udzielanie informacji telefonicznej o ofercie. Wymagania:Wymagania ko
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:- Udział w składaniu dokumentacji projektowej. Wsparcie prac projektantów (m.in. przygotowywanie wniosków dotyczących uzgodnień). Udział w spotkaniach działu projektowego. Wprowadzanie i uzupełnienie danych w systemie. Współpra
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:kompleksowa obsługa klientów, segregowanie dokumentów/korespondencji, wystawianie faktur.* praca w systemie 2-zmianowym: 07:0015:00, 10:00-18:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:Opis stanowiska pracy :- analiza i wycena zapotrzebowań przesyłanych do Działu Zaopatrzenia przez jednostki organizacyjne Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, branża: odczynniki, leki, kosmetyki- sporządzanie dokumentów w procesi
2025-01-20 18:41:36Zakres obowiązków:- Asystowanie w wykonywaniu zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologii. Asys
2025-01-20 18:41:36Twój zakres obowiązków, Profesjonalna obsługa klientów – telefoniczna, mailowa oraz bezpośrednia, Tworzenie, porządkowanie i weryfikacja dokumentów, Obsługa umów – ich przygotowywanie i podpisywanie z klientami, Wspieranie pracy biura oraz innyc
2025-01-20 15:40:39Zakres obowiązków:- udział w przygotowywaniu kosztorysów wielobranżowych w zakresie branży drogowej i infrastrukturalnej,- udział przy opracowywaniu Specyfikacji Technicznych,- przygotowywanie przedmiarów robót i innych
2025-01-20 14:54:05TRAKT 4,2Twój zakres obowiązków • prowadzenie sekretariatu • logistyka działalności biura • przygotowanie i wysyłka korespondencji • pilnowania terminowości obiegu dokumentów • utrzymania wysokiego poziomu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej • wsparcia..
2025-01-20 12:11:47Kl zewnetrzny 4,0Wsparcie przy opracowywaniu i aktualizacji planów rzeczowo –finansowych/harmonogramów, weryfikacja realizacji założeń z opracowanych planów, monitorowanie odchyleń, tworzenie raportów, zestawień, informacji o realizacji harmonogramu budowy, moni
2025-01-20 10:10:43Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa dokumentacji transportowej (krajowej i międzynarodowej), obsługa zwrotów na magazynie, wyjaśnianie błędów w przesyłkach, rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych, wsparcie dla pracowników..
2025-01-20 09:40:35Oferujemy pracę dla rekruterki / koordynatorki hostess (branża erotyczna).Zadania: aktywne pozyskiwanie nowych dziewczyn do pracy, koordynacja zleceń, pomoc w organizacji eventow, przeprowadzenie rozm ów kwalifikacyjnych.Oferujemy atrakcyjne wyn
2025-01-20 04:10:06