Opis stanowiska: Doradztwo i dobór technologicznych rozwiązań w zakresie napędów mechanicznych i elektrycznych. Tworzenie ofert handlowych. Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Praca nad projektami i współpraca z producentami. Uczestnictw
2025-01-18 12:50:01ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - zarządzanie portfelem projektów; - organizacja oraz koordynacja prac wykonawczych; - wspieranie kierownika budowy w codziennych pracach i realizacji procesu; - nadzór nad logistyką materiałową i narzędziową, zarządzanie maga
2025-01-09 15:30:12B8 recruitment sp. z o.oOpis stanowiska: Wprowadzanie danych dotyczących serwisu do systemu Pisanie i wysyłanie korespondencji Organizacja oraz wysyłka materiałów szkoleniowych Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki i kserokopiarki Obliczanie wynagrodzeń dla s
2025-01-16 10:05:03Zakres obowiązków:Zarządzanie biurem:Organizacja codziennych działań biura.Nadzór nad pracą zespołu.Utrzymanie porządku i efektywności w biurze.Koordynacja dostaw i zamówień biurowych.Obsługa klienta:Odpowiadanie na zapytania klientów (telefonic
2025-01-15 18:41:43Twój zakres obowiązków, planowanie grafiku prac montażowych, kontakt z klientem, koordynacja dostaw stolarki i materiałów, przygotowanie dokumentacji wykonawczej, rozliczenie wykonanych prac, wprowadzanie informacji do bazy danych..
2025-01-15 15:40:40Logwin to globalna firma logistyczna, której motorem jest stale rosnący zespół profesjonalistów i entuzjastów branży TSL. Jakie zadania na Ciebie czekają:Realizacja procesu operacyjnego dla transportu..
2025-01-15 15:06:17Logwin Poland Sp. z o.o 3,7O nasMS Services to zgrany zespół specjalistów, który od 20 lat wspiera z sukcesem Klientów w zakresie outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, promocji sprzedaży, badań i audytów. Współpracujemy z..
2025-01-15 14:04:37MS SERVICES Sp. z o. o 2,5Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji kadrowo-płacowej, ewidencjonowanie danych w systemie kadrowo-płacowym ENOVA, obsługa pracowniczych planów kapitałowych, zatrudnianie obcokrajowców (przygotowywanie..
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Analiza procesów finansowych klientów oraz dostosowywanie systemu ERP do ich potrzeb., Konfiguracja i parametryzacja modułów finansowych (np. księga główna, należności, zobowiązania, raportowanie)., Współpraca z zespołem
2025-01-15 13:40:38Wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach, pomoc przy procesowaniu faktur i dokumentacji księgowej, archiwizacja i segregowanie dokumentów, przygotowywanie zestawień faktur zakupowych. doświadczenie w pracy biurowej, obsługa pakietu Offic
2025-01-15 11:54:12Twój zakres obowiązków, przygotowywanie umów, pism i dokumentów, odbieranie telefonów, mailing korespondencji do klientów, przyjmowanie dokumentów od klientów, dzielenie faktur na sprzedażowe i kosztowe, układanie faktur wg dat, skanowanie,..
2025-01-15 11:40:39Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna operacji magazynowych, Sporządzanie dokumentów przyjęcia i wydania towarów, Rejestracja przesyłek magazynowych w systemie transportowym oraz systemie obrotu paletowego, Kompletowanie dokumentów dla
2025-01-15 09:40:34Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewn
2025-01-15 08:50:37Twój zakres obowiązków, organizacja obsługi w zakresie technicznego utrzymania obiektu logistycznego, nadzór i eksploatacja urządzeń, systemów i instalacji w obiekcie, kierowanie zespołem pracowników; organizacja i rozliczanie czasu pracy..
2025-01-15 08:40:13Główne obowiązki: wpisanie dokumentów serwisowych do programu sporządzanie i wysyłka pism kompletowanie i wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych obsługa urządzeń biurowych drukarka czy kserokopiarka naliczanie wynagrodzeń serwisantów telefoni
2025-01-15 07:25:20Dzieci pod opieką: 1; Szczegóły: - Doświadczenie:: brak - Osoba niepaląca Praca z zamieszkaniem: Nie Wymiar czasu pracy: Część etatu Wymiar czasowy: Początek: 2025-01-14, na czas nieokreślony Wynagrodzenie: 35 zł za godzinę Ogłoszenie ważne do:
2025-01-15 06:45:04Co oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, przewidywany okres zatrudnienia – rok z możliwością przedłużenia, pracę na cały etat w godzinach 8:00-16:00, pracę stacjonarną w zakładzie produkcyjnym na wrocławskim Tarnogaju, re
2025-01-14 21:25:52Twój zakres obowiązków Księgowanie dokumentów i sprawdzanie poprawności faktur Kontrola kosztów i pomoc w opisywaniu faktur kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych w firmie Prowadz
2025-01-14 18:25:42Oczekujemy: minimum pięcioletniego doświadczenia w zarządzaniu złożonymi procesami biznesowymi szerokiej wiedzy z obszaru logistyki i przepływu towaru znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomi
2025-01-14 17:03:08KauflandTwój zakres obowiązków, koordynowanie oraz wspieranie w codziennej pracy Członków Zarządu, koordynowanie kalendarzy spotkań przełożonych, organizowanie spotkań biznesowych, Zarządzanie korespondencją i pocztą przychodzącą dla zarządu, uczestnict
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją i dokumentacją biurową, Organizacja spotkań i wydarzeń firmowych, Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych, Utrzymywanie porządku i efektywności w biurze, Komunikacja z..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Planowanie i realizacja procesów logistycznych związanych z obsługą klientów, Realizowanie projektów w obszarze optymalizacji procesów przedsiębiorstwa, Współpraca z pracownikami i podwykonawcami na terenie całej Polski,
2025-01-14 16:40:31Grupa Edukacja zatrudni osobę na stanowisko Sekretarka w Liceum Ogólnokształcącym „Edukacja”. Wymagania: • wykształcenie wyższe z zakresu administracji, zarządzania lub ekonomii
2025-01-14 15:36:19Liceum Ogólnokształcące EdukacjaFirma S7 Health przedstawia propozycje współpracy dla osób z oryginalną osobowością, kreatywnych i przebojowych. Minimalne wymagania stawiane przez nas to do dostęp do Internetu i umiejętność korzystania z niego. W zamian oferujemy wiele korzyśc
2025-01-14 15:07:13Twój zakres obowiązków, Zarządzanie procesami magazynowymi, w tym przyjęciami, wysyłkami, montażem i kontrolą zapasów., Kontrola jakości, zarządzanie procesami AQL oraz prace korygujące., Wsparcie w procesie realizacji zamówień oraz specyficznyc
2025-01-14 14:40:48Twój zakres obowiązków, Prowadzenie postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych zgodnie z przepisami prawa;, Przygotowywanie wniosków, pism procesowych i dokumentów związanych z postępowaniami pod nadzorem merytorycznym pełnomocników;,..
2025-01-14 11:40:45Twój zakres obowiązków, zapewnienie właściwej dostępności towarowej w magazynach i marketach oraz sterowanie procesami związanymi z przepływem towaru, budowanie strategii i aktywne uczestnictwo w procesie zarządzania przepływem towar,..
2025-01-14 10:40:41Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Samodzielny referent Do spraw: udostępniania i upowszechniania informacji statystycznych w Oddziale w Legnicy Adres urzędu: 50-950 Wrocł
2025-01-14 08:00:07Urząd Statystyczny we WrocławiuOpis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Prac
2025-01-14 07:25:13Opis stanowiska wsparcie w opracowaniu dokumentacji systemowej (system zarządzania BHP zgodny z ISO 45001; system zarządzania środowiskowego zgodny z ISO 14001 oraz pokrewne); uczestnictwo w procesie oceny EcoVadis oraz wsparcie w przygotowaniu
2025-01-14 07:25:13Nasza firma świadcząca usługi z zarządzania BHP na dużych projektach inwestycyjnych i remontowych w związku z ciągłym rozwojem obecnie poszukuje: SPECJALISTĘ DS. BHP Nr ref: 01/01/2025 Wrocław Miejsce pracy: WROCŁAW (woj. Dolnośląskie) Wymagania
2025-01-13 21:07:16Twój zakres obowiązków, Zarządzaniem korespondencją, zarówno wchodzącą, jak i wychodzącą, w tym e-mailem oraz przygotowywaniem i wysyłaniem oficjalnych pism i notatek,, Dbaniem o estetykę i porządek w biurze, zarządzaniem zapasami biurowymi, w t
2025-01-13 18:40:04Młodszy konsultant w dziale Audytu Oferujemy ˗ ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku ˗ możliwość pracy z międzynarodowymi klientami ˗ możliwość rozwijania języka obcego zarówno
2025-01-13 17:35:10RODL PARTNERStarszy konsultant w dziale audytu DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ? Możesz wygodnie organizować swoją pracę: Po upływie stacjonarnego okresu wdrożenia oferujemy możliwość pracy
2025-01-13 17:35:10RODL PARTNERTwój zakres obowiązków, Archiwizacja dokumentów, Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji, Wprowadzanie faktur do systemu, Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami i firmami obsługującymi wspólnoty mieszkaniowe, Pomoc księgowym i..
2025-01-13 16:40:32Twój zakres obowiązków, obsługa bieżąca recepcji, obsługa korespondencji, faktur i innej dokumentacji firmowej, skanowanie i archiwizacja dokumentów, rejestracja w systemie (umowy z klientami i dostawcami), obsługa dokumentów finansowych oraz..
2025-01-13 15:41:05Twój zakres obowiązków, organizacja spektakli i wydarzeń Teatru AST w zakresie pozyskiwania widzów, w tym grup, prowadzenie rezerwacji i sprzedaży biletów na spektakle i wydarzenia Teatru AST w systemie EuroBilet, wraz z raportowaniem sprzedaży
2025-01-13 13:41:01Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem handlowym w dziale Kosmetologii, Medycyny Estetycznej i Chirurgii , Odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych oraz wyników finansowych działu wraz z raportowaniem do Dyrektora Działu..
2025-01-13 11:40:49Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie spotkań, Przyjmowanie gości, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Rezerwacje lotów, samochodów, noclegów w kraju i za granicą, Przyjmowanie faktur kosztowych i wprowadzanie do systemu CRM,..
2025-01-13 10:40:45Twój zakres obowiązków, Planowanie i koordynowanie wyjazdów służbowych pracowników na projekty;, Rezerwacja i zakup biletów na przejazdy;, Współpraca z działem logistyki w celu organizacji zamówień na odzież pracowniczą, zakwaterowanie, transport..
2025-01-13 10:40:45Twój zakres obowiązków, Codzienna obsługa biura i dbanie o jego sprawne funkcjonowanie, Obsługa interesantów i gości – z uśmiechem i profesjonalizmem, Fakturowanie bieżącej sprzedaży oraz wprowadzanie danych do systemu księgowego, Obsługa poczty..
2025-01-13 08:40:12Jeżeli uwielbiasz film „Diabeł ubiera się u Prady” to czytasz właściwą ofertę pracy, dla naszego klienta który produkuje wypasione skrzynie dla branży militarnej poszukujemy osoby do zadań specialnych. Obecnie poszukujemy na stanowisko: ASYSTENT
2025-01-13 07:01:27Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 4,4Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Zakres obowiązków Kluczowe zadania dotyczą: wsparcia zespołu produkcji w przygotowywaniu dokumentacji procesowej, udziału w przeprowadzaniu audytów procesów produkcyjnych, przygotowywania raport
2025-01-11 08:22:02Antolin SilesiaZakres obowiązków:Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość microsoft office, obsluga monitoringu, obsługa systemu rozliczeniowego e-lizak, ustalanie grafików, koordynowanie zespołem pracowników względem stanowisk pracy, kontakt z księ
2025-01-10 18:41:34Twój zakres obowiązków, Osoba na stanowisku Asystenta/ki biura będzie odpowiedzialna za sprawne funkcjonowanie sekretariatu biura., Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, sumienną i posiadasz już doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu i/lub chcesz..
2025-01-10 16:40:26Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów sporządzanie planów i analiz oraz raportów do systemów elektronicznych (GUS, POL-on), prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wysokości, pr
2025-01-10 14:28:01Praca w Centrum Medycznym LUX MED Stomatologia przy ul. Piotra Skargi 3 we Wrocławiu.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Praca w wymiarze około 100-120 godzin miesięcznie. Twoją rolą będzie:bezpośrednia..
2025-01-10 12:02:21LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Opieka nad grupą obecnych Klientów, przygotowywanie kalkulacji, ofert i dokumentów;, Budowanie bazy potencjalnych Klientów. ..
2025-01-10 11:40:33Twój zakres obowiązków, współpraca z Kierownikiem Kontraktu i innymi członkami zespołu w poszczególnych fazach realizacji projektu,, przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną,, koordynowanie robót oraz nadzór techniczny nad..
2025-01-10 10:40:35Twój zakres obowiązków, Wyszukiwanie informacji o przetargach oraz składanie ofert., Analiza ogłoszeń przetargowych i weryfikacja dokumentacji pod kątem zgodności z wymaganiami., Przygotowywanie ofert przetargowych, w tym uzupełnianie oraz..
2025-01-10 09:40:29Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewn
2025-01-15 08:50:37Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów sporządzanie planów i analiz oraz raportów do systemów elektronicznych (GUS, POL-on), prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wysokości, pr
2025-01-10 14:28:01