Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z modułem Microsoft Dynamics 365 Supply Chain lub pokrewnymi systemami ERP. Znajomość kluczowych funkcjonalności modułu Supply Chain, w tym zarządzania zapasami, produkcji, dystrybucji i logistyki. Doświadc
2024-12-05 13:48:39Link GroupSpodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustraszona/
2024-11-29 11:53:42eConsultingZnajomość języka angielskiego biznesowego – min. B2 Język niemiecki będzie dodatkowym atutem Znajomość SAP – mile widziana Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane Dobra organizacja pracy Samodzielność, komunikatywność, profesjonaliz
2024-12-04 10:56:24ManpowerRequirements Excellent M365 / Outlook skills a necessity with a proactive attitude when managing diaries and logistics Able to manage competing time-sensitive priorities and tasks. Demonstrates dependability and high attention to detail along wi
2024-12-03 09:30:27DevireKontraktor Sp. z o.o., specjalizuje się w realizacji projektów aktywizacji zawodowej współfinansowanych z EFS Plus na terenie całego kraju. W związku z realizacją nowego projektu na terenie woj. mazowieckiego poszukujemy kandydata/ kandydatki na..
2025-01-15 22:07:54Kontraktor Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, O nas, Jesteśmy agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w tworzeniu spersonalizowanych rozwiązań rekrutacyjnych, RPO (Recruitment Process Outsourcing) oraz usługach kadrowo-płacowych. Naszym celem jest budowanie..
2025-01-15 19:40:04Opis zadań:kontrola nad korespondencją,prowadzenie rejestrów,sporządzanie pism,kontakty z klientami Wymagania: Stypendium brutto: 1 994,4 PLNRodzaj umowy:Nie dotyczyOpis oferty:Oferta dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracySposób aplikowania:
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:Telefoniczna obsługa klienta, przygotowanie wycen, koordynacja prac serwisowych i obsługa stałych klientów firmy, przyjmowanie i zarządarznia zamównieniami klienta. Możliwa praca na czas nieokreslony lub określony. Wymagania:Wy
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:a) Prowadzenie ewidencji materiałowo-finansowej związanej z gospodarką materiałową w Sekcji Uzbrojenia i Elektroniki; b) Zgodne z przepisami, terminowe sporządzanie zdarzeń gospodarczych i finansowych oraz transmisji systemowyc
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:Szczegółowy zakres wykonywania czynności przez asystenta prokuratora określają przepisy Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 sierpnia 2016 roku w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności ptzez a
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:- biegła obsługa komputera i programów biurowych takich jak Microsoft Office, - obsługa systemów egzaminacyjnych: SIO EO, SIO EPKZ,- obsługa dziennika Elektronicznego Librus i e-sekretariat. - znajomość pracy z dokumentacją ucz
2025-01-15 18:41:45Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji i pierwszego kontaktu z gośćmi oraz klientami Instytutu., Odbieranie i przekazywanie telefonów oraz wiadomości e-mail., Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą., Zajmowanie się obiegiem..
2025-01-15 17:40:26Twój zakres obowiązków, wspieranie Zarządu organizacji w bieżącej pracy – wyszukiwanie informacji, przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień, wsparcie managerów przy pracy z produktem: portfolio produktowe, kontrola i wystawianie dokument
2025-01-15 17:40:25Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem oraz harmonogramami spotkań Zarządu, Organizacja podróży służbowych i rozliczanie wydatków, Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji, Koordynacja spotkań, telekonferencji i wydarzeń..
2025-01-15 17:40:25Twój zakres obowiązków, koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych (m.in. nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, organizacja wyjazdów kierownictwa, prowadzenie kalendarza),,..
2025-01-15 17:40:25Ul. al. Jana Pawła II 80
2025-01-15 16:54:02LEX CAPITALWarszawa, Kondratowicza 39 woj. mazowieckie
2025-01-15 16:43:01RossmannTwój zakres obowiązków, Wparcie w codziennych zadaniach zespołów analizy kredytowej, Wsparcie administracyjne w obsłudze limitów kredytowych w systemach, zbieranie podpisów, komunikowanie decyzji w zakresie ryzyka kredytowego, odpowiedzialność z
2025-01-15 16:40:30Twój zakres obowiązków, Zapewnienie właściwego funkcjonowania Sekretariatu Członka Zarządu, Koordynacja i nadzór nad kalendarzem spotkań oraz bieżące, operacyjne wsparcie działań Członka Zarządu, Organizacja wewnętrznych oraz zewnętrznych spotk
2025-01-15 16:40:29Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem spotkań i harmonogramem pracy członków zarządu, Prowadzenie korespondencji e-mailowej i telefonicznej w imieniu zarządu, Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, Tworzenie oraz analiza raportów
2025-01-15 16:40:29Twój zakres obowiązków, prowadzenie bieżącej obsługi administrowanej Wspólnoty Mieszkaniowej, tworzenie planów finansowych i budżetów, kontrola jakości prac wykonywanych przez podwykonawców realizowanych na terenie administrowanej nieruchomości
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, rozwój i utrzymanie obszaru wynagrodzeń cywilnoprawnych w tym realizacja procesu naliczania wynagrodzeń dla umów zleceń i B2B, monitorowanie zmian biznesowych i prawnych oraz inicjowanie działań dostosowujących procesy..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura i recepcji,, Zarządzanie korespondencją firmową oraz zapewnianie jej sprawnego przepływu,, Mailowa i telefoniczna obsługa partnerów firmy,, Przyjmowanie gości,, Rejestrowanie dokumentów w..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji głównej Instytutu;, Przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie oraz wysyłka korespondencji,, Obsługa interesantów i gości;, Zakupy materiałów biurowych i innych potrzebnych produktów;, Pomoc w przygotowan
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, Jeśli chcesz zyskać wiedzę i umiejętności na najwyższym poziomie, szansę rozwoju oraz podnieść swój standard życia o kilka poziomów - zapraszamy do współpracy!, , Opis stanowiska:, • Sprzedaż i promocja produktów i usług
2025-01-15 14:40:36Twój zakres obowiązków, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa już pozyskanego klienta: przygotowanie i organizacja sprzedaży, nawiązywanie efektywnych kontaktów z nowymi Klientami (importerzy, dystrybutorzy artykułów zoologicznyc
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, bieżąca opieka nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego – stacji roboczych (okresowa kontrola stanu technicznego i warunków, w których działa sprzęt komputerowy),, okresowa kontrola i konserwacja oprogramowania
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w realizację zadań Działu Administracji, które obejmują:, 1. obsługa centrali telefonicznej;, 2. wewnętrzna dystrybucja korespondencji tradycyjnej i elektronicznej z
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie eksploatacji, przeglądów konserwacji i remontów infrastruktury technicznej budynków (HVAC, ppoż., elektryczne, niskoprądowe, systemy BMS), Tworzenie i realizowanie harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu biura i wsparcie pracy Zarządu, organizacja pracy biura, zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji, prowadzenie korespondencji urzędowej,, rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących
2025-01-15 14:40:35Ul. Obrzeżna 5E
2025-01-15 13:54:03EAP24Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej., Organizowanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami., Obsługa sprzętu biurowego., Wsparcie poszczególnych działów firmy w realizacji zadań..
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne wspólników kancelarii oraz zespołu prawników w bieżącej pracy, koordynowanie pracy sekretariatu (zapewnienie właściwego i terminowego przepływu dokumentów, porządkowanie oraz archiwizacja),..
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień online, Przygotowywanie zwrotów do dostawców, Realizacja i koordynacja zamówień klientów, Nadzór nad dokumentacją pracowniczą, Sporządzanie raportów na potrzeby handlowca, Kontakt i współpraca z klientami
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych,, Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,, Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych na poziomie zarządu,, Prowadzenie spotkań z klientami w formie..
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Samodzielna sprzedaż zintegrowanych usług Facillity Management,, Rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami,, Realizacja strategii firmy, w obszarze rozwoju nowego biznesu,, Udział w wizjach..
2025-01-15 13:40:37Twój zakres obowiązków, Zarządzanie wydziałami sprzedaży, marketingu oraz call center - ocena wydajności działań w tym zakresie oraz wprowadzanie niezbędnych zmian w celu optymalizacji procesów, Opracowanie krótko i długoterminowych planów..
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Wprowadzenie i rozwój usług płatniczych Spółki (Krajowej Instytucji Płatniczej) jako metody płatności w kanale e-commerce oraz offline, bramkach płatności;, Bieżące monitorowanie rynku (w szczególności w zakresie potrzeb
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Współpraca z działem księgowym i finansowym:, Zarządzanie dokumentacją księgową, w tym zbieranie, weryfikacja i przekazywanie faktur oraz rachunków., Kontrola wydatków biurowych oraz przygotowywanie różnego rodzaju raport
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Active sales of Digital Gateways as B2B solutions, Effective and responsible management of the sales process, Coordination of marketing activities, Close collaboration with the product department, Regular reporting of sal
2025-01-15 12:40:39Poszukujesz pierwszych doświadczeń zawodowych w obszarze obsługi klienta? Jesteś osobą komunikatywną, która bez problemu nawiązuje relacje z innymi i dobrze odnajduje się w pracy zespołowej? Jeśli tak, to ta oferta pracy właśnie na Ciebie czeka!
2025-01-15 11:54:13Ul. Zygmunta Słomińskiego 19
2025-01-15 11:54:02Centrum Medyczne ENEL-MED S.A 4,4Ul. Adama Naruszewicza 14
2025-01-15 11:54:02Stor9Twój zakres obowiązków, #Zarządzanie strategiczne:, Tworzenie i realizacja strategii biznesowych dla sieci hoteli, które napędzą wzrost przychodów i rentowności., Wyznaczanie i monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz..
2025-01-15 11:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania, Przyjmowanie gości, Wsparcie działu rozliczeń,..
2025-01-15 11:40:40Twój zakres obowiązków, organizowanie pracy przydzielonego obszaru działalności Centrum Realizacji Inwestycji oraz podział zadań w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów,, zarządzanie podległymi zespołami w celu prawidłowej i efektywnej
2025-01-15 11:40:39Twój zakres obowiązków, · Obsługa korespondencji biurowej. , · Skanowanie i przesyłanie dokumentów finansowych do księgowości., · Archiwizacja dokumentów., · Obsługa raportów kasowych, skanowanie do księgowości oraz archiwizacja. ,..
2025-01-15 11:40:39Twój zakres obowiązków, Opracowywanie raportów sprzedażowych i operacyjnych, Zapewnianie informacji z zakresu kosztów, sprzedaży i innych analiz na potrzeby Zarządu oraz innych działów, Utrzymanie i rozwój systemu raportów, Współpraca z firmami
2025-01-15 11:40:38Zakres obowiązków: koordynowanie procesu weryfikacji i opiniowania opracowań przedprojektowych i projektowych przygotowywanych wewnątrz Spółki oraz przez zewnętrznych wykonawców w oparciu o planszę zbiorczą oraz projekty branżowe, wspieranie czł
2025-01-15 11:34:13Praca hybrydowa/zdalna Główne zadania: Realizacja i koordynacja zamówień klientów Przygotowywanie ofert handlowych Wystawianie dokumentów sprzedażowych Kontakt z dostawcami Przygotowywanie zwrotów do dostawców Praca zdalna
2025-01-15 11:10:22J. Opis stanowiska: - Zarządzanie pełnym cyklem procesów kadrowych, w tym rekrutacji, wdrażania, szkoleń, ocen i zwalniania - Utrzymanie dokładnej ewidencji personalnej i zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy - Opracowywanie i wdrażanie..
2025-01-15 10:53:36Your responsibilities, Manage office space and supplies., Assist with organizing meetings, business trips, and integration events., Handle incoming and outgoing mail., Support the Finance and HR departments with administrative tasks., Administer
2025-01-15 10:40:38REFFINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄMin. 5 lat doświadczenia w sprzedaży, rozwijaniu biznesu lub zarządzaniu projektami w branży IT udokumentowane sukcesy w realizacji celów sprzedażowych, wprowadzaniu nowych produktów/usług na rynek lub pozyskiwaniu kluczowych klientów doświadcze
2024-12-05 15:30:07ExeconZadania: Zarządzanie codzienną pracą laboratorium, w tym nadzór nad zespołem, kontrola budżetu oraz realizacja operacji. Wprowadzanie innowacji i nowych technologii. Budowanie i utrzymywanie relacji z ważnymi klientami i partnerami. Garantowanie
2025-01-09 09:00:15