Zakres obowiązków:obsługa gości w recepcji Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbnyLiczba wolnych miejsc pracy:2Sposób aplikowania:za pośrednic
2024-09-19 18:41:56Zakres obowiązków:-pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych-obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu-utrzymanie czystości w miejscu pracy-dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.)-pracownik
2024-09-18 18:41:31SZUKAMY kandydatów bez doświadczenia we wdrażaniu, którzy: Posiadają wiedzę techniczną w obszarze logistyki (WMS, WS, WZ itp.) Zdobyli doświadczenie w pracy na oprogramowaniu klasy ERP, najlepiej Comarch ERP Optima/Comarch ERP XL/enova365 lub innego
2024-09-20 10:10:21PracBazaWyższe wykształcenie (mile widziane: prawo). Min. dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość systemu organizacji ochrony zdrowia, prawa pracy w ochronie zdrowia, zagadnień z zakresu dialogu społecznego. Znajomość obsługi programów komp
2024-09-20 08:30:51OGÓLNOPOLSKI ZWIĄZEK ZAWODOWY PIELĘGNIAREK...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Prowadzenie bieżącej obsługi Wspólnot Mieszkaniowych m.in. prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji właścicielom, organizacja i uczestnictwo w spotkaniach zarządów i Wspólnot, - nadzór nad kontrahentami, kontrola stanu t
2024-09-19 15:30:15Saldo Sp. z o. oYour qualifications and experience Previous experience in banking operations, particularly in settlements, clearing, or trading book monitoring. Strong understanding of financial regulations, especially those related to customer acceptance (KYC, AML)
2024-09-19 14:05:45Tradevest GmbHДосвід роботи від 1 року на посаді Office/Admin Manager або суміжній; Вміння самостійно організувати свою роботу та пріоритезовувати задачі, швидко вчитися; Дотримання чітких дедлайнів, здатність координувати кілька процесів одночасно; Знання англійс
2024-09-18 17:10:59GenesisWykształcenie min. średnie: marketing, administracja biurowa, księgowość Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku Mile widziani studenci/tki IV lub V roku studiów Biegła znajomość pakietu MS Office w tym Excel Znajomość branży Facility manage
2024-09-18 14:30:10WSPÓLNY DOM HUBERT DEPTUŁA sp. z o.oNasze wymagania Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu produktami, z naciskiem na rozwiązania SaaS. Odpowiedzialność za P &L projektu i zarządzanie budżetem kosztowym (sales, marketing) Doświadczenie w business development i budowaniu
2024-09-18 14:17:20Alsendo Sp. z o.oMinimum 10-letnie doświadczenie w obszarach związanych ze wsparciem Klienta i likwidacją szkód komunikacyjnych Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Wysokorozwinięte umiejętności interpersonalne otwartość na współpracę z innymi działami Wysoko r
2024-09-18 11:04:58ANTAL Sp. z o. oOpis zadań:Zapoznanie się/ nauka/ pomoc w:-przygotowaniu sprawozdań, raportów, dokumentów firmy-porządkowaniu oraz archiwizowaniu dokumentacji firmowej lub urzędowej-przyjmowaniu oraz obsługiwaniu interesantów-obsługiwaniu korespondencji firmowej ora
2024-09-19 18:41:55ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca biurowa- praca w siedzibie urzędu- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym-praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej dobowego wymiaru czasu pracy - narzędzia i materiały do pracy - komupter- bariery architektoni
2024-09-18 22:30:58Komenda Powiatowa Policji w WołominieKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Wydział Dochodzeniowo-Śledczy Adres urzędu: 05-200 Wołomin Wileńska 43A Warunki pracy - praca biurowa -
2024-09-18 08:00:01Komenda Powiatowa Policji w WołominiePrawo i dziedziny pokrewne: pozostałe
2024-06-10 08:55:02Jesteśmy ogólnopolską siecią Laboratoriów Medycznych wchodzącą w skład grupy Medicover działającej w obszarze ochrony zdrowia na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. jest aktywna na rynku..
2024-05-24 08:27:30Synevo Sp.z.o.oZadania: bieżące administrowanie biura, prowadzenie odpowiedniego obiegu dokumentów wewnątrz firmy, wprowadzanie danych do systemu, przekierowywanie klientów do odpowiednich działów.Wymagania: umiejętność pracy z dokumentami, staranność, dokładność i
2024-09-20 11:53:57Zadania:Obsługa recepcjiOdbieranie telefonówObsługa skrzynki mailowejWspółpraca z kurieramiWymagania:Wykształcenie min. średnieJęzyk angielski na poziomie komunikatywnym B1/B2Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuOferta:Bogaty pakiet bene
2024-09-20 11:53:57Zadania: Praca na różnego rodzaju projektach w roli łączącej wiedzę i doświadczenie w domenach biznesowych/systemowych/technologicznych oraz doświadczenie i umiejętności związane z koordynacją prac Różne rodzaje projektów w zależności od profilu: pro
2024-09-20 11:50:02ACCENTURE (Polska)Koordynator Projektów KolejowychTwój zakres obowiązków Koordynowanie prac projektowych w zakresie systemów kolejowych (Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Materiały Przetargowe), Prowadzenie oraz pozyskanie wymaganych uzgodnień oraz opinii na etap
2024-09-20 11:00:41Egis Poland Sp. z o. o 4,8NARODOWY INSTYTUT GERIATRII, REUMATOLOGII I REHABILITACJIIM. PROF. DR HAB. MED. ELEONORY REICHERposzukuje kandydata na stanowisko:SPECJALISTA DS. BHP i/lub P.POŻ SPECJALISTA DS. BHP i/lub P.POŻOgólny zakres obowiązków: Zgodnie z § 2 Rozporządzenia Ra
2024-09-20 11:00:41NARODOWY INSTYTUT GERIATRII,REUMATOLOGII... 3,4SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – jednej z największych polskich firm produkcyjnych z bra
2024-09-20 11:00:41Smart-HR 4,1PROMITIS to wielospecjalistyczny zespół poradni psychologiczno-pedagogicznych, punktów przedszkolnych oraz szkoła podstawowa dla dzieci z autyzmem.W związku z dynamicznym rozwojem szukamy pracownika administracyjno-biurowego do naszego biura w Warsza
2024-09-20 11:00:39Centrum Terapii PROMITIS 4,8Asystent / Asystentka ds. administracjiTwój zakres obowiązków Czym się będziesz zajmować:Rejestracja dokumentów firmy wg przyjętych procedur Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejWspółpraca z zewnętrznymi usługodawcamiBieżąca obsługa rece
2024-09-20 11:00:39PORTFEL INWESTYCYJNY APARTAMENTY & HOTELE...Twój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji, Kontrola i..
2024-09-20 09:56:57hr-assistantObszar zadań, który mamy dla Ciebie: Wsparcie procesu rekrutacji i selekcji pracowników: przygotowywanie ogłoszeń o pracę, selekcja aplikacji, przeprowadzanie wstępnych rozmów kwalifikacyjnych, organizacja i koordynacja rozmów kwalifikacyjnych oraz k
2024-09-20 09:52:33Organizacje pozarządowe (NGO)
2024-09-20 08:55:05Organizacje pozarządowe (NGO)
2024-09-20 08:55:05Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwó
2024-09-20 08:38:00Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa: zarządzanie dokumentacją pracowniczą, ewidencja czasu pracy, urlopów i absencji. Obliczanie wynagrodzeń: przygotowanie list płac, rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym i innymi instytucjami. Obsługa i ak
2024-09-20 08:21:02piaskarz spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąDyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referendarz w Wydziale Prawno-Organizacyjnym, Departament Współpracy Międzynarodowej Adres urzędu: 00-928 Warszawa Chałubińs
2024-09-20 08:00:01Ministerstwo Infrastruktury w WarszawieDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent w Pierwszym Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających Adres urzędu: 01-513 Warszawa ul. A. Felińskiego 2b Adres pracy
2024-09-20 08:00:01Izba Administracji Skarbowej w WarszawieTeam Assistant (F/M/D) Warsaw, Poland - Hybrid The Team Assistant role requires a proactive and detail-oriented individual who can independently manage communication, coordinate various administrative tasks, and collaborate effectively with team memb
2024-09-20 07:36:27ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN - System wynagrodzenia: Cza
2024-09-20 07:31:19Hotel pałac alexandrinum witold modzelewski 4,2ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie ogólnokształcące - Zawody: Pracownik biurowy - Języki: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany - Inne wymagania: Praca w go
2024-09-20 07:31:17Jednostka Wojskowa Nr 2063Naszym Klientem jest firma zajmująca się produkcją komponentów elektrycznych dla producentów i projektantów mebli biurowych.New Business Development ManagerMiejsce pracy: WarszawaZadania:wprowadzenie na polski rynek i rozwój sprzedaży nowej oferty pr
2024-09-20 05:25:40W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2024-09-19 23:12:05W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2024-09-19 23:01:56ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca biurowa z wykorzystaniem komputera - obsługa standardowych urządzeń biurowych - wyjazdy służbowe - praca wymagająca dyspozycyjności - budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy) - węzeł
2024-09-19 22:30:56Główny Urząd Geodezji i Kartografii w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Miejsce pracy znajduje się na pierwszym piętrze w budynku z windą umożliwiającą wjazd osobom z niepełnosprawnością ruchową. W pozostałych pomieszczeniach oraz ciągach komunikacyjnych występują utrudnienia dla osób z niepełnosprawno
2024-09-19 22:30:56Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.Budynek dwupiętrowy bez windy. Parter budynku przystosowany do osób z niepełnosprawnościami ruchow
2024-09-19 22:30:56Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potrzeb o
2024-09-19 22:30:56Izba Administracji Skarbowej w Warszawie