Zakres obowiązków:- Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów niejawnych i jawnych otrzymanych, wysłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne 18WOG;- Obsługa programu elektronicznego systemu obiegu dokumentów
2025-01-20 18:41:35Praca Oferty pracy Wejherowo: Asystentka biurowa. Zatrudnię osobę na stanowisku asystentka biurowa. Osoba będzie odpowiedzialna za umawianie spotkań z klientami, odbieranie telefonów, prowadzenie
2025-01-18 20:21:03Twój zakres obowiązków, dbanie o pozytywny wizerunek marki w kontakcie z Klientem, obsługa połączeń telefonicznych - pomoc Klientom w zakresie m.in.: wyjaśniania zapytań z zakresu płatności, problemów technicznych, umów, aneksów, cesji, aktualny
2025-01-17 12:40:50Praca Oferty pracy Wejherowo: Pracownik biurowy. Zakres obowiązków: Tworzenie akt egzekucyjnych Porządkowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów Sporządzanie projektów pism Bieżąca
2025-01-16 12:21:07Twój zakres obowiązków, Tworzenie akt egzekucyjnych, Porządkowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów, Sporządzanie projektów pism, Bieżąca obsługa biurowa, Obsługa telefoniczna interesantów..
2025-01-16 10:40:28Praca Oferty pracy Wejherowo: Asystentka biurowa. Zatrudnię osobę na stanowisku asystentka biurowa. Osoba będzie odpowiedzialna za umawianie spotkań z klientami, odbieranie telefonów, prowadzenie
2025-01-12 18:21:03Twój zakres obowiązków, Analiza dokumentacji projektowej pod kątem zakresu prac i przygotowanie szablonów raportów, Planowanie prac oraz zarządzanie zespołami w ramach projektów, Bieżąca komunikacja organizacyjna z klientami i technikami,..
2025-01-08 12:40:46Twój zakres obowiązków, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;, wprowadzanie danych do komputerowych baz i rejestrów;, prowadzenie dokumentacji związanej z używaniem samochodów służbowych;,..
2025-01-02 13:40:36Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:- obsługa komputera -..
2024-12-23 12:21:04Powiatowy Urząd Pracy w..Zarząd Wejherowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ogłasza nabór na stanowisko:..
2024-12-10 20:21:04Dyrektor w Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej Poszukujemy dynamicznej, odpowiedzialnej i..
2024-11-26 16:21:03Opis stanowiska: Przygotowywanie próbek do badań, dbanie o porządek w laboratorium i..
2024-10-16 22:21:03Aplikuj, jeżeli: Jesteś studentem lub absolwentem kierunków związanych z transportem, spedycją lub logistyką Jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo Chcesz poznać branżę TSL i zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie Znasz język angielsk
2025-01-08 11:33:25NWIC - New Wave International Cargo, Poland 5,0Doświadczenie w sprzedaży usług transportowych morskich/lotniczych/drogowych Komunikatywna znajomość języka angielskiego Samodzielność i doświadczenie w negocjacjach biznesowych Umiejętności komunikacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy Włas
2025-01-08 11:31:53NWIC - New Wave International Cargo, Poland 5,0Aplikuj, jeżeli: jesteś studentem lub absolwentem kierunków związanych z transportem, spedycją lub logistyką jesteś dyspozycyjny/a 40 godzin tygodniowo chcesz poznać branżę TSL i zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie znasz język angielsk
2025-01-08 11:30:25NWIC - New Wave International Cargo, Poland 5,0Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Podstawowa umiejętność obsługi systemu Android lub iOS - pomagamy klientom w obsłudze urządzeń cyfrowych. Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z s
2025-01-17 10:25:21Transcom WorldWide Poland Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Wsparcie i koordynacja procesu tworzenia i wdrażania nowych produktów edukacyjnych - od koncepcji, przez development, po wprowadzenie na rynek i monitoring efektów, Koordynacja współpracy z ekspertami merytorycznymi, w ty
2025-01-21 16:40:34Wymagania: wykształcenie min. średnie znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) dobra organizacja pracy (dokładność, sumienność, samodyscyplina) umiejętność pracy w zespoleOferuj
2025-01-21 16:21:03Twój zakres obowiązków, obsługa i rozliczanie benefitów pracowniczych (Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, aplikacja językowa eTour, obsługa szkół językowych, obsługa faktur związanych z benefitami), wykonywanie czynności..
2025-01-21 15:40:51Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa oraz ich koordynacja z kluczowymi interesariuszami, Planowanie i koordynacja podróży, w tym rezerwacja biletów lotniczych, hoteli, wynajem samochodów oraz rozliczanie..
2025-01-21 14:40:43Twój zakres obowiązków, sprawujesz bezpośredni nadzór nad pracą pracowników Zespołów i wykonywanymi przez nich czynnościami służbowymi,, koordynujesz i nadzorujesz przygotowanie i realizację projektów na terenie działania Biura,, nadzorujesz..
2025-01-21 14:40:42Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna biura handlowego, Monitorowanie i rozliczanie umów z kontrahentami, Wystawianie i opłacanie faktur, Koordynowanie spraw administracyjnych np. związanych zakupami dla biura, zarządzaniem flotą,..
2025-01-21 11:40:46Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: centrum RTG w Referacie Centrum RTG w Izbie Administracji Skarbowej w Gdańsku Adres urzędu: 80-831 Gdańsk ul. Długa
2025-01-21 08:00:07Izba Administracji Skarbowej w GdańskuSzukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-20 21:25:43Wymagania: status studenta, mile widziani studenci I-IV roku, zaangażowania i bardzo dobrych zdolności organizacyjnych-odpowiedzialności i umiejętności">
2025-01-20 20:21:01Zakres obowiązków:obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweUprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność, wysoka kultura osobistaInne wymagania: [Umiej
2025-01-20 18:41:35Opis zadań:Pomoc w czynnościach biurowych, przypisywanie dokumentów przy przyjęciu zlecenia, fotografowanie procesów naorawy, kopiowanie zdjęć z karty do komputera, przyjmowanie i odbiór zamówień, skanowanie dokumentacji, obsługa klienta, wprowa
2025-01-20 18:41:35Wymagania: Wiedza z zakresu historii, sztuki, kultury, Wykształcenie wyższe kierunkowe, Umiejętności organizacyjne i zarządzania, Komunikatywność, umiejętność przekazania wiedzy odbiorcom na temat eksponat&oa
2025-01-20 16:21:02Twój zakres obowiązków, prowadzenie i zarządzanie kalendarzem spotkań w tym przyjmowanie gości, przyjmowanie i wysyłka przesyłek pocztowych/kurierskich, rejestracja korespondencji (w tym faktur zakupu) w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
2025-01-20 14:40:46Praca Oferty pracy Tuchom: Asystent/ka ds. Badań Ogniowych. Chcesz poznać „od środka” międzynarodową firmę? Posługujesz się językiem angielskim? Interesujesz się eksperymentami, badaniami, a może
2025-01-20 14:21:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie i utrzymanie kolekcji muzealnej,, Przeprowadzanie konserwacji i renowacji zbiorów,, Pozyskiwanie nowych eksponatów do kolekcji, a także ich opisywanie i udokumentowanie,, Organizacja wystaw...
2025-01-20 12:40:43Twój zakres obowiązków, Prowadzenie procesów rekrutacyjnych: publikacja ogłoszeń, selekcja CV, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, Koordynacja zatrudnienia pracowników tymczasowych na różnych stanowiskach, Koordynacja transportu i pobytu..
2025-01-20 12:40:43Twój portal z ofertami pracy
2025-01-20 11:54:05ipracujzdalnie.pl 4,6Twój zakres obowiązków, Poszukujemy osoby na stanowisko: asystent do spraw administracyjnych, Skrócony opis stanowiska: , dbanie o sprawne i pewne informowanie zewnętrznego działu ksiegowego i kadrowego , codzienna współpraca z biurem księgowym
2025-01-20 11:40:42Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: - dbanie o zaopatrzenie biura (narzędzia biurowe, materiały gospodarcze),">
2025-01-19 18:21:04Praca Oferty pracy Gdynia: Dyrektor(ka) Oddziału Fundacji. Jako L’Arche Gdynia należymy do Międzynarodowej Federacji Wspólnot L’Arche i z dumą możemy powiedzieć, że nie działamy
2025-01-19 16:21:02Twój zakres obowiązków, opracowywanie, koordynację i realizację kampanii marketingowych (w tym online),, budowanie wizerunku firmy,, promocję działalności firmy,, gromadzenie i analizę danych w celu dotarcia do właściwych grup docelowych,,..
2025-01-17 17:40:37Praca Oferty pracy Gdynia: Asystentka Sekretariatu - dołącz do naszego zespołu- oddział Gdynia. Jeżeli jesteś komunikatywna, otwarta oraz szybko się uczysz to czytaj dalej:). Ponadto jeśli: posiadasz status studenta/osoby uczącej się
2025-01-17 16:21:06Your responsibilities, Develop and execute sales plans to achieve the company’s revenue and market growth objectives., Proactively identify, target, and acquire new clients in industries requiring freight forwarding services., Promote the..
2025-01-17 15:41:06Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie transportu ekspresowego (do 3,5t, do 7,5t, FTL oraz drobnica)., Rozwijanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami, oferowanie optymalnych..
2025-01-17 13:40:50Your responsibilities, General office duties related to the company activities, Administration of all required in recruitment process documentation as well as identity check-ups, Responsible for telephone calls and receiving candidates in the..
2025-01-17 12:40:50Miejsce pracy: ul. Sztukator ów 3, 81-182 Gdynia Opis stanowiska:Przyjmowanie i obsługa telefon ów oraz korespondencji w języku niemieckim Obsługa poczty elektronicznej w języku niemieckimWsp ółpraca z Dyrektorem Sprzedaży w celu zapewnienia pły
2025-01-17 11:53:49