Min. 5 lat doświadczenia w sprzedaży, rozwijaniu biznesu lub zarządzaniu projektami w branży IT udokumentowane sukcesy w realizacji celów sprzedażowych, wprowadzaniu nowych produktów/usług na rynek lub pozyskiwaniu kluczowych klientów doświadcze
2024-12-05 15:30:07ExeconSpodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustraszona/
2024-11-29 11:53:42eConsultingMinimum 3-letnie doświadczenie w pracy z modułem Microsoft Dynamics 365 Supply Chain lub pokrewnymi systemami ERP. Znajomość kluczowych funkcjonalności modułu Supply Chain, w tym zarządzania zapasami, produkcji, dystrybucji i logistyki. Doświadc
2024-12-05 13:48:39Link GroupZadania: Zarządzanie codzienną pracą laboratorium, w tym nadzór nad zespołem, kontrola budżetu oraz realizacja operacji. Wprowadzanie innowacji i nowych technologii. Budowanie i utrzymywanie relacji z ważnymi klientami i partnerami. Garantowanie
2025-01-09 09:00:15Kontraktor Sp. z o.o., specjalizuje się w realizacji projektów aktywizacji zawodowej współfinansowanych z EFS Plus na terenie całego kraju. W związku z realizacją nowego projektu na terenie woj. mazowieckiego poszukujemy kandydata/ kandydatki na..
2025-01-15 22:07:54Kontraktor Sp. z o. oZakres obowiązków:a) Prowadzenie ewidencji materiałowo-finansowej związanej z gospodarką materiałową w Sekcji Uzbrojenia i Elektroniki; b) Zgodne z przepisami, terminowe sporządzanie zdarzeń gospodarczych i finansowych oraz transmisji systemowyc
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:Szczegółowy zakres wykonywania czynności przez asystenta prokuratora określają przepisy Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 5 sierpnia 2016 roku w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności ptzez a
2025-01-15 18:41:45Zakres obowiązków:- biegła obsługa komputera i programów biurowych takich jak Microsoft Office, - obsługa systemów egzaminacyjnych: SIO EO, SIO EPKZ,- obsługa dziennika Elektronicznego Librus i e-sekretariat. - znajomość pracy z dokumentacją ucz
2025-01-15 18:41:45Twój zakres obowiązków, wspieranie Zarządu organizacji w bieżącej pracy – wyszukiwanie informacji, przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień, wsparcie managerów przy pracy z produktem: portfolio produktowe, kontrola i wystawianie dokument
2025-01-15 17:40:25Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem oraz harmonogramami spotkań Zarządu, Organizacja podróży służbowych i rozliczanie wydatków, Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji, Koordynacja spotkań, telekonferencji i wydarzeń..
2025-01-15 17:40:25Twój zakres obowiązków, Zapewnienie właściwego funkcjonowania Sekretariatu Członka Zarządu, Koordynacja i nadzór nad kalendarzem spotkań oraz bieżące, operacyjne wsparcie działań Członka Zarządu, Organizacja wewnętrznych oraz zewnętrznych spotk
2025-01-15 16:40:29Twój zakres obowiązków, Zarządzanie kalendarzem spotkań i harmonogramem pracy członków zarządu, Prowadzenie korespondencji e-mailowej i telefonicznej w imieniu zarządu, Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, Tworzenie oraz analiza raportów
2025-01-15 16:40:29Twój zakres obowiązków, prowadzenie bieżącej obsługi administrowanej Wspólnoty Mieszkaniowej, tworzenie planów finansowych i budżetów, kontrola jakości prac wykonywanych przez podwykonawców realizowanych na terenie administrowanej nieruchomości
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, rozwój i utrzymanie obszaru wynagrodzeń cywilnoprawnych w tym realizacja procesu naliczania wynagrodzeń dla umów zleceń i B2B, monitorowanie zmian biznesowych i prawnych oraz inicjowanie działań dostosowujących procesy..
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji głównej Instytutu;, Przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie oraz wysyłka korespondencji,, Obsługa interesantów i gości;, Zakupy materiałów biurowych i innych potrzebnych produktów;, Pomoc w przygotowan
2025-01-15 15:40:40Twój zakres obowiązków, bieżąca opieka nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego – stacji roboczych (okresowa kontrola stanu technicznego i warunków, w których działa sprzęt komputerowy),, okresowa kontrola i konserwacja oprogramowania
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zaangażowana w realizację zadań Działu Administracji, które obejmują:, 1. obsługa centrali telefonicznej;, 2. wewnętrzna dystrybucja korespondencji tradycyjnej i elektronicznej z
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, Nadzorowanie eksploatacji, przeglądów konserwacji i remontów infrastruktury technicznej budynków (HVAC, ppoż., elektryczne, niskoprądowe, systemy BMS), Tworzenie i realizowanie harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, prowadzenie sekretariatu biura i wsparcie pracy Zarządu, organizacja pracy biura, zapewnienie poprawnego przepływu dokumentacji, prowadzenie korespondencji urzędowej,, rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących
2025-01-15 14:40:35Twój zakres obowiązków, wsparcie administracyjne wspólników kancelarii oraz zespołu prawników w bieżącej pracy, koordynowanie pracy sekretariatu (zapewnienie właściwego i terminowego przepływu dokumentów, porządkowanie oraz archiwizacja),..
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Obsługa zamówień online, Przygotowywanie zwrotów do dostawców, Realizacja i koordynacja zamówień klientów, Nadzór nad dokumentacją pracowniczą, Sporządzanie raportów na potrzeby handlowca, Kontakt i współpraca z klientami
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych,, Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,, Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych na poziomie zarządu,, Prowadzenie spotkań z klientami w formie..
2025-01-15 13:40:38Twój zakres obowiązków, Samodzielna sprzedaż zintegrowanych usług Facillity Management,, Rozwijanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Kluczowymi Klientami,, Realizacja strategii firmy, w obszarze rozwoju nowego biznesu,, Udział w wizjach..
2025-01-15 13:40:37Twój zakres obowiązków, Zarządzanie wydziałami sprzedaży, marketingu oraz call center - ocena wydajności działań w tym zakresie oraz wprowadzanie niezbędnych zmian w celu optymalizacji procesów, Opracowanie krótko i długoterminowych planów..
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Wprowadzenie i rozwój usług płatniczych Spółki (Krajowej Instytucji Płatniczej) jako metody płatności w kanale e-commerce oraz offline, bramkach płatności;, Bieżące monitorowanie rynku (w szczególności w zakresie potrzeb
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, Współpraca z działem księgowym i finansowym:, Zarządzanie dokumentacją księgową, w tym zbieranie, weryfikacja i przekazywanie faktur oraz rachunków., Kontrola wydatków biurowych oraz przygotowywanie różnego rodzaju raport
2025-01-15 12:40:40Twój zakres obowiązków, #Zarządzanie strategiczne:, Tworzenie i realizacja strategii biznesowych dla sieci hoteli, które napędzą wzrost przychodów i rentowności., Wyznaczanie i monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz..
2025-01-15 11:40:40Twój zakres obowiązków, Obsługa sekretariatu, Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów, Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowanie sal konferencyjnych na spotkania, Przyjmowanie gości, Wsparcie działu rozliczeń,..
2025-01-15 11:40:40Twój zakres obowiązków, organizowanie pracy przydzielonego obszaru działalności Centrum Realizacji Inwestycji oraz podział zadań w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów,, zarządzanie podległymi zespołami w celu prawidłowej i efektywnej
2025-01-15 11:40:39Twój zakres obowiązków, · Obsługa korespondencji biurowej. , · Skanowanie i przesyłanie dokumentów finansowych do księgowości., · Archiwizacja dokumentów., · Obsługa raportów kasowych, skanowanie do księgowości oraz archiwizacja. ,..
2025-01-15 11:40:39Twój zakres obowiązków, Opracowywanie raportów sprzedażowych i operacyjnych, Zapewnianie informacji z zakresu kosztów, sprzedaży i innych analiz na potrzeby Zarządu oraz innych działów, Utrzymanie i rozwój systemu raportów, Współpraca z firmami
2025-01-15 11:40:38Zakres obowiązków: koordynowanie procesu weryfikacji i opiniowania opracowań przedprojektowych i projektowych przygotowywanych wewnątrz Spółki oraz przez zewnętrznych wykonawców w oparciu o planszę zbiorczą oraz projekty branżowe, wspieranie czł
2025-01-15 11:34:13Praca hybrydowa/zdalna Główne zadania: Realizacja i koordynacja zamówień klientów Przygotowywanie ofert handlowych Wystawianie dokumentów sprzedażowych Kontakt z dostawcami Przygotowywanie zwrotów do dostawców Praca zdalna
2025-01-15 11:10:22J. Opis stanowiska: - Zarządzanie pełnym cyklem procesów kadrowych, w tym rekrutacji, wdrażania, szkoleń, ocen i zwalniania - Utrzymanie dokładnej ewidencji personalnej i zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy - Opracowywanie i wdrażanie..
2025-01-15 10:53:36Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie raportów wspierających procesy decyzyjne., Zarządzanie harmonogramem spotkań, w tym organizacja oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów i zestawień., Koordynowanie działań z innymi działami firmy,..
2025-01-15 10:40:37Twój zakres obowiązków, • prowadzenie spraw kadrowych Instytutu,, • kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, stażystów i praktykantów,, • prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z.
2025-01-15 10:40:37Twój zakres obowiązków, Bieżąca obsługa klientów zagranicznych, Poszukiwanie nowych klientów i utrwalanie obecnych relacji, Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień oraz reklamacji, Ciągła współpraca z innymi działami firmy,..
2025-01-15 10:40:37W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2025-01-15 10:09:06W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2025-01-15 10:08:47Your responsibilities, Managing all sales and marketing activities on Santint Poland Territory,, Creating a new idea for sales increasing,, Acquiring new Customers,, Developing strong relationship with existing Customers,, Creating yearly busine
2025-01-15 09:40:35Polski Ośrodek Edukacji Montessori -placówka oświatowa mająca swoją siedzibę w Warszawie Ursus zatrudni asystenta do przedszkola na cały etat. Oferujemy: - pracę w dynamicznie rozwijającej się placówce; - dobre warunki oraz miłą atmosferę pracy;
2025-01-15 05:07:26Dla naszego klienta z branży urządzeń medycznych poszukujemy osób na stanowiskoAsystent ds. zarządzania dokumentacją sprzętu medycznego Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, ul. Wołoska (model hybrydowy) Zakres obowiązków:Przygotowanie dokumentac
2025-01-14 21:25:52Anna Lotan Polska Firma Anna Lotan Ltd. od ponad 50 lat zajmuje się produkcją naturalnych dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała w gabinetach kosmetycznych. W chwili obecnej poszukujemy Pomoc Biurowa do pracy stacjonarnej w W
2025-01-14 21:07:07Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Spółki;, Segregacja, archiwizacja i utrzymywanie porządku w dokumentacji firmowej (umowy, protokoły, pisma, ewidencje) w wersji elektronicznej i papierowej;, Obsługa poczty..
2025-01-14 19:40:06Zakres obowiązków:1. Wykonywanie zadań z zakresu obsługi archiwum zakładowego, w szczególności: - współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, - przejmowanie właściwie opracowanej dokumen
2025-01-14 18:42:13Zakres obowiązków:- kierowanie działalnością Ogniska Muranów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wewnętrznymi, dokumentami organizacyjnymi oraz wytyczonymi kierunkami działań w aktualnej koncepcji, - opracowanie harmonogramu pracy Ogniska
2025-01-14 18:42:13Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji biura;, Przygotowywanie i obsługa sal konferencyjnych;, Obsługa gości;, Kawa/herbata na spotkania;, Sprzątanie salek po spotkaniach;, Wysyłka korespondencji;, Obsługa korespondencji przychodzącej;, Zakup
2025-01-14 17:40:28Twój zakres obowiązków, Zarządzanie bieżącym wsparciem pracowników sklepów, w tym rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na pytania dotyczące codziennych spraw., Aktywna współpraca z Kierownikami Sklepów i Kierownikami Regionalnymi w celu..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, współudział w realizacji bieżących projektów z zakresu hydrogeologii stosowanej,(odwodnienia budowlane, zaopatrzenie w wodę, monitoringi środowiskowe),, wykonywanie załączników graficznych do opracowań,, archiwizacja dany
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działań sprzedażowych, dystrybucyjnych i promocyjnych., Przygotowywanie raportów wspierających sprzedaż i analizy wyników., Monitorowanie i kontrola bieżących wydatków w oparciu o otrzymane..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, koordynowanie procesów i projektów komunikacyjnych,, identyfikowanie możliwości doskonalenia procesów wewnątrz komórki organizacyjnej, rekomendowanie i udział w tworzeniu i wdrażaniu zmian wpływających na poprawę..
2025-01-14 16:40:31Twój zakres obowiązków, Kompleksowe zarządzanie kalendarzem Członka Zarządu oraz organizacja spotkań biznesowych., Wspieranie przełożonego w codziennych zadaniach operacyjnych i projektach strategicznych., Koordynacja procesu obiegu dokumentów.
2025-01-14 15:40:39Twój zakres obowiązków, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, nawiązywanie długofalowych relacji i rozwój współpracy z klientami,, umawianie i odbywanie spotkań z potencjalnymi klientami,, prowadzenie negocjacji handlowych oraz samodzielne..
2025-01-14 15:40:39Twój zakres obowiązków, przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych,, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział,, bezpośrednia obsługa..
2025-01-14 15:40:39Requirements Excellent M365 / Outlook skills a necessity with a proactive attitude when managing diaries and logistics Able to manage competing time-sensitive priorities and tasks. Demonstrates dependability and high attention to detail along wi
2024-12-03 09:30:27DevireZnajomość języka angielskiego biznesowego – min. B2 Język niemiecki będzie dodatkowym atutem Znajomość SAP – mile widziana Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane Dobra organizacja pracy Samodzielność, komunikatywność, profesjonaliz
2024-12-04 10:56:24Manpower