Nasze wymagania Komunikatywna znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego Samodzielność, dobra organizacja czasu oraz umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kategorii B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu Odpowiedzialność za powierzone
2024-12-09 11:16:10AsistworkSpodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustraszona/
2024-11-29 11:53:42eConsultingDo Twoich zadań należeć będzie: Administracja i rozwój systemów wysokiej dostępności oraz elementów infrastruktury IT z kilku obszarów: serwery Windows, Linux, VMware, sieci LAN, WAN oraz Security w oparciu o rozwiązania wiodących producentów. Proakt
2025-01-08 10:40:38Poszukujemy osoby, która: Zna j. angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (poziom B1+) jest dobrze zorganizowana, samodzielna, zaangażowana i szybko się uczy posiada wysoką kulturę osobistą jest osobą komunikatywną i potrafi po
2024-12-10 15:25:31People Sp. z o. oW związku z rozwojem organizacji poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Manager / Director.Naszym Klientem jest znana firma z sektora automatyki budynkowej i instalacji teletechnicznych.Business Development Manager / DirectorMiejsc
2025-01-23 21:25:42PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Centrum Usług Opiekuńczych pilnie zatrudni: Koordynatora terenowego usług opiekuńczych Miejsce pracy: Warszawa Ursynów Zakres Obowią
2025-01-23 21:06:53PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Warszawa Wawer, Ursynów, Wesoła, Rember
2025-01-23 21:06:53Zakres obowiązków:- Współudział w prowadzeniu całości spraw kadrowych wynikających ze stosunku pracy;- Sporządzanie, rozliczanie umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalnościgospodarczej i wprowadzanie do Centralnego Rej
2025-01-23 18:41:32Customer Service Agent Lokalizacja: Warszawa Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wynagrodzenie: 7 500 - 8 500 PLN Chcesz być częścią sukcesu globalnej marki FMCG? Nasz dział obsługi klienta dynamicznie się rozwija, a Ty możesz przyczynić się do..
2025-01-23 16:58:10Twój zakres obowiązków, wdrażanie projektów wprowadzania nowych produktów, koordynacja prac wraz z elementami technicznymi i prawnymi (kraj i eksport), dobór optymalnych opakowań do istniejących i nowych produktów (folie, etykiety, kartony) we.
2025-01-23 16:40:33Twój zakres obowiązków, Sprzedaważ rozwiązań marketingowe – tak prosto, Otwieranie drzwi, których inni nie zauważają – tak górnolotnie, Zamiena "nie" w "tak, brzmi interesująco!", Tworzenie strategi zdobywania nowych klientów w segmencie małych
2025-01-23 16:40:33Twój zakres obowiązków, Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem biura i dbanie o jego sprawną organizację, Obsługa recepcji: witanie gości, zarządzanie korespondencją i przesyłkami., Koordynacja zamówień zaopatrzeniowych (artykuły biurowe, środki
2025-01-23 15:40:53Twój zakres obowiązków, będziesz częścią prężnie rozwijającego się zespołu sprzedażowego, branie odpowiedzialności za budżet sprzedażowy rozwiązań end user computing, w szczególności: usług managed services, outsourcingu wydruków, samodzielne..
2025-01-23 15:40:53Twój zakres obowiązków, 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami, Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile, Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem..
2025-01-23 15:40:52Twój zakres obowiązków, Zarządzanie biurem i procesami administracyjnymi, dbanie o płynny przebieg codziennej pracy firmy., Koordynowanie projektów oraz nadzór nad realizacją zadań., Poszukiwanie nowych klientów i współpraca z klientami.,..
2025-01-23 15:40:52Twój zakres obowiązków, Wsparcie przy zespołu przy odbiorze dostaw towarów do biura;, Organizacja dostarczonego towaru w ramach biura;, Przygotowanie towarów do wysyłki (dla kurierów), w tym umieszczanie na nich etykiet, naklejek itd.;, Wsparcie
2025-01-23 14:40:38Opis stanowiska: Sporządzanie dokumentów, pism oraz wniosków do urzędów, Obsługa wniosków o zwrot podatku VAT podmiotów zagranicznych, Śledzenie zmian w przepisach podatkowych, Kontakt z urzędami i klientami, Nadzór nad korespondencją przychodzą
2025-01-23 13:50:49Twój zakres obowiązków, Prowadzenie kompleksowej obsługi recepcji,, Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji,, Wsparcie przy procesowaniu faktur zgodnie z procedurami,,.
2025-01-23 13:40:55Twój zakres obowiązków, Nadzór nad pracą koordynatorów i specjalistów ds. rekrutacji, ustalanie priorytetów i celów dla zespołu., Organizacja pracy działu, w tym planowanie zadań i monitorowanie ich realizacji., Planowanie, wdrażanie i nadzór na
2025-01-23 13:40:55Twój zakres obowiązków, Wspieranie wprowadzania nowych produktów na rynek, dbając o zgodność z regulacjami., Zapewnianie zgodności z przepisami polskimi, unijnymi i amerykańskimi., Praca w systemach ERP, w tym kontrola importu produktów i ich..
2025-01-23 13:40:54Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów firmy oraz budowanie bazy przewoźników., Wyznaczanie celów biznesowych oraz odpowiedzialność za realizację budżetu Zespołu., Organizacja pracy podległego Zespołu., Dbanie o wysoką jako
2025-01-23 13:40:54Twój zakres obowiązków, Będziesz się zajmować:, , • bieżącym monitorowaniem potrzeb biura, • realizowaniem zamówień artykułów spożywczych i materiałów biurowych, • wyszukiwaniem ofert na potrzeby zaopatrzenia biura, • współpracą z dostawcami usł
2025-01-23 13:40:54Twój zakres obowiązków, Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych dla naszych Klientów, ze szczególnym naciskiem na sektor Life Sciences. To świetna okazja, aby stać się ekspertem w tej dynamicznie rozwijającej się branży!, Rozwój sprzeda
2025-01-23 13:40:54Twój zakres obowiązków, telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED,, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania,, informowanie o usługach i cenniku...
2025-01-23 13:40:54Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami w branży instalacyjnej (BMS, Teletechnika, Elektryka, Instalacje sanitarne), Aktywne poszukiwanie nowych kontraktów i.
2025-01-23 13:40:54Twój zakres obowiązków, generowanie kreatywnych pomysłów podczas tematycznych brainstorming;, organizacja i koordynacja eventów sprzedażowych i wizerunkowych, imprez, pikników, konferencji, gali, targów, szkoleń – przygotowywanie koncepcji,..
2025-01-23 13:40:54W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2025-01-23 13:27:41W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2025-01-23 13:27:32Twój zakres obowiązków, Praca dla asystentki biura z biegłym angielskim i rosyjskim. Język francuski to dodatkowy atut. Praca w Warszawie (większość czasu online home office)., Wymagane wyższe wykształcenie., Wysoka pensja...
2025-01-23 12:40:49Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji, a w tym przyjmowanie gości, zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji, zarządzanie kalendarzem i salami konferencyjnymi, Współpraca z dostawcami, Administrowanie flotą służbową oraz miejscami..
2025-01-23 12:40:49Twój zakres obowiązków, Szukamy osoby, która zajmie się pomocą przy codziennej pracy firmy. Do Twoich zadań będzie należeć:, skanowanie dokumentów oraz faktur,, opisywanie faktur,, wsparcie działu BDO w zakresie dokumentacji i faktur,,..
2025-01-23 12:40:49Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: prowadzenie analizy systemowej potrzeb biznesowych użytkowników wewnętrznych, w tym: zbieranie i analiza wymagań klientów biznesowych związanych z budową i rozwojem systemów informatycznych, uzgadnianie produktów
2025-01-23 12:17:30Twój zakres obowiązków, Obsługa Klienta zgodnie ze standardami Baltony., Aktywne promowanie i sprzedaż produktów wybranej marki produktów winiarskich., Edukowanie klientów i personelu sklepu w zakresie produktów i producenta wskazanej marki.,..
2025-01-23 11:40:42Twój zakres obowiązków, Zarządzanie procesem przetargowym;, Koordynowanie poszczególnych etapów postępowania (PRE, Kick-off, Pre-submission i Wrap up);, Ścisła współpraca z centralą RCG w Wiedniu oraz pozostałymi jednostkami organizacyjnymi, któ
2025-01-23 11:40:42Twój zakres obowiązków, Świadczenie usług wsparcia informatycznego/ technicznego It dla użytkowników,, Instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania na komputerach i telefonach użytkowników,, Przygotowywanie,
2025-01-23 11:40:41Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem HR Service Desk odpowiedzialnym za wsparcie w zakresie procesów HR,, monitorowanie zgłoszeń i dbanie o efektywną obsługę użytkowników zgodnie z ustalonymi SLA,, tworzenie i wdrażanie procedur,..
2025-01-23 10:40:43Twój zakres obowiązków, Telefoniczna i pisemna obsługa klienta, Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta, Analiza dokumentów księgowych pod kątem poprawności wprowadzonych danych, Wystawianie faktur i faktur korygujących, Przygotowanie zestawień i
2025-01-23 10:40:42Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji firmy;, Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów Kancelarii – umawianie spotkań, udzielanie odpowiedzi na pytania organizacyjne, łączenie rozmów telefonicznych;, Zarządzanie kalendarzem spotkań;, Prowadzen
2025-01-23 10:40:42Opis stanowiska Zarządzanie procesem zamówień i inwentaryzacji materiałów, Organizacja logistyki dla projektów fit-out oraz koordynacja dostaw, Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP, uczestnictwo w naradach technicznych, Nadzorowanie pracy ze
2025-01-23 10:26:02Opis stanowiska Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium. Doradzanie w sprawie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych. Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i zarządzanie różnymi metoda
2025-01-23 10:10:02Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w b
2025-01-23 10:03:36Opis stanowiska Pierwszy kontakt w sprawach dotyczących podróży premium. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych. Wsparcie w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności. Po
2025-01-23 10:00:06Twój zakres obowiązków, Realizacja procedur w obszarze administracji w Centrali i w makroregionie (nieruchomości, flota samochodowa, dostawy usług, wyposażenia i produktów administracyjnych, procesy zakupowe, organizacja przepływu korespondencji
2025-01-23 09:40:36Twój zakres obowiązków, przeprowadzanie kontroli z zakresu BHP i ppoż. w podległych placówkach,, przeprowadzanie postępowań powypadkowych,, współpraca z instytucjami kontroli zewnętrznych sprawującymi nadzór nad podległymi jednostkami,,..
2025-01-23 09:40:36Twój zakres obowiązków, bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym centrali telefonicznej, prowadzenie korespondencji, obiegu dokumentów, organizacja spotkań, obsługa gości, przygotowanie i wysyłanie paczek, organizacja wyjazdów służbowych,..
2025-01-23 09:40:36Twój zakres obowiązków, Przyjmowanie, kontrola kompletności oraz weryfikacja dokumentów finansowo - księgowych., Zakładanie kartotek kontrahentów., Bieżąca rejestracja dokumentów., Generowanie zobowiązań, dokumentów zakupu., Wystawianie not..
2025-01-23 09:40:36Opis stanowiska Zapewnienie zgodności działań z wyznaczonymi standardami technicznymi; Nadzór nad audytami ubezpieczyciela i współpraca z audytorami; Realizacja inspekcji technicznej stanu obiektów firmowych; Wsparcie techniczne dla sklepów w za
2025-01-23 09:38:02J. Opis stanowiska: - Zarządzanie pełnym cyklem procesów kadrowych, w tym rekrutacji, wdrażania, szkoleń, ocen i zwalniania - Utrzymanie dokładnej ewidencji personalnej i zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy - Opracowywanie i wdrażanie..
2025-01-23 09:22:39Opis stanowiska: Rozwijanie działu poprzez pozyskiwanie funduszy europejskich. Pisanie wniosków o dotacje i granty, a także ich składanie i rozliczanie zgodnie z procedurami unijnymi. Monitorowanie programów finansowania i kontakt z odpowiednimi
2025-01-23 08:47:29Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych, kierowanie przepływem Gości i udzielanie o
2025-01-23 08:45:01Twój zakres obowiązków, organizacja komunikacji swojego szefa z obszarem prowadzonego przez niego biznesu, organizacja spotkań, wideokonferencji, współpraca z działami firmy, prowadzenie kalendarza, załatwianie spraw urzędowych - również poza..
2025-01-23 08:40:11Twój zakres obowiązków, Koordynowanie i nadzór nad realizacją projektów remontowych i wykończeniowych, Planowanie i organizacja harmonogramu prac wykończeniowych, Nadzorowanie jakości i terminowości wykonywanych prac, Zarządzanie dostawami..
2025-01-23 08:40:11Opis stanowiska Kształtowanie i wdrażanie strategii bankowych produktów. Inicjowanie oraz prowadzenie nowych projektów biznesowych. Planowanie, monitorowanie oraz optymalizacja wyników sprzedaży i finansowych. Odpowiedzialność za realizację celó
2025-01-23 08:32:02Twój zakres obowiązków, Realizowanie strategii firmy poprzez zapewnienie wzrostu sprzedaży i marży, Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju dla oferty Credin i pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych w sektorze klientów rzemieślniczych i..
2025-01-23 06:40:05Kompetencje miękkie: zarządzanie wizją, priorytetyzacja, zdolności interpersonalne, strategiczne myślenie, orientacja na działanie i motywowanie zespołów. Kompetencje twarde: Min. 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5 lat na stanowisku zarząd
2024-12-09 10:28:27AntalJesteś pasjonatem ochrony środowiska i chcesz mieć realny wpływ na zrównoważony rozwój? Zapraszamy do aplikowania na stanowisko Koordynator ds. Zgodności Środowiskowej w dynamicznie rozwijaj
2025-01-19 10:20:08