Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, nauki ścisłe, prawo) minimum rok doświadczenia w cenach transferowych doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji cen transferowych oraz analiz cen transferowych przy wykorzystaniu baz danych
2025-01-09 09:41:38Enodo Advisors Sp. z o.oIf you have competent software skills, are a team player, love challenges and you enjoy being part of this endeavor, then we are a perfect match. Your profile: Excitement for software development Degree in Informatics or comparable qualification
2025-01-10 10:53:22VHV Informatyka Sp. z o.oApplication and/or recruitment process, please visit our accessibility page for instructions to submit your request...
2025-01-21 11:25:03TVNBusiness Development Manager (outsourcing IT)Your responsibilities Actively acquiring new customers in both Polish and international markets Promoting and selling business solutions to potential clients through all sales channels Creating develo
2025-01-21 11:01:17SQUARE ONE RESOURCES sp. z o.oEurofinance Sp. z o.o. jest multiagencją ubezpieczeniową, która dzięki doświadczeniu i współpracy z wieloma firmami, nie tylko ubezpieczeniowymi, pomaga klientom kompleksowo zabezpieczać ich mienie. Bogata gama produktów pozwala na dopasowanie o
2025-01-21 11:01:17EUROFINANCEW związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera Budow
2025-01-21 11:01:17JAREX SP Z O OAsystent BIM ModelerTwój zakres obowiązków Generowanie modeli 3D obiektów mostowych, Generowanie rysunków 2D z modeli 3D, Nasycanie modeli 3D informacjami, Wsparcie w tworzeniu parametrycznych komponentów np. elementów wyposażenie obiektów mosto
2025-01-21 11:01:17Egis Poland Sp. z o. o 4,8Praca w Centrum Medycyny Rodzinnej przy ulicy Wrzeciono 10C w Warszawie.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym,umawianie Pacjentów..
2025-01-21 10:58:51LUX MED Sp. z o. oTwój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna operacji magazynowych, Kompletowanie dokumentów dla przesyłek wychodzących, Koordynacja zgłoszeń reklamacyjnych, Współpraca z innymi działami firmy w zakresie przepływu dokumentów, Prawidłowa..
2025-01-21 10:40:45Twój zakres obowiązków, monitorowanie i koordynacja procesu formalnego w zakresie przygotowania i realizacji projektów żelbetowych,, dbanie o przestrzeganie zapisów umownych i ofertowych na projektach,, budowanie harmonogramów oraz szczegółowa.
2025-01-21 10:40:44Twój zakres obowiązków, Uczestnictwo procesu certyfikacji zrównoważonej, Współpraca z asesorami i podwykonawcami w zakresie wymogów certyfikacji zrównoważonej , Koordynacja przepływu informacji oraz gromadzenie dokumentacji, Pomoc w tworzeniu..
2025-01-21 10:40:44Opis stanowiska Aktywnie uczestnictwo w planowaniu i koordynacji zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami maga
2025-01-21 10:40:33Zakres obowiązków: Nadzór nad materiałami – zamówienia, przygotowanie materiałów i inwentaryzacja Organizacja zaplecza fit-out, koordynacja dostaw Realizacja nadzoru BHP – IBWR, Przegląd elektronarzędzi i środków ŚOI Udział w naradach techniczny
2025-01-21 10:25:42Spodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustras
2025-01-21 10:25:14eConsulting 4,5Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenie we wdrażaniu Microsoft Dynamics 365, najchętniej doświadczenie w migracji z Dynamics Ax w firmach działajacych na polskim rynku dobrej znajomości wybranych modułów D365 (Finanse, Bud
2025-01-21 10:25:147N 5,0Zrozumienie procesów biznesowych i zdolność do ich analizy. Umiejętność identyfikacji i dokumentacji wymagań biznesowych. Znajomość narzędzi i technik analizy biznesowej. Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych w notacji BPMN i UML. Zna
2025-01-21 10:25:14Centralny Ośrodek Informatyki 3,4Minimum roczne doświadczenie w branży rekrutacyjnej lub obsłudze klienta. Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego oraz polskiego. Asertywność i zdolność do efektywnego zarządzania relacjami. Doskonała organizacja pracy i systematyczność. Umie
2025-01-21 10:25:14arttime outsourcingOpis stanowiska Nadzorowanie pracy podległego Działu Systemów Zarządzania w poszczególnych zakładach spółki, Nadzorowanie pracy podległego Działu Kontroli Jakości w poszczególnych zakładach spółki, Realizowanie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. S
2025-01-21 10:20:12Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem o służbach BHP, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowanie powypadkowe itd. Realizacja działań i projektów naprawczych i doskonalących Angażowanie pracowników i
2025-01-21 10:18:56Twój portal z ofertami pracy
2025-01-21 09:54:06LLInformaticsTwój zakres obowiązków, Tworzenie i realizację strategii personalnej firmy, zgodnej z celami biznesowymi., Zarządzanie zespołem HR, w tym rozwijanie kompetencji pracowników działu., Realizację planów rekrutacyjnych oraz współpracę z dostawcami.
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, Koordynowanie działań związanych z promocją otwarcia klubu w obszarze marketingu i przedsprzedaży - zarówno nowe otwarcia, jak i kluby w projektach M&A., Przygotowanie harmonogramu działań uwzględniającego przygotowania d
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, sporządzanie dokumentacji podatkowej , sporządzanie opinii podatkowych, przygotowywanie artykułów, tax alertów z zakresu cen transferowych , analiza przepisów i orzecznictwa w szczególności w zakresie zagadnień związanych
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, przygotowanie dokumentacji handlowej, realizacja powierzonych zadań z zakresu tworzenia i prowadzenia dokumentacji sprzedażowej, wprowadzanie danych do systemu CRM i uzupełnianie baz danych, administracja systemem,..
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, - nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw oraz właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw;, - udział we wdrażaniu
2025-01-21 09:40:37Twój zakres obowiązków, przygotowanie dokumentacji przetargowej min/OPZ, SiWZ,/ zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych,, analiza koncepcji i dokumentacji projektowej,, wsparcie Kierownika Projektu w przygotowaniu przetargów,, weryfikacja..
2025-01-21 09:40:37Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z wymogami prawa i przyjętymi zasadami,, przygotowywanie i wydanie dokumentacji medycznej Pacjentowi lub osobie upoważnionej,, archiwizacja dokumentacji medycznej,, czynności..
2025-01-21 09:40:37Praca w Szpitalu Specjalistycznym Centrum Medycznego MAVIT przy ulicy Podleśnej 61 w Warszawie.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie.Twoją rolą będzie:prowadzenie dokumentacji..
2025-01-21 09:22:33LUX MED Sp. z o. oOpis stanowiska Badania rynku: Prowadzenie dogłębnych badań rynkowych i analiz w celu identyfikacji trendów, możliwości i potencjalnych obszarów wzrostu w sektorze obronnym; Rozwój biznesu: Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariusza
2025-01-21 09:15:36OczekujemyExperience in the PMO field (approximately 5-7 years)Familiarity with the financial services sector and its specific industry requirementsKnowledge of project management methodologies, tools, and techniques (e.g.
2025-01-21 09:12:03Marketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista ds. marketingu
2025-01-21 08:55:05Twój zakres obowiązków, Jako Konsultant będziesz doradzać naszym Klientkom i Klientom i tworzyć z nimi spójne, zachwycające stylizacje oparte na naszych kolekcjach. Ważne jest dla nas zachowanie wysokich standardów obsługi, aby nasze Klientki..
2025-01-21 08:40:17Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Ursynów zatrudni Konsultanta ds. Obsługi Pacjenta w Dziale Call Center Wymagania: wykształcenie minimum średnie, sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista,..
2025-01-21 08:36:23SPZOZ Warszawa-UrsynówTwój zakres obowiązków Udział w procesie tworzenia i operacjonalizacji strategii Banku w obszarze produktów Inicjowanie i realizowanie nowych projektów biznesowych Planowanie i monitorowanie wyników sprzedażowych i finansowych oraz podejmowanie
2025-01-21 08:32:11Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: obsługi usług wspierających w Wydziale do Spraw Usług Wspierających w Biurze Pełnomocnika Rządu do Sp
2025-01-21 08:00:07Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej... 1,0FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą ,wynajmem i serwisem Wózków Widłowych Podnośników oraz Ładowarek Teleskopowych ,poszukuje kandydatów na stanowisko: DORADCA TECHNICZNO..
2025-01-21 07:51:03Lemarpol Wózki Widłowe Sp. zo.oTwój zakres obowiązków, zarządzasz zespołem odpowiedzialnym za projektowanie i wdrażanie rozwiązań odpowiadających na potrzeby informacyjne odbiorców biznesowych w zakresie wyniku zarządczego na poziomie banku i Grupy Kapitałowej (GKB),, kreujes
2025-01-21 00:40:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca laboratoryjna,- w miarę potrzeb wyjazdy służbowe w celach szkoleniowych,- kontakt ze szkodliwymi czynnikami chemicznymi,- obsługa sprzętu laboratoryjnego,- praca w godzinach 8.15-16.15,- kontakt z klientem zewnętrznym
2025-01-20 22:30:44Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa; - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; - nietypowe godziny pracy, w tym dyżury praca poza standardowymi god
2025-01-20 22:30:44Ministerstwo Finansów w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potr
2025-01-20 22:30:44Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na parterze budynku. Budynek wyposażony jest w windę. Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer i inne urządzenia biurowe. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pr
2025-01-20 22:30:44Izba Administracji Skarbowej w WarszawieSzukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-20 21:25:41Poszukujemy kandydatów/kandydatki na stanowisko asystenta/asystentki ds. obsługi klienta do obsługi Infolinii Przychodzącej. Więcej szczegółów oraz możliwość zaaplikowania na stanowisko, znajdą Państwo pod poniższym linkiem: https://randstadpl.t
2025-01-20 21:06:46Do naszego Centrum Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju na Warszawskim Mokotowie poszukujemy recepcjonisty/recepcjonistki na 2-3 dni w tygodniu zmianowo lub na pełne zmiany w obrębie przedziałów: poniedziałki - piątki 10-20. Praca stacjonarn
2025-01-20 21:06:46Twój zakres obowiązków, - Organizacja dokumentacji oraz archiwizacja danych, - Koordynowanie terminarzy spotkań i zarządzanie kalendarzem, - Wspieranie w przygotowywaniu raportów i prezentacji, - Nadzór nad realizacją zamówień i procesem..
2025-01-20 20:40:03Twój zakres obowiązków, Asystent rzeczoznawcy – dział remarketingu i wycen wartości, , Poszukujemy młodych ludzi pragnących rozpocząć pracę w zawodzie rzeczoznawcy., Oferujemy przeszkolenie i przygotowanie do pracy, opiekę merytoryczną i niezbęd
2025-01-20 18:40:04Twój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu sprzedażowego, Aktualizacja danych klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji, Prowadzenie korespondencji z klientami oraz udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług, Utrzymywanie wysokieg
2025-01-20 18:40:04Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu handlowego w zakresie: umawiania spotkań, przygotowania ofert dla Klientów, Weryfikacji aneksów i umów zawieranych z Klientami, Dbanie o właściwy obieg dokumentów, Komunikacja telefoniczna
2025-01-20 17:40:35Twój portal z ofertami pracy
2025-01-20 16:54:04Centrum Medyczne ENEL-MED S.A 4,4Twój zakres obowiązków, bezpośrednia współpraca z kadrą zarządzającą serwisami informacyjnymi, współpraca z innymi obszarami w ramach Grupy, wspieranie pracy redakcji w bieżących zadaniach, w tym organizacja spotkań, tworzenie harmonogramów oraz
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie różnorodnych projektów z zakresu m.in: analizy ujęcia księgowego skomplikowanych transakcji, implementacji nowych/zmienionych standardów rachunkowych, wsparcia klienta w procesie audytu, usprawniania procesów
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą sekretariatu zarządu, Organizacja i obsługa spotkań, Kompleksowa obsługa i zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, Prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja i..
2025-01-20 16:40:32Wykształcenie: Licencjat z Zarządzania, Organizacji i Zarządzania Operacjami lub pokrewnej dziedziny (lub równoważne doświadczeniezawodowe). Doświadczenie: Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, procesach operacyjnych lub na podobnym s
2025-01-09 10:22:21BS GROUP sp. z o.oDoświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub w administracji/obsłudze klienta Znajomości języka angielskiego min. na poziomie B2 Znajomości pakietu MS Office oraz umiejętności obsługi urządzeń biurowych Wysoko rozwiniętych zdolności interper
2025-01-10 15:11:334SPECIALIST sp. z o.o