If you have competent software skills, are a team player, love challenges and you enjoy being part of this endeavor, then we are a perfect match. Your profile: Excitement for software development Degree in Informatics or comparable qualification Skil
2024-10-10 11:56:31VHV Informatyka Sp. z o.oMinimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1. Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zdolność do pracy pod presją
2024-10-14 08:30:52arttime outsourcingBachelor’s degree in Civil, Electrical or Mechanical Engineer At least 7 years working as a Business Development Manager/Specialist or in a related role in a construction market Good knowledge of Polish and CEE construction market and proven business
2024-10-18 09:58:11Creative IdeasTwój zakres obowiązków, Wsparcie Customer Service Managers w ich codziennej pracy, zarządzanie projektami od strony backoffice, Optymalizacja zasobów wewnętrznych i zewnętrznych, Nadzór nad procesem onboardingu - prowadzenie prezentacji..
2024-11-04 11:40:57ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - aktywne pozyskiwanie klientów na terenie Europy (dystrybutorzy, hurtownie) - realizacja celów sprzedażowych, finalizowanie umów z klientami - udział w targach branżowych - wsparcie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów (wraz
2024-11-04 11:30:15SALESHR 4,1Praca w nowym Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych
2024-11-04 11:11:12Stań się częścią naszego zespołu! Zapraszamy do udziału w rekrutacji do nowo otwieranego Centrum Medycznego LUX MED. Nasz nowa placówka znajdować się będzie przy ul. Szturmowej 2 na warszawskim Mokotowie. Podejmując z nami współpracę możesz liczyć m
2024-11-04 11:11:08Twój zakres obowiązków, obsługa administracyjna biura Spółdzielni;, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad;, obsługa interesantów oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących organizacji..
2024-11-04 10:40:48Twój zakres obowiązków, wsparcie zespołu księgowego przy obsłudze klientów pełnej księgowości i KPIR, wystawianie i księgowanie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie wyciągów bankowych, wsparcie w przygotowywaniu deklaracji VAT i..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, nadzór nad realizacją programów i konkursów realizowanych ze środków krajowych, EFRR, EFS+;, współpraca z Radą Centrum i Komitetami Sterującymi;, współpraca z podmiotami zainteresowanymi/interesariuszami w zakresie..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, Rozwiązywanie problemów klientów w obszarze systemu obiegu dokumentów fainsowych oraz zarządzania projektami, Wdrożenia systemów obiegu dokumentów, Wsparcie użytkowników końcowych systemów biznesowych, Kompleksowa obsługa..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, tworzenie i wysyłanie rozliczeń do klientów, monitorowanie płatności oraz przypominanie o terminach, wystawianie dokumentów handlowych (faktury, korekty), rejestrowanie dokumentów zakupu, kompletowanie zamówień, weryfikacja..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie cyklicznych raportów z obszaru operacji i technologii., Analizy ad-hoc., Współpraca przy udoskonalaniu i tworzeniu nowych funkcjonalności systemowych i raportowych., Przygotowywanie prognoz realizowanych..
2024-11-04 10:40:47Obowiązki na stanowisku: Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z instalacjami elektrycznymi na budowach, Współpraca z dostawcami i podwykonawcami, Regularny kontakt z służbami inwestora i nadzoru, Uczestniczenie w naradach z podwykonawcami i z
2024-11-04 10:40:03AP Accountant / Junior AP Accountant Warszawa 7 500 - 8 500 PLN (Umowa o Pracę) Jeżeli masz doświadczenie w operacjach AP, mówisz w języku angielskim (min. B2) i chcesz pracować w międzynarodowym środowisku i przyjaznej atmosferze - jest to..
2024-11-04 09:49:49Twój zakres obowiązków, Wsparcie w prowadzeniu kalendarza biznesowego Członków Zarządu,, Organizacja podróży służbowych i zagranicznych Zarządu, oraz prowadzenie rozliczeń delegacji oraz innych służbowych wydatków Zarządu,, Organizacja spotkań ..
2024-11-04 09:40:44Twój zakres obowiązków, nadzór i koordynowanie działań podległego zespołu techników, przydzielanie zadań do wykonania i monitoring realizacji w zakresie jakości i terminowości, kontrola i rozliczanie techników z powierzonych materiałów i narzędzi,..
2024-11-04 09:40:43Twój zakres obowiązków, Aktywne rozwijanie sprzedaży, Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z nowymi Partnerami Koncept-L, Ścisła współpraca z Product Managerami i producentami, Przygotowywanie strategii aktywnej sprzedaży i jej..
2024-11-04 09:40:43Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej, Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu, Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów, Składanie i koordyno
2024-11-04 09:35:23Opis stanowiska Pomoc w codziennych czynnościach osobistych, takich jak mycie, ubieranie, jedzenie. Wsparcie w poruszaniu się na wózku inwalidzkim lub przy użyciu innych urządzeń pomocniczych. Asysta w załatwianiu spraw administracyjnych i formalnośc
2024-11-04 08:51:26Firma edukacyjna poszukuje asystentki/a zarządu. Praca polega na prowadzeniu dokumentacji, tworzeniu raportów, zestawień, zamówieniach. Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za nadzór nad dokumentacja prowadzana przez innych pracownik
2024-11-04 08:49:49Poszukujemy Asystentki/Asystenta do Działu Obsługi Klienta! Lokalizacja: Warszawa Wawer Specjaliści w dziedzinie dekoracji folią poszukują dynamicznej osoby na stanowisko Asystent/ka w dziale obsługi klienta! Twoje zadania: -Profesjonalna..
2024-11-04 08:44:37LEVELWORKTwój zakres obowiązków, Operacyjne wsparcie pracy Dyrektora Zarządzającego w zadaniach związanych z procesami biznesowymi;, Wsparcie w obiegu informacji i korespondencji, w tym dokumentów poufnych;, Rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru..
2024-11-04 08:40:18Fundacja Aktywizacja realizuje projekty aktywizacji zawodowej dla osób z niepełnosprawnością. Dla naszego Klienta poszukujemy: Pracownika biurowego Twoja praca będzie polegała na: • obsłudze urządzeń biurowych (xero, skaner), • wprowadzaniu..
2024-11-04 08:38:24Fundacja Aktywizacja 4,1Fundacja Aktywizacja poszukuje pracownika/czkę z orzeczoną niepełnosprawnością do pracy na recepcji. Prowadzimy projekty finansowane ze środków PFRON. Zakres obowiązków: - Rejestrowanie gości, - Wydawanie kart visitor, - Obsługa centrali..
2024-11-04 08:38:22Fundacja Aktywizacja 4,1Zakres obowiązków: Wsparcie dla studentów uczących się w języku angielskim Zarządzanie dokumentacją studencką, włączając w to dokumentację elektroniczną Organizacja wydarzeń dla studentów międzynarodowych Współpraca z kadra akademicką oraz administra
2024-11-04 08:10:05Witam, poszukuję asystentki.Wymagana znajomość języka angielskiego, kultura osobista oraz dyspozycyjność że względu wyjazdy / spotkania z kontrahentami / gale biznesowe.Wynagrodzenie 10 tys netto plus premie i nagrody.Umowa o pracę.Zainteresowane pro
2024-11-04 08:07:11W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-04 07:37:49Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-11-04 07:37:48Carloss Marketing - MediaZAKRES OBOWIĄZKÓW: - identyfikacja kluczowych partnerów handlowych : sieci handlowe, dystrybutorzy, hurtownie, sieci stacji benzynowych, sklepy specjalistyczne, mniejsze sieci - identyfikacja rynkowych potrzeb produktowych - budowanie, pozyskiwanie i
2024-11-04 07:30:02SALESHR 4,1Twój zakres obowiązków Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych: faktur sprzedaży, faktur zakupów, wyciągów bankowych, list płac, dokumentów magazynowych. Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji, Kontrola i..
2024-11-04 06:42:24hr-assistantJ. Opis stanowiska: - Zarządzanie pełnym cyklem procesów kadrowych, w tym rekrutacji, wdrażania, szkoleń, ocen i zwalniania - Utrzymanie dokładnej ewidencji personalnej i zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy - Opracowywanie i wdrażanie..
2024-11-04 05:12:17Twój zakres obowiązków, Pracownik biurowy w Stacji Monitorowania Alarmów. Praca stacjonarna w systemie zmianowym w trybie dziennym i nocnym...
2024-11-04 00:40:08Twój zakres obowiązków, Opracowanie i wdrażanie długoterminowej strategii IT wspierającej cele biznesowe firmy., Bieżąca współpraca z biznesem w optymalizacji procesów, rozwiązań IT, implementowaniu potrzeb w systemie ERP i innych aplikacjach..
2024-11-04 00:40:08Twój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w Polsce i za granicą, poprzez wykorzystanie różnorodnych kanałów sprzedażowych i komunikacyjnych., Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych i silnych relacji z kluczowymi klientami..
2024-11-04 00:40:08Twój zakres obowiązków, Kontakt i współpraca z dostawcami zagranicznymi, Kontakt z firmami spedycyjnymi, Bieżące Wsparcie działu zakupów w codziennych obowiązkach, Współpraca z pozostałymi działami firmy, Przygotowywanie analiz na potrzeby działu,..
2024-11-04 00:40:08Twój zakres obowiązków, Zakres obowiązków obejmuje bieżącą obsługę kancelarii, w tym m.in.:, obsługę klientów i spotkań w kancelarii, obsługę połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej, prowadzenie rejestrów, prowadzenie i wysyłkę..
2024-11-03 19:40:08Zajmujemy się profesjonalną obsługą nieruchomości, oferujemy głównie usługi utrzymania czystości, usługi prania wykładzin, doczyszczania itp. Zatrudnimy koordynatora pracującego, który będzie odpowiedzialny za wykonywanie prac typu pranie wykładzin
2024-11-03 16:52:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wejście do budynku przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dojście do podjazdu nie posiada przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków, itp. Budynek jest wyposażony w sys
2024-11-02 22:31:00Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w WarszawiePRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Centrum Usług Opiekuńczych pilnie zatrudni: Koordynatora terenowego usług opiekuńczych Miejsce pracy: Warszawa Ursynów Zakres Obowiązków:
2024-11-02 18:52:05PRM Partner Sp. z o.o., jedna z wiodących firm opiekuńczych w kraju świadcząca usługi opiekuńcze we współpracy z Ośrodkami Pomocy Społecznej pilnie zatrudni: Koordynatorów usług opiekuńczych Miejsce pracy: Warszawa Wawer, Ursynów, Wesoła, Rembertów
2024-11-02 18:52:03W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2024-11-02 18:48:34W związku z rozwojem naszej spółki (biuro rachunkowe) poszukujemy osoby do pracy na stanowisku Młodszej Księgowej / Młodszego Księgowego Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie KPiR oraz Pełnej Księgowości (JDG, spółki z o.o., fundacje,..
2024-11-02 18:47:58Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-11-02 11:00:44GO-leasing Sp. z o.o 5,0Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy asystent Do spraw: ustalania prawa do zaopatrzenia emerytalnego w Wydziale Świadczeń I Adres urzędu: 02-106 Warszawa ul. Pawińs
2024-11-02 08:00:02Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA w WarszawieTwój zakres obowiązków, Badanie i analiza dokumentacji przetargowej, Przygotowanie wstępnej oceny wykonalności projektu, prognoza przepływów pieniężnych, analiza ryzyka oraz wstępna ocena techniczna, Przygotowanie wycen przetargowych, przedmiarów..
2024-11-02 00:40:05Twój zakres obowiązków, reprezentowanie i kreowanie profesjonalnego wizerunku w każdym kanale kontaktu z Klientem, dbanie o najwyższe standardy obsługi Klienta, zgodnie z wytycznymi, telefoniczna i internetowa obsługa Klienta, zarządzanie..
2024-11-02 00:40:05ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Praca administracyjno-biurowa.Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.Inne informacje:
2024-11-01 22:31:05Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie 4,4Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwó
2024-11-01 15:50:04Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu info
2024-11-01 15:30:03Zrozumienie i znajomość schematów nadużyć w głównych procesach biznesowych w firmach i organizacjach (zakupy, księgowość, controlling, magazynowanie itp.) Doświadczenie w wykorzystywaniu danych i informacji z publicznie dostępnych źródeł oraz dowodów
2024-10-18 11:54:35EY PolskaYou hold a min. Bachelor's degree in computer science, business, or an equivalent education You have a good understanding of project and application life cycles and their financial administration You have a work experience in an international IT comp
2024-10-10 11:22:43Schenker Technology Center