Bachelor’s degree in Civil, Electrical or Mechanical Engineer At least 7 years working as a Business Development Manager/Specialist or in a related role in a construction market Good knowledge of Polish and CEE construction market and proven business
2024-10-18 09:58:11Creative IdeasYou hold a min. Bachelor's degree in computer science, business, or an equivalent education You have a good understanding of project and application life cycles and their financial administration You have a work experience in an international IT comp
2024-10-10 11:22:43Schenker Technology CenterMinimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1. Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz zdolność do pracy pod presją
2024-10-14 08:30:52arttime outsourcingYour responsibilities, Manage IT Operations function (2 teams – IT Infrastructure and Service Desk)., Lead IT professionals and provide guidance and support to ensure that they are meeting their goals and objectives., Coordinate and direct the..
2024-11-04 15:40:50Ul. Aleje Jerozolimskie 142B
2024-11-04 14:54:05I know IT by SoftinetSzukamy osoby, która całościowo będzie zarządzać biurem. Idealny kandydat będzie odpowiedzialny za: · Zarządzanie biurem: o Przyjmowanie klientów w biurze o Dbanie o zaopatrzenie biura - pomoc w organizacji cyklicznych spotkań tygodniowych z agentami
2024-11-04 14:49:27Co oferujemy? Przyjazne miejsce pracy w modowym świecie premium Szybki proces rekrutacyjny, bez sztywnych zasad Możliwość rozwoju w strukturach firmy Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie Wynagrodzenie 30 zł brutto za godzinę
2024-11-04 14:40:04Firma działająca w branży ochrony środowiska poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista do spraw raportowania środowiskowego. Wymagania: - studenci/absolwenci kierunków: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, gospodarka przestrzenna, architektura
2024-11-04 14:38:49Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane w zakresie: rachunkowości, bankowości, finansów), Znajomość pakietu MS Office, Dyspozycyjność. Mile widziane: Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2. Do Biura Rozliczeń Pieniężnych poszukujemy osob
2024-11-04 14:16:18ProService FintecoWykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia/ finanse/ statystyka, kierunki pokrewne, Dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel. Mile widziane: Doświadczenie w pracy z liczbami, systemami oraz dokumentacją. Do Departamentu Księgowości i Wyce
2024-11-04 14:16:03ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie, Bardzo dobra znajomość MS Office. Mile widziane: Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych i produktów finansowych, Doświadczenie w redagowaniu korespondencji oraz w obsłudze Klienta. Do Zespołu Reklamacji po
2024-11-04 14:15:20ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie, Doświadczenie w obsłudze Klienta oraz umiejętność pracy w zespole. Mile widziane: Znajomość języka angielskiego na poziomie B1. Do Biura Obsługi Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant/-ka ds. Obsługi Kl
2024-11-04 14:14:48ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie, Bardzo dobra znajomość MS Office, Umiejętności analityczne. Do Biura Rejestracji Danych poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/-ka ds. Procesów Operacyjnych To oferujemy: Szansę na zdobycie doświadczenia w firmie
2024-11-04 14:13:38ProService FintecoWykształcenie co najmniej średnie, Znajomość MS Office, Umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy. Do Pionu Operacji poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent/-ka ds. Procesów Operacyjnych w Wydziale Wyjaśnień To oferujemy: Szansę na zdobyci
2024-11-04 14:12:47ProService FintecoUl. Jasna 14/16A
2024-11-04 13:54:04ClurgoTwój zakres obowiązków, Zarządzanie i koordynowanie pracą zespołu w sześciu pięciu miastach regionu, Realizacja zadań dydaktycznych i administracyjnych w szkołach policealnych dla dorosłych, Prowadzenie procesów związanych z budżetowaniem i..
2024-11-04 13:40:43Twój zakres obowiązków, Do obowiązków pracownika będzie należeć obsługa sekretariatu – obsługa Zespołu Orzekającego, odbieranie telefonów, umawianie na wizyty u specjalistów, informowanie klientów o ofercie poradni, nanoszenie poprawek na..
2024-11-04 13:40:43Twój zakres obowiązków, analiza i przegląd dokumentacji technicznej projektów, poszukiwanie podwykonawców i dostawców materiałów, wysyłanie zapytań ofertowych do klientów, wizyty lokalne na przyszłym placu budowy, kompletne opracowanie kalkulacji..
2024-11-04 13:40:43Twój zakres obowiązków, Prowadzenie dokumentacji dla księgowości i archiwizacja danych, Bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, umiejętności obsługi urządzeń biurowych, Zarządzanie biurem,..
2024-11-04 13:40:43Twój zakres obowiązków, Prowadzenie ksiąg inwentarzowych, sprawowanie nadzoru nad stanem składników majątkowych ich prawidłowym zabezpieczeniem, zainwentaryzowaniem i oznakowaniem w administrowanych placówkach; prowadzenie spisu rzeczy..
2024-11-04 13:40:42Opis stanowiska Praca z materiałem biologicznym Wykonywanie badań laboratoryjnych z zakresu hemostazy i porfirii metodami biologii molekularnej (izolacja kwasów nukleinowych, analiza z wykorzystaniem metod PCR, IS-PCR, PCR-RFLP, MLPA, sekwencjonowani
2024-11-04 13:30:02Ul. Jana Pawła Woronicza 15
2024-11-04 12:54:05Growton GroupUl. Ostrobramska 75C
2024-11-04 12:54:05Hebe - Jeronimo MartinsPolski Ośrodek Edukacji Montessori -placówka oświatowa mająca swoją siedzibę w Warszawie Ursus zatrudni asystenta do przedszkola na cały etat. Oferujemy: - pracę w dynamicznie rozwijającej się placówce; - dobre warunki oraz miłą atmosferę pracy; - mo
2024-11-04 12:46:18Twój zakres obowiązków, Monitorowanie skrzynki mailowej, kategoryzacja wiadomości, przygotowywanie projektów odpowiedzi, przekierowywanie do osób/komórek odpowiedzialnych za dany obszar, Zarządzanie kalendarzem, wpisywanie terminów, nieobecności,..
2024-11-04 12:40:50Twój zakres obowiązków, Wdrażanie systemów i procesów prowadzących do efektywniejszej obsługi biura, Koordynacja i przygotowywanie (gromadzenie/zebranie) materiałów na posiedzenia Zarządu/Rady Nadzorczej i inne spotkania, Koordynacja procesów..
2024-11-04 12:40:49Ul. Giełdowa 7
2024-11-04 11:54:05Gulermak Oddział w PolsceUl. Puławska 111/B
2024-11-04 11:54:05Centrum Terapii DIALOGUl. Serocka
2024-11-04 11:54:054MOSAPraca zdalna z elementami hybrydowymi Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania. Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność. Jesteś nastawiony/a na realizację celów. Posiadasz zdolności szybkiego
2024-11-04 11:50:58Twój zakres obowiązków, Telefoniczna obługa połączeń przychodzących Klientów poprzez Call Center, Obsługa zapytań i dyspozycji klientów związanych z umowami, Obsługa korespondencji (mailowej, pocztowej) związanej z udzielonym finansowaniem,..
2024-11-04 11:40:58Twój zakres obowiązków, Konfiguracja oprogramowania systemowego, użytkowego, Konfiguracja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, Konfiguracja sieci komputerowych oraz urządzeń sieciowych, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i tworzenie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych, w tym zebranie wymaganej liczby ofert oraz przeprowadzenie procesu zakupu, założenie konta w sklepie internetowym, złożenie zamówienia, przekazanie..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, wykonywanie typowych prac asystenckich takich jak: dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji oraz jej archiwizacja, przyjmowanie i wysyłka korespondencji, kontakt z klientami, współpracownikami, sądami i Urzędem Patentowym,..
2024-11-04 11:40:57Twój zakres obowiązków, Wsparcie Customer Service Managers w ich codziennej pracy, zarządzanie projektami od strony backoffice, Optymalizacja zasobów wewnętrznych i zewnętrznych, Nadzór nad procesem onboardingu - prowadzenie prezentacji..
2024-11-04 11:40:57ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - aktywne pozyskiwanie klientów na terenie Europy (dystrybutorzy, hurtownie) - realizacja celów sprzedażowych, finalizowanie umów z klientami - udział w targach branżowych - wsparcie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów (wraz
2024-11-04 11:30:15SALESHR 4,1Praca w nowym Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych
2024-11-04 11:11:12Stań się częścią naszego zespołu! Zapraszamy do udziału w rekrutacji do nowo otwieranego Centrum Medycznego LUX MED. Nasz nowa placówka znajdować się będzie przy ul. Szturmowej 2 na warszawskim Mokotowie. Podejmując z nami współpracę możesz liczyć m
2024-11-04 11:11:08Twój zakres obowiązków, obsługa administracyjna biura Spółdzielni;, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, obsługa spotkań i narad;, obsługa interesantów oraz udzielanie wyjaśnień dotyczących organizacji..
2024-11-04 10:40:48Twój zakres obowiązków, wsparcie zespołu księgowego przy obsłudze klientów pełnej księgowości i KPIR, wystawianie i księgowanie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami, rozliczanie wyciągów bankowych, wsparcie w przygotowywaniu deklaracji VAT i..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, nadzór nad realizacją programów i konkursów realizowanych ze środków krajowych, EFRR, EFS+;, współpraca z Radą Centrum i Komitetami Sterującymi;, współpraca z podmiotami zainteresowanymi/interesariuszami w zakresie..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, Rozwiązywanie problemów klientów w obszarze systemu obiegu dokumentów fainsowych oraz zarządzania projektami, Wdrożenia systemów obiegu dokumentów, Wsparcie użytkowników końcowych systemów biznesowych, Kompleksowa obsługa..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, tworzenie i wysyłanie rozliczeń do klientów, monitorowanie płatności oraz przypominanie o terminach, wystawianie dokumentów handlowych (faktury, korekty), rejestrowanie dokumentów zakupu, kompletowanie zamówień, weryfikacja..
2024-11-04 10:40:47Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie cyklicznych raportów z obszaru operacji i technologii., Analizy ad-hoc., Współpraca przy udoskonalaniu i tworzeniu nowych funkcjonalności systemowych i raportowych., Przygotowywanie prognoz realizowanych..
2024-11-04 10:40:47Obowiązki na stanowisku: Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z instalacjami elektrycznymi na budowach, Współpraca z dostawcami i podwykonawcami, Regularny kontakt z służbami inwestora i nadzoru, Uczestniczenie w naradach z podwykonawcami i z
2024-11-04 10:40:03Twój zakres obowiązków, Wsparcie w prowadzeniu kalendarza biznesowego Członków Zarządu,, Organizacja podróży służbowych i zagranicznych Zarządu, oraz prowadzenie rozliczeń delegacji oraz innych służbowych wydatków Zarządu,, Organizacja spotkań ..
2024-11-04 09:40:44Twój zakres obowiązków, nadzór i koordynowanie działań podległego zespołu techników, przydzielanie zadań do wykonania i monitoring realizacji w zakresie jakości i terminowości, kontrola i rozliczanie techników z powierzonych materiałów i narzędzi,..
2024-11-04 09:40:43Twój zakres obowiązków, Aktywne rozwijanie sprzedaży, Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z nowymi Partnerami Koncept-L, Ścisła współpraca z Product Managerami i producentami, Przygotowywanie strategii aktywnej sprzedaży i jej..
2024-11-04 09:40:43Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Organizacja i archiwizacja dokumentacji biurowej, Zapewnienie kompleksowego wsparcia pracy biura Zarządu, Nadzór i koordynacja terminowego przepływu informacji i dokumentów, Składanie i koordyno
2024-11-04 09:35:23CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności
2024-11-04 09:00:32Opis stanowiska Pomoc w codziennych czynnościach osobistych, takich jak mycie, ubieranie, jedzenie. Wsparcie w poruszaniu się na wózku inwalidzkim lub przy użyciu innych urządzeń pomocniczych. Asysta w załatwianiu spraw administracyjnych i formalnośc
2024-11-04 08:51:26Firma edukacyjna poszukuje asystentki/a zarządu. Praca polega na prowadzeniu dokumentacji, tworzeniu raportów, zestawień, zamówieniach. Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za nadzór nad dokumentacja prowadzana przez innych pracownik
2024-11-04 08:49:49If you have competent software skills, are a team player, love challenges and you enjoy being part of this endeavor, then we are a perfect match. Your profile: Excitement for software development Degree in Informatics or comparable qualification Skil
2024-10-10 11:56:31VHV Informatyka Sp. z o.oMin. 3 lata doświadczenia w obszarze testów, w tym doświadczenie w koordynacji testów doświadczenie w pracy w metodyce Scrum i Waterfall znajomość narzędzi takich jak Jira i Confluence znajomość narzędzia Kibana będzie dodatkowym atutem znajomość bra
2024-10-17 12:13:55PKO Finat Sp. z o.o