Oczekiwania Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku asystenta lub asystentki personalnej; Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym - warunek konieczny, jeden z Członków Zarządu nie komunikuje się w języku polskim; Świetne umiejętno
2024-12-23 15:37:53DevireZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Koordynacja pracy laboratorium w fabryce, w tym nadzór nad wykonywaniem badań i analiz zgodnie z przyjętymi standardami jakościowymi i procedurami - Zarządzanie zespołem pracowników laboratorium, organizacja ich pracy oraz w
2025-01-03 07:30:13SALESHRTelefoniczna obsługa klientów linii lotniczych, Wprowadzanie danych do systemu
2025-01-04 10:20:03W związku z dynamicznym rozwojem firma JAREX Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko Asystent/Asystentka Inżyniera Budowy Napędza Cię Energia Tworzenia i spełniasz poniższe oczekiwania ? Dołącz do nas ! Asystent /Asystentka Inżyniera Budow
2025-01-21 11:01:17JAREX SP Z O OAsystent BIM ModelerTwój zakres obowiązków Generowanie modeli 3D obiektów mostowych, Generowanie rysunków 2D z modeli 3D, Nasycanie modeli 3D informacjami, Wsparcie w tworzeniu parametrycznych komponentów np. elementów wyposażenie obiektów mosto
2025-01-21 11:01:17Egis Poland Sp. z o. o 4,8Twój zakres obowiązków, Obsługa administracyjna operacji magazynowych, Kompletowanie dokumentów dla przesyłek wychodzących, Koordynacja zgłoszeń reklamacyjnych, Współpraca z innymi działami firmy w zakresie przepływu dokumentów, Prawidłowa..
2025-01-21 10:40:45Twój zakres obowiązków, monitorowanie i koordynacja procesu formalnego w zakresie przygotowania i realizacji projektów żelbetowych,, dbanie o przestrzeganie zapisów umownych i ofertowych na projektach,, budowanie harmonogramów oraz szczegółowa.
2025-01-21 10:40:44Twój zakres obowiązków, Uczestnictwo procesu certyfikacji zrównoważonej, Współpraca z asesorami i podwykonawcami w zakresie wymogów certyfikacji zrównoważonej , Koordynacja przepływu informacji oraz gromadzenie dokumentacji, Pomoc w tworzeniu..
2025-01-21 10:40:44Opis stanowiska Aktywnie uczestnictwo w planowaniu i koordynacji zamówień oraz prac montażowych u naszych klientów. Współpraca z ekipami montażowymi i naszymi klientami oraz dbanie o płynny przepływ informacji. Dbanie o kontrolę nad stanami maga
2025-01-21 10:40:33Zakres obowiązków: Nadzór nad materiałami – zamówienia, przygotowanie materiałów i inwentaryzacja Organizacja zaplecza fit-out, koordynacja dostaw Realizacja nadzoru BHP – IBWR, Przegląd elektronarzędzi i środków ŚOI Udział w naradach techniczny
2025-01-21 10:25:42Spodoba Ci się ta rola, jeśli: Lubisz samodzielnie realizować projekty sprzedażowe Potrafisz pozyskiwać klientów stosując innowacyjne metody dotarcia Jesteś energiczna/y i komunikatywna/y - uwielbiasz budować relacje z klientami Jesteś nieustras
2025-01-21 10:25:14eConsulting 4,5Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku doświadczenie we wdrażaniu Microsoft Dynamics 365, najchętniej doświadczenie w migracji z Dynamics Ax w firmach działajacych na polskim rynku dobrej znajomości wybranych modułów D365 (Finanse, Bud
2025-01-21 10:25:147N 5,0Zrozumienie procesów biznesowych i zdolność do ich analizy. Umiejętność identyfikacji i dokumentacji wymagań biznesowych. Znajomość narzędzi i technik analizy biznesowej. Doświadczenie w modelowaniu procesów biznesowych w notacji BPMN i UML. Zna
2025-01-21 10:25:14Centralny Ośrodek Informatyki 3,4Minimum roczne doświadczenie w branży rekrutacyjnej lub obsłudze klienta. Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego oraz polskiego. Asertywność i zdolność do efektywnego zarządzania relacjami. Doskonała organizacja pracy i systematyczność. Umie
2025-01-21 10:25:14arttime outsourcingOpis stanowiska Nadzorowanie pracy podległego Działu Systemów Zarządzania w poszczególnych zakładach spółki, Nadzorowanie pracy podległego Działu Kontroli Jakości w poszczególnych zakładach spółki, Realizowanie funkcji Pełnomocnika Zarządu ds. S
2025-01-21 10:20:12Twój zakres obowiązków Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z rozporządzeniem o służbach BHP, tj. szkolenia, opiniowanie, audyty, postępowanie powypadkowe itd. Realizacja działań i projektów naprawczych i doskonalących Angażowanie pracowników i
2025-01-21 10:18:56Twój portal z ofertami pracy
2025-01-21 09:54:06LLInformaticsTwój zakres obowiązków, Tworzenie i realizację strategii personalnej firmy, zgodnej z celami biznesowymi., Zarządzanie zespołem HR, w tym rozwijanie kompetencji pracowników działu., Realizację planów rekrutacyjnych oraz współpracę z dostawcami.
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, Koordynowanie działań związanych z promocją otwarcia klubu w obszarze marketingu i przedsprzedaży - zarówno nowe otwarcia, jak i kluby w projektach M&A., Przygotowanie harmonogramu działań uwzględniającego przygotowania d
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, sporządzanie dokumentacji podatkowej , sporządzanie opinii podatkowych, przygotowywanie artykułów, tax alertów z zakresu cen transferowych , analiza przepisów i orzecznictwa w szczególności w zakresie zagadnień związanych
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, przygotowanie dokumentacji handlowej, realizacja powierzonych zadań z zakresu tworzenia i prowadzenia dokumentacji sprzedażowej, wprowadzanie danych do systemu CRM i uzupełnianie baz danych, administracja systemem,..
2025-01-21 09:40:38Twój zakres obowiązków, - nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw oraz właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw;, - udział we wdrażaniu
2025-01-21 09:40:37Twój zakres obowiązków, przygotowanie dokumentacji przetargowej min/OPZ, SiWZ,/ zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych,, analiza koncepcji i dokumentacji projektowej,, wsparcie Kierownika Projektu w przygotowaniu przetargów,, weryfikacja..
2025-01-21 09:40:37Twój zakres obowiązków, prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie z wymogami prawa i przyjętymi zasadami,, przygotowywanie i wydanie dokumentacji medycznej Pacjentowi lub osobie upoważnionej,, archiwizacja dokumentacji medycznej,, czynności..
2025-01-21 09:40:37Opis stanowiska Badania rynku: Prowadzenie dogłębnych badań rynkowych i analiz w celu identyfikacji trendów, możliwości i potencjalnych obszarów wzrostu w sektorze obronnym; Rozwój biznesu: Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariusza
2025-01-21 09:15:36OczekujemyExperience in the PMO field (approximately 5-7 years)Familiarity with the financial services sector and its specific industry requirementsKnowledge of project management methodologies, tools, and techniques (e.g.
2025-01-21 09:12:03Marketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista ds. marketingu
2025-01-21 08:55:05Twój zakres obowiązków, Jako Konsultant będziesz doradzać naszym Klientkom i Klientom i tworzyć z nimi spójne, zachwycające stylizacje oparte na naszych kolekcjach. Ważne jest dla nas zachowanie wysokich standardów obsługi, aby nasze Klientki..
2025-01-21 08:40:17Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Ursynów zatrudni Konsultanta ds. Obsługi Pacjenta w Dziale Call Center Wymagania: wykształcenie minimum średnie, sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych, wysoka kultura osobista,..
2025-01-21 08:36:23SPZOZ Warszawa-UrsynówTwój zakres obowiązków Udział w procesie tworzenia i operacjonalizacji strategii Banku w obszarze produktów Inicjowanie i realizowanie nowych projektów biznesowych Planowanie i monitorowanie wyników sprzedażowych i finansowych oraz podejmowanie
2025-01-21 08:32:11Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referendarz Do spraw: obsługi usług wspierających w Wydziale do Spraw Usług Wspierających w Biurze Pełnomocnika Rządu do Sp
2025-01-21 08:00:07Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej... 1,0FIRMA LEMARPOL WÓZKI WIDŁOWE SP. Z O. O. - autoryzowany Dealer marki Manitou w Polsce, zajmująca się sprzedażą ,wynajmem i serwisem Wózków Widłowych Podnośników oraz Ładowarek Teleskopowych ,poszukuje kandydatów na stanowisko: DORADCA TECHNICZNO..
2025-01-21 07:51:03Lemarpol Wózki Widłowe Sp. zo.oTwój zakres obowiązków, zarządzasz zespołem odpowiedzialnym za projektowanie i wdrażanie rozwiązań odpowiadających na potrzeby informacyjne odbiorców biznesowych w zakresie wyniku zarządczego na poziomie banku i Grupy Kapitałowej (GKB),, kreujes
2025-01-21 00:40:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca laboratoryjna,- w miarę potrzeb wyjazdy służbowe w celach szkoleniowych,- kontakt ze szkodliwymi czynnikami chemicznymi,- obsługa sprzętu laboratoryjnego,- praca w godzinach 8.15-16.15,- kontakt z klientem zewnętrznym
2025-01-20 22:30:44Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z/s w...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca administracyjno-biurowa; - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; - nietypowe godziny pracy, w tym dyżury praca poza standardowymi god
2025-01-20 22:30:44Ministerstwo Finansów w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa - Śródmieście jest zlokalizowany w pięciokondygnacyjnym budynku przy ul. Lindleya 14. W budynku przy głównym wejściu znajduje się podjazd, winda, na pierwszym piętrze toaleta dostosowana dla potr
2025-01-20 22:30:44Izba Administracji Skarbowej w WarszawieZAKRES OBOWIĄZKÓW: Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na parterze budynku. Budynek wyposażony jest w windę. Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer i inne urządzenia biurowe. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pr
2025-01-20 22:30:44Izba Administracji Skarbowej w WarszawieSzukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-01-20 21:25:41Poszukujemy kandydatów/kandydatki na stanowisko asystenta/asystentki ds. obsługi klienta do obsługi Infolinii Przychodzącej. Więcej szczegółów oraz możliwość zaaplikowania na stanowisko, znajdą Państwo pod poniższym linkiem: https://randstadpl.t
2025-01-20 21:06:46Do naszego Centrum Artysta Mowy - Centrum Terapii i Rozwoju na Warszawskim Mokotowie poszukujemy recepcjonisty/recepcjonistki na 2-3 dni w tygodniu zmianowo lub na pełne zmiany w obrębie przedziałów: poniedziałki - piątki 10-20. Praca stacjonarn
2025-01-20 21:06:46Twój zakres obowiązków, - Organizacja dokumentacji oraz archiwizacja danych, - Koordynowanie terminarzy spotkań i zarządzanie kalendarzem, - Wspieranie w przygotowywaniu raportów i prezentacji, - Nadzór nad realizacją zamówień i procesem..
2025-01-20 20:40:03Twój zakres obowiązków, Asystent rzeczoznawcy – dział remarketingu i wycen wartości, , Poszukujemy młodych ludzi pragnących rozpocząć pracę w zawodzie rzeczoznawcy., Oferujemy przeszkolenie i przygotowanie do pracy, opiekę merytoryczną i niezbęd
2025-01-20 18:40:04Twój zakres obowiązków, Wspieranie zespołu sprzedażowego, Aktualizacja danych klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji, Prowadzenie korespondencji z klientami oraz udzielanie informacji dotyczących oferowanych usług, Utrzymywanie wysokieg
2025-01-20 18:40:04Twój zakres obowiązków, Wsparcie administracyjne działu handlowego w zakresie: umawiania spotkań, przygotowania ofert dla Klientów, Weryfikacji aneksów i umów zawieranych z Klientami, Dbanie o właściwy obieg dokumentów, Komunikacja telefoniczna
2025-01-20 17:40:35Twój portal z ofertami pracy
2025-01-20 16:54:04Centrum Medyczne ENEL-MED S.A 4,4Twój zakres obowiązków, bezpośrednia współpraca z kadrą zarządzającą serwisami informacyjnymi, współpraca z innymi obszarami w ramach Grupy, wspieranie pracy redakcji w bieżących zadaniach, w tym organizacja spotkań, tworzenie harmonogramów oraz
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie różnorodnych projektów z zakresu m.in: analizy ujęcia księgowego skomplikowanych transakcji, implementacji nowych/zmienionych standardów rachunkowych, wsparcia klienta w procesie audytu, usprawniania procesów
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą sekretariatu zarządu, Organizacja i obsługa spotkań, Kompleksowa obsługa i zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu, Prowadzenie kalendarza Zarządu, organizacja i..
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, koordynacja biura oraz agentów, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz kontrahentami, umawianie spotkań z klientami, wystawianie faktur, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, kontrola płatności, nadzór nad
2025-01-20 16:40:32Twój zakres obowiązków, Identyfikowanie i rozwijanie nowych możliwości biznesowych w obszarze rekrutacji stałych, Negocjowanie warunków umowy handlowej, Doradztwo w zakresie wyboru strategii biznesowych i rozwoju obecnych klientów, Organizowanie
2025-01-20 16:40:32Koordynator Recepcji - Twoja Szansa na Rozwój w Prestiżowej Klinice Stomatologicznej w Warszawie Czy szukasz miejsca, gdzie Twoje doświadczenie w zarządzaniu zespołem i umiejętności organizacy
2025-01-20 16:20:01Med-Jobs HRTwój zakres obowiązków, wsparcie sprzedaży w przygotowywaniu ofert na oprogramowanie, wsparcie techniczne i usługi, współpraca z członkami zespołów wdrożeniowych, weryfikacja klientów i systematyczne uzupełnianie CRM, nawiązanie kontaktu z..
2025-01-20 15:40:40Twój zakres obowiązków, rozwój sprzedaży (nearshoring) w regionach DACH i Nordic,, pozyskiwanie lead’ów sprzedażowych (m.in rozmowy telefoniczne, e-mail, media społecznościowe, konferencje i wydarzenia branżowe),, prowadzenie spotkań handlowych
2025-01-20 15:40:39Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz dbałość o relacje z obecnymi klientami Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań w zakresie usług telekomunikacyjnych typu Voice i ICT Negocjacje warunków ws
2025-01-12 09:00:03Umiejętności: o Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku o Bardzo dobra komunikacja interpersonalna - znajomość języka angielskiego będzie atutem Cechy osobiste: o Świetna umiejętność organizacji czasu o Proaktywność i samodzielność Wio
2024-12-31 12:12:33JOBNONSTOP